Paljonko maksat veroja kuukaudessa palkastasi?
Itelläni menee noin 980e/kk veroihin, eihän se isolta summalta tunnu, mutta kun sen muuttaa markoiksi niin onhan se kohtalaisen iso summa.
Paljonko maksat veroja/kk
10
355
Vastaukset
- rahtari2
maksan tuplasti sun summan sun muut kulut, kun mulla nääs on oma rekanveturi mut nyt olen sairaslomalla, mutta autoni ei lähde ees liikkeelle alle 100e h
- Lumpy
menee noin 1700 euroo kuussa jonnekkin. Kai ne on veroja ne.
- eurodööri
menee huvitteluun saman verran joka ilta.
- nylkkäri
mutta siitä huolimatta minulta peritään aivan liikaa
- jokunen
Jos tienaat niin paljon, että tonni kuussa veroihin, olet joko huippurikas tai tosi tyhmä.
Verot mieluummin valtion maksettaviksi, vai miten se menikään :D - Katso itselles uusi työ
Työttömyyskorvauksesta menee suurin piirtein saman verran.. Aika kehnot palkat ...
- sweet_lemon,,,
maksan vähemmän veroja kuin sinä, mutta tullaan ihan hyvin toimeen, palkka riittää kun muistaa kuluttaa vähemmän kuin saa... verorahatkin taitavat mennä suurimmaksi osaksi ihan hyvään tarkoitukseen.
Tietenkään en vastustaisi, vaikka alkaisivat maksaa enemmän palkkaa ;) - Veroihin
Mullapa menee kaikki -ja se on paljon se.
Mutta minä rakastan veroja,kuten kunnon kansalaisen kuuluukin. Se on markoiksikin muutettuna paljon. - Rva
Taas joku mieheksi tekeytyvä nysä...
yrittää kerskailla rahoillaan.
Etkös tiedä että se on moukkamaista? - pitäiskö uskoa
väkeä.ei tuolaisten summien maksajat kersku tuloillaan huuhaalla.
uskokoon joka haluaa
taitaa olla työtä pakoilevien puheita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770