Monesti olen kuullut ihoa puuduttavasta rasvasta/voiteesta,mutta saako sitä apteekista???Olen kipuherkkä ja kulmakarvojenkin nyppiminen sattuu aivan vietävästi. Tietääkö joku jotai tästä???
Puuduttava rasva???
6
1139
Vastaukset
- tällä nimellä
http://www.astrazeneca.fi/article/500093.aspx
Vähän mainosta, suotakoon anteeksi. - on siis**
...EMLA. Kysy sitä apteekista :)
- kdfjk
Onko reseptivapaa voide?
- fze
kylläkyllä, tokitoki.
- farmis
fze kirjoitti:
kylläkyllä, tokitoki.
Emla-voide 5 g ja EMLA-lasstari (2 kpl:n paketti) ovat reseptivapaita (ellei sitten voide ole poistunut itsehoitopuolelta, ainakin laastari on edelleen r-vapaa). Laitetaan vähintään 30 min ennen toimenpidettä (verikoe, rokotus, tatuointi, lävistys) iholle. Jos puudutat kulmakarvojen aluetta, ole tarkka ettei ainetta mene silmään!
- Anonyymi
Itse käytän Emla-puudutusvoidetta ennen kuin nypin kulmakarvojani koska matala kipukynnys ja kyllä se on auttanut.Ja on reseptivapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337