Lapsena enkelin nähneet

näkevät uudelleen?

Ollessani pieni näin aamulla herätessäni enkelin sänkyni päädyssä seisomassa. Enkeli oli vain ääriviivoiltaan tunnistettavissa ihmisenkaltaiseksi ja hohti kirkkaasti valoa. Jonkun ajan kuluttua enkeli katosi ja taapersin äidin ja isän makuuhuoneeseen kertomaan, että: "Mä näin enkelin". Voihan olla, että tuo oli unta vain mutta jotenkin vain uskon ettei näin ole :)

Joka tapauksessa olen joskus kuullut kerrottavan, että ihmiset jotka lapsena näkevät enkelin, näkevät enkeleitä usein myös vanhempanakin. Pitääkö paikkaansa? Kokemuksia?

14

5788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminen

      muuta en tyhmänä ihmisenä osaa sanoa?

    • ja tutkittavaksi

      Eipä ole minun kohdallani pitänyt paikkansa. Jos nyt näkisin enkelin, niin yrittäisin ottaa selvää ettei kyseessä olisi aistiharha.

      • Faithlyn

        Olen kyllä nähnyt koiran enkelin. Kaikki jotka tulee tähän nyt saarnaamaan siitä, ettei eläimillä ole sielua, voi painua hornantuuttiin.


    • Duuduududu

      Myös ollessani pieni heräsin siihen kun Tuhkimo antoi minulle suudelman poskelle. Olin aivan innoissani mutta jälkeenpäin tajusin että olin nähnyt unta minulle kerrotuista saduista. Voi sentään kun harmitti, olisin niin halunnut nähdä Tuhkimon vielä uudelleen....

      • metaskeema

        Olen myös monesti tavannut saatanan tai ainakin jonkin kumman örkin unissani.


    • Saddu ;-)

      ...yhteyttä Helsingin psykologian laitokseen jatkotutkimuksia varten,kö ?!?
      Se tiedon-/ymmärryksen taso,nääs !?!
      lol
      ;-)

      • tuuti

        Olipa aika asiaton kommentti, osoittaa vajaata ymmärrystä.Minun pikkusiskoni oli n.4 vuotias, kun hän tuli ulko sisälle ja kertoi nähneensä enkelin.Hän kertoi tismalleen, millainen se oli ollut.Itse en ole nähnyt enkeleitä, mutta Taivaallisen Isän siunauksen elämässäni olen kyllä huomannut lukemattomia kertoja j monin eri tavoin.


    • Nuori aikuinen

      Kyselit enkelien näkemisestä. Minä olen nähnyt kaksi kertaa, mutta en lapsena. Sen verran järkyttävää ajateltavaa, että hyvä, ettei ole sallittu aina nähdä. Enkelien kanssa "kohtaamisia tähän mennessä kaikkiaan 4 kertaa koko elämäni aikana - tietoisesti. Mistä sen tietää, onko muitakin...

      Enkelit suojelee ja kuljettaa viestiä kokemukseni mukaan.

      Enkelit eivät muuta tavallisesta tallaajasta miksikään. Samaa arkea ja elämää tässä mennään - työssä, harrastuksissa jne. Uskoa enkelit eivät myöskään lisää. Mutta, enkelit ovat olemassa olevia konkreettisia "olentoja". Ja enkelit ovat lähetettyjä ja heidän toimensa on vastausta pyyntöön, rukoukseen, avunhuutoon ja hätään, jotka osoitamme Jumalalle.

      • Mitä maksaa?

        Olisin valmis maksamaan enkelin näkemisestä vaikka sieluni.


    • epicurist

      Olin varma, että näin enkelin noin kymmenvuotiaana ikkunan ulkopuolella. Se oli nainen valkoisissa vaatteissa. Pelästyin ja juoksin isän ja äidin väliin turvaan.
      Jälkeenpäin minua harmitti että pakenin enkeliä, sehän oli siellä suojelemassa tai siunaamassa minua tai jotain. Porukat oli kyllä aika välinpitämättömiä, joopa joo - enkeli vai. Pitivät tyypillistä joopajoo linjaansa.
      -Meidän kouluun tuli uusi kaveri ja se on tosi kiva, mä leikin sen kanssa ja oli kivaa
      -Höh, jaaha.
      -Minua kiusataan koulussa.
      -Joopajoo, menepä tekemään läksysi
      jne

      Tällainen minusta sitten tuli, kiitos kun luitte tämän.

      • sukupuolta

        Ei enkelillä ole sukupuolta , ne ovat henkiolentoja . Seuraavaksi joku kertoo kätelleensä enkeliä ??


    • Kasvojen enkeli

      Näit lapsena oman suojelusenkelisi, joka näkee jatkuvasti Jumalan kasvot, sanoo Raamattu. Olet siunattu.

      Jumalalla on suunnitelma elämääsi varten. Enkeli-ilmestys liittyi tuohon Jumalan tarkaan suunnitelmaan.

      Jumalalla voi olla jokin erityinen tehtävä sinulle.

      Rukoile taivaan Isää Jeesuksen nimessä kiitoksen kanssa. Jumala ilmoittaa itsensä ja tahtonsa sinulle.

      Ole siunattu Jeesuksen rakkaassa nimessä!

    • ehkä vanha ehkä nuori

      olikohan kerran 1 luokalla olin koulumatkalla kun yhtäkkiä näkiin enkelin.se istui edessä olevan pojan pyörän tarakalla ja katsoi minua.se oli värikäs ja sillä oli valkeat vaatteet.sitten se lähti lentämään
      ylös ja viimeisen kerran näkiin sen koulun lasipeilistä.

    • Minävain...

      Olin jtn 4v. Leikin parhaanystäväni kanssa lumikinoksen päällä talvella.
      Menin lumikinoksen viereen tekemään lumipalloa kun näin enkelin. En usko että kuvittelin koska muistan sen ulkonäön aikahyvin, tuskin kukaan 4vuotias jtn tommosta kuvittelee kun mulle ei sillon sielä kukaan ollu enkeleistä puhunu. En uskonu niihin, en tienny mitä ne on.
      Jäin tuijottamaan enkeliä suoraan silmiin jtn 20sek, kun käännyin mun ystävääkohti. Kun käännyin taas enkeliä kohti se katosi. En kertonut tuota kellekkään kun vasta 10vuotiaana.
      Lupaan etten valehtele, uskon siihen 99%, en voinut keksiä tollasta näkyä, tai ainakaan muistaa mitään keksittyä näkyä jo noin kymmentävuotta!
      En kylläkään osaa kuvailla sitä, muistan vaan metrilleen kohdan missä se seisoi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe