Minipillerit hyvät???

Miniminityttö

Koska e-pillerit eivät välttämättä minulle sovi.. Joudun ehkä vaihtamaan Minipillereihin...

Mitä mieltä olette niistä? ja millasia kokemuksia?
Kun terkkari sano, että menkat ovat epäsäännölliset.. ovatko ne hirveän? eli kui tihein tai harvoin menkat sitten tulevat? Hmm.

3

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla...

ei sopinu e-pillerit niin piti vaihtaa minipillereihin. cerazette merkkiset nyt mulla on niin mulla on noussut paino ja on haluttomuutta... mutta niissä on yksi hyvä puoli. Kun mulla ei tullut menkkoja ollenkaan... pitäisi vaihtaa uudet pillerit mutta en oikeen tiedä minne mun pitäis soittaa...

• cerazette jees

mul aluks vuoto tuli viikon päästä edellisestä, mut nyt se on tasoittunut normaaliks 25-27pv kierroksi.Hyvä puoli cerazettes on et ennen niin julmetun runsaat vuodot ovat kutistuneet todella siedettäviksi.Ei tartte ku pikkuhousunsuojaa ja satunnaisesti mini-tampaxia.Ainaski mul haluis ei oo ollut vähenemistä, sekin on yksilöllistä.Se selviää vain kokeilemalla

• minä.

en oikein tiiä mitä mieltä olisi. sain tässä noin neljä kuukautta sitten lapsen ja koska imetän niin ainut vaihtoehto (kuulemma) ensisynnyttäjällä on minipillerit. minulla kerkes olla yhet kuukautiset ennen pillereiden syönnin alkua ja ne olivat suht´koht´ normaalit ainut vaan et tiputtelua oli aikas paljon, mut se kuulemma kuului ensimmäisiin kuukautisiin synnytyksen jälkeen. nyt sitten on juuri meneillään toiset kuukautiset. vuotoa ja minipillereiden syöntiä on nyt kestäny kaks viikkoo! vuoto on tosi runsasta ja rasittavaa! tämä tietty on yksilöllistä, mut kuiteskii... soitin terveyskeskukseen asiasta ja sieltä hoitaja sanoi et ei kuulemma ole pillereistä johtuvaa runsas vuoto yms., mut en oikein jaksa itse uskoa sitä. minipillereiden ohjeissa nimittäin lukee et runsaan vuodon esiintyessä käännyttävä lääkärin puoleen... pelottaa oikeastaan syödä niitä nyt. ajattelin huomenna soittaa vielä tk:hon ja ottaa ajan lääkärille et saan edes mielen rauhan asiantuntijalta. päättele itse tästä ovatko hyvät... muista et yksilöllistä tämäkin on, mut kuiteskii...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe