anna valo pimeään...taksin katolla vilkkuu yön ainoa valopilkku..anna mulle aamurusko anna usko elämään..kohdusta hautaan - tuhannen kapakan kautta!
Taas oli Noidalla uni - Tein noista Katri Helenan ja Tuomari Nurmion kappaleista yhdistetyn biisin ja rallattelin sitä unissani. Mahtava kappale sanokaa mun sanoneen. :)
Anna mulle tähtitaivas
10
645
Vastaukset
- arnaia¤
Halki tuhannen savuisen salongin neiti tanssii gasellin askelin...
viime yö veti routaan tämän maan ja se maa on käärmeitä mustanaan. Kuka sanoi että askel painaa jo,olen kevyt kuin sudenkorento.
Että tämmöset fiilikset täällä. - norMix evk
...and I've been working like a dog, it's been a hard day's night, I should be sleeping like a log...
Tällaiset tunnelmat minulla, hyvää yötä! - parthenocissus
Tuon kappaleen jättäisin väliin. Tuomari Nurmion kinisemä ääni ja Katri-Helena. Huh huh. No, oliko kovatkin bileet vai rasituitko vain muuten ylitöissä?
- NoitaNainen
aamulla kun vilkasin tätä niin oli vielä 4 vastausta..nyt kolme?
- CharlieChaplin
vahingossa tehny loitsun ja viesti on muuttunut sammakoksi? voisko se olla noin?
- NoitaNainen
CharlieChaplin kirjoitti:
vahingossa tehny loitsun ja viesti on muuttunut sammakoksi? voisko se olla noin?
tai sitten mä oon shokissa, kun sain piiiiitkääääääästäääää aikaa vapaata puoli päivää...Lähenkin tästä imuroimaan ja pyörittämään puhalillia...
- Pietu
Sulla on samanlainen musamaku kuin mulla. Oot ihana nainen noita, kun sais sun elävän pulloon !
- NoitaNainen
Jooh,mikäs pullossa ollessa, jos siellä muutakin kuin minä...*hörps*
Minäkö ihana...äläs nyh.. *punastuu*
ja tuosta musamausta..en kuuntele Tuomari Nurmiota... hööh!
- höpsähtänytM
Oot niin kaunis Noita, taidan olla rakastunut sun kuvaan. Palstan Kaunein Nainen.
- NoitaNainen
Oot rakastunut vain kuvaan ja pelkällä kuvalla ei tee mitään, jos siinä en ole sielua. Kiitos kehuista! Saat suudelman :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872