miksi tankatessa pätkii

rellulissu

olen joskus tankatessa pannut merkille, että bensa tulee letkusta tosi hankalasti, joka litran päästä katkaisee, mutta useimmiten pystyn tankkaamaan kerralla kaikki 35 litraa. eli johtuuko sillointällöin tankkauspätkiminen mistä, tankkaajasta vai onko aseman säiliö tyhjenemässä.

7

9261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppa1

huonossa asennossa.

• hengittämään..

Sama kun koitat täyttää limupulloa vedellä, et voi tukkia sitä kokonaan vaan ilmaa/kaasua pitää päästä myös pois tankista sitä mukaa kun vettä menee pulloon. Tai sitten polttoaine osuu täyttöputken mutkaan tukkien putken ja pistooli laukeaa kun se luulee että tankki on jo täynnä, sama kun tuo että ilma/kaasu ei pääse pois tankista.

Ahdasreikä=tarkkaa hommaa..

• Erkko

Mulla oli edellisessä koslassa sama vika. Ilmaputki oli tukossa. Joutu aina lirittämään hiljaa polttoainetta, jottei "kuohahtanut" yli.

Ahdas reikä = tarkkaa hommaa..
        *nauraa*

• piinattu rellu
        Erkko kirjoitti:

Mulla oli edellisessä koslassa sama vika. Ilmaputki oli tukossa. Joutu aina lirittämään hiljaa polttoainetta, jottei "kuohahtanut" yli.

Ahdas reikä = tarkkaa hommaa..
        *nauraa*

ahtaaseen "reikään" tulee laittaa tankkaus pistoolilla varovasti, muuten toimenpide saattaa pätkiä tai jopa kuohua yli...

• putki

Kun seuraavan kerran tankkaat, niin työnnä pistooli ihan pohjaan. Sitten vedät sitä pari kolme senttiä takaisin päin ja painat liipasinta. Jos vieläkin pätkii, niin nosta pistoolia hieman lisää. Näin litku pääsee vapaammin ulos "piipusta", eikä ongelmia pitäisi enää olla.

• rellulikka

Juu, mun Rellua tankattaessa sama ongelma.. Ehkäpäs tyyppivika kun muitten autojen tankkaus onnistunut ihan hyvin? Joka kerralla muutaman kerran katkaisee vaikka pistooli olis miten päin..

• Anonyymi00007

Pistooli osuus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      170
      6598
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4388
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      52
      3710
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      104
      3066
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      87
      2711
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2258
    7. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1508
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1465
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      63
      1280
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      411
      1229
    Aihe