Eilinen virnistys?

CharlieChaplin

kysäisin eilen kahvitunnilla työkaverilta, joka on Nainen, että mikä on sun kiinteän pepun salaisuus? ja se vastasi että käy soutu-spinninggissä ja pumppitunnilla!? minä sanoin että, etkö sä harrasta sitten lainkaan liikuntaa! johon sain vastaukseksi hymyn siivittämän virnistyksen!?? Kohta kahville, mutta elkää kertoko vallesmannille, sillä mulla on vieläkin uhka päällä että munat lähtee valtiolle!

10

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhurix

kukaan niitä nyt enää hae.

• CharlieChaplin

kun keitin kahvit ja laitoin laitonta ponua sekaan ja kansa ei tykännyt ja ne ajoivat mua takaa kuin benny hill show:n lopussa!!

• Puhurix
        CharlieChaplin kirjoitti:

kun keitin kahvit ja laitoin laitonta ponua sekaan ja kansa ei tykännyt ja ne ajoivat mua takaa kuin benny hill show:n lopussa!!

keitä mulle kans hyvät kahvit ja laita laillista konua joukkoon.

• CharlieChaplin
        Puhurix kirjoitti:

keitä mulle kans hyvät kahvit ja laita laillista konua joukkoon.

laillista kirkasta! tule käymään kylässä niin tarjoan kahvit kirkkaan kera! kerma pääsi jääkaapista loppumaan, mutta halutessasi voin laittaa sekaan omaa luonnon kermaani???? yskittää....

• Pikku.musta

laillista kirkasta! tule käymään kylässä niin tarjoan kahvit kirkkaan kera! kerma pääsi jääkaapista loppumaan, mutta halutessasi voin laittaa sekaan omaa luonnon kermaani???? yskittää....

ravistettuna? ;)

• CharlieChaplin
        Pikku.musta kirjoitti:

ravistettuna? ;)

tapauksessa hyvin ravisteltuna!!!!!!!!

• Pikku.musta

tapauksessa hyvin ravisteltuna!!!!!!!!

sullekkin =)Ei nyt jouda ainakaan,muita hommia,taidan mennä pihalle kuokkimaan ;)

• Puhurix

Pyörryin eilen, mutta nyt olen jo virkoamaan päin. Vai omia kermoja...

• CharlieChaplin
        Puhurix kirjoitti:

Pyörryin eilen, mutta nyt olen jo virkoamaan päin. Vai omia kermoja...

se luonnonkerma on itsevatkattua, kirnuttu oikein!!!

• Puhurix

se luonnonkerma on itsevatkattua, kirnuttu oikein!!!

juuri pyörryin. En olisi uskonut, että jossain on vielä ihminen, joka itse vatkaa. Eiks voita kirnuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1479
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1406
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1205
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      16
      827
    Aihe