Hesekiel 1.
23 Ja taivaanvahvuuden alla oli niillä siivet suorina, toisen siipi toisen siipeä kohti. Kullakin oli kaksi, jotka sitä peittivät-kaksi, jotka peittivät sen ruumista.
24 Ja minä kuulin niiden siipien kohinan niinkuin paljojen vetten kohinan, niinkuin Kaikkivaltiaan jylinän, kun ne kulkivat; pauhinan ääni oli niinkuin sotaleirin pauhu. Kun ne seisoivat, laskivat ne siipensä alas.
25 Ja kuului ääni taivaanvahvuuden yläpuolelta, joka oli niitten pään päällä. -Kun ne seisoivat, laskivat ne siipensä alas.
26 Ja taivaanvahvuuden yläpuolella, joka oli niitten pään päällä, oli valtaistuimen muotoinen, näöltään kuin safiirikiveä. Ja valtaistuimen muotoisella istui hahmo, ihmisen näköinen, kohoten korkealle.
27 Ja minä näin ikäänkuin hehkuvaa malmia, tulen näköistä, jota ympäröi kehä ylöspäin siitä, mikä näytti hänen lanteiltansa; ja alaspäin siitä, mikä näytti hänen lanteiltansa, minä näin kuin tulen näköistä, ja sitä ympäröitsi hohde.
28 Kuin kaari, joka on pilvessä sadepäivänä, niin oli näöltään sitä ympäröivä hohde. Senkaltainen oli katsoa Herran kirkkauden hahmo. Ja kun minä sen näin, lankesin minä kasvoilleni. Ja minä kuulin äänen, kun joku puhui.
Kuka tuntee tämän
2
317
Vastaukset
- aasin silta
LSD:n valmistukseen käytetään torajyvästä saatavaa ergot-alkaloidia. Homeisia torajyviä on joskus muinoin käytetty myös ruoan, mm. leivän valmistuksessa. Tämä on aiheuttanut tilanteita, jossa kokonaisen kylän väki on paitsi nähnyt, niin myös kuullut mitä merkillisempiä asioita! Väitetään että osa noitavainoistakin olisi johtunut tuon hallusogeenin tekemistä tepposista? Hesekiel on mitä ilmeisimmin nauttinut, joko tietoisesti tahi tiedostamattaan, vähän "miestä väkevämpää", joka on selkeästi aistittavissa noissa hänen muistiin panemistaan, kertakaikkiaan päräyttävistä visioista.
Mutta itse kysymykseesi vastaan että minä en ainakaan tuntenut tuota, enkä oikeastaan muitakaan "sanan kohtia" mutta nyt tunnen. Oletko ehkä tekemässä jonkinlaista gallubbia siitä, kuinka moni tuntee nimenomaan tuon kohdan Toorasta, vai miksi kysyt? Joka tapauksessa minulle ainakin tuli hesekielestä Hesburger mieleen, ja taidankin tästä lähteä vetämään päähäni yhden "keken" ja ranskikset valkosella majolla ja siihen päälle isoin kola mikä talosta löytyy. - Saddu ;-)
...kas kun ei kolmea...tahi viittä...?!?
Fysiologisten ominaisuuksien sanelemaa,kö ?!?
Se ymmärryksen taso,nääs !!!
lol
;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117