olen ajatellut lopettaa 10 vuoden jälkeen e-pillereiden syömisen. Te jotka olette lopettaneet, oletteko huomanneet eroja kehossanne, onko vaikuttanut mm.lisääntyneisiin menkkoihin, niistä johtuviin kipuihin? minulla on sekaiho, ja pelkään, että lopettamisen jälkeen naama ns. räjähtää taas kamalan näköiseksi..Kokemuksia kaivataan.
pillereiden
2
254
Vastaukset
- mairevaan
Kun lopetin pillerit, tuli parit ekat menkat normaalisti, sitten heitti kierto "häränpyllyä" ja menkat jäi pois. puoli vuotta meni kunnes taas alko, mutta sen jälkeen ei kuulunut ja menin lääkäriin. Hormonihäiriö todettiin ja siihen lääkitys. Jos ei tehoo, ni uudestaan lääkäriin. Mutta jokainen meistä on yksilöllinen ja jokaisen keho reagoi eri lailla. Menkkojen suhteen kipu jai tyystin pois ja vuotopäivät lyheni. (ennen 7-8 nyt 4-6pv) Joka vuosi söin eri merkkiä, ja kun ei mielestäni sopinut mikään ni lopetin. Tällä hetkellä vauva olisi tervetullut. Nyt on kulunut jo reilu 2 vuotta kun lopetin, että kannattaa varautua.
- kannattaa?
eli kaikista lukemistani kirjoituksista voisin päätellä, ettei ihmiskeho ole luotu ottamaan ylimääräisiä hormooneita?! Kroppa menee sekaisin, kaikesta huolimatta.
Taidan ottaa silti riskin, ja katsotaan miten käy...Huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070