Ei voi järki käsittää kuinka illoissa parannetaan vammaisia ja sairaita.Suurta souta ja sirkusta ja ihmiset ovat hurmoksen vallassa. Miksiköhän ev. lut seurakunnat hyväksyvät tällaista toimintaa?
Rukousystävien sivuilla viä korostetaan hoitoa ilman lääkäreitä ja lääkkeitä. Todella sairasta hommaa.
Jalovaaran parantamisillat
2
190
Vastaukset
- Ateismus Lex
No vastaus on helppo...
Kirkko tarvitsee rahaa pysyäkseen hengissä,
mutta mistä nyhtää rahaa jos ihmiset eroavat
kirkosta? No, aloitetaan kampanja, jossa
panostetaan ihmetekoihin ja hengellä parantamiseen
osoittaakseen kuinka mahtava Jumalan (ja kirkon)
valta oikeasti on...
Eli kirkko järjestää showtaan mahdollistaakseen
toimintansa jatkamisen myös seuraavat tulevat
vuodet.- mie vain
se että uskonasioita et voi selittää järjellä vaan uskomalla. Niistä illoista en osaa sanoa koska en ole ikinä sellaisissa käynyt. Vaikea sanoa, mutta jos se perustuu uskoon, ne paranemiset joita siellä tapahtuu tulevat Jumalalta, mutta kuten sanoin en ole itse niissä käynyt enkä tiedä sen takia mitä niistä pitäisi sanoa. Olen kuitenkin käynyt karismaattisissakin illoissa, ja ihmisellä on oikeus käydä eri seurakuntien Jumalanpalveluksissa, ainakin tässä maassa. En tiedä mitä ne sanoisivat jos yrittäisit mennä vaikka Arabiassa tai jossakin Islamistisessa maassa...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750