Rukoillaan, että poikani ottaisi yhteyttä ja ilmoittaisi uuden osoitteensa. Olen huolissani, miksi hän ei halua ilmoittaa missä on. Kiitos Herra että autat.
Yhteys poikaani
6
215
Vastaukset
- poikasi ottaa sinuun yhteyttä.
Uskon,että ottaakin,usko sinäkin.Jumalan siunausta teille molemmille.
Rukoillaan sopimuksessa, että poikasi ottaa yhteyttä Jeesuksen nimessä. Anomme.
19.Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa ja anoo sitä, he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
[Jumalan Kansan Raamattu: Matt. 18:19]
http://www.jeesusonherra.net/sopimusrukous.htm- eräs äiti
Kiitos ystävät tuestanne. Vastaus on tullut, kiitos Herralle. Hän totisesti kuulee ja vastaa, joskus hitaammin joskus nopeasti. Kaiken saamme tuoda Hänelle. Siunausta Teille.
- tuttan
Tuota, minulla itsellänikin on lapsia. Joskus, varsinkin poikalapsille joutuu antamaan pitkän "hihnan"... joskus on viisautta irrottaa hihnan pää kädestään kokonaan. Oma mottoni on, vaikka se saattaa tuottaakin tuskaa, että suurinta rakkautta on antaa vapaus, kun vapauden aika on.
En tunne asiaanne, eikä nettipalstoilla ole hyvä asioitaan levitelläkään. Joskus vaan on hyvä luottaa poikasen omiin siipiin. Tiedän, miltä äidistä tuntuu, meidän äitien on joskus osattava olla miehekkäitä, karrikoiden sanottuna vähän sellaisia "kovia jätkiä". Poikalapset kunnioittavat naista jolla on ryhtiä ja selkäruotoa. Maailmassa on niin paljon naisia joilta puuttuu sisäinen ryhti.
Uskon, että Raakel saa itkemänsä lapset kerran takaisin ja hän saa ne takaisin silloin täydellisemmin, kuin väkisin kiinnipitäen, hän saa lapset vapaaehtoisuuden kautta takaisin itselleen.
Vain äiti on se joka itkee ihmisen puolesta ne aidoimmat kyyneleet ja tuntee lapsen tuskan, vaikka tämä ei olisikaan läsnä.- Tosi tuskaa
Kyllä joskus on todella aiheellista olla huolissaan. Oma poikani oli yli kaksi kuukautta ottamatta yhteyttä kotiin. Selvisi, että hän oli sairastunut masennuksseen. Olemme kolme vuotta kamppailleet hänen puolestaan ja rinnallaan rukoillen. Tämä on ollut kova koulu mutta Jumala on antanut voimaa joka päivä ja lohduttanut niin ihmeellisillä tavoilla. Nyt alkaa jo päivä paistaa ja näyttää siltä että hän selviää, kiitos Herralle.
- Maagikko
Jos kysessä olisi tytär, olisitko yhtä huolissasi.
Anna poikasi rakentaa oma elämä.
Katkaise napanuora.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756