hampaiden valkaisu

kokeilkaa!!!!

tämmöisiä kun crest whitestrips. 7 tai 10 päivän kuuri! olen käyttäny 3 päivää ja huomaan jo nyt et luu on vaalentunu! tummumia ei ollu paljoa, ne lähti heti. ei maksa kun alle 30e postikuluineen jenkeistä tilata. oikein käytettyä turvallinen myös kiilteelle (kaveri kokeillut ja hammaslääkäri sanoi vain et ompa kauniin valkoiset hampaat) :)

7

1144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aapukka

Nämä on varmaan juuri niitä, joita ne 5 jenkkistailaajaa telkussa yhdessä ohjelmassaan kehui. Ei jäänyt nimi mieleen ja mietin josko toimisivat...

• sanddra

minäki näin jossain semmoisessa ohjelmassa ja siksi päätin kokeilla. toimi hyvin kyl, vaalensi semmoisen 4 astetta (katoin hammastahnapurkin kyljestä niin saattaa valehdella) 10 päivässä. enempää ei olis voinukaan ku ei ollu kun vähän kellastuneet hampaat. suosittelen kans :)

• Esmeralda

Ja tulos kestää kuinka kauan? Mulla kesti sen 1-2 kk.... luvattiin 6 kk.

• 18kk paketin

valkaisi tosi hienosti ja kesti varmaan vuoden verran. sen jälkeen käytin whitening tahnaa ja vähensin teen juontia niin siksi varmaan kesti pidempään ku pari kk. tietenki jos polttaa, juo kolaa ja kahvia ja teetä ja havia niin kyllähän ne tummentumat takaisin tulee.. elämäntavoista siinä on aika paljon kyse.

• keltahammas
        18kk paketin kirjoitti:

valkaisi tosi hienosti ja kesti varmaan vuoden verran. sen jälkeen käytin whitening tahnaa ja vähensin teen juontia niin siksi varmaan kesti pidempään ku pari kk. tietenki jos polttaa, juo kolaa ja kahvia ja teetä ja havia niin kyllähän ne tummentumat takaisin tulee.. elämäntavoista siinä on aika paljon kyse.

Mistä ostit? Itse yritin muutamaa sivua, mutta niissä tuli loppuvaiheessa viesti että kyseistä tuotetta ei toimiteta...

• http://www.crestwhitestrips...
        keltahammas kirjoitti:

Mistä ostit? Itse yritin muutamaa sivua, mutta niissä tuli loppuvaiheessa viesti että kyseistä tuotetta ei toimiteta...

tuoltahan sitä löytyy :)

• onlineostaja
        http://www.crestwhitestrips... kirjoitti:

tuoltahan sitä löytyy :)

Apua, mitähän tuohon state/province/region kohtaan tulisi laittaa? (olen tilaamassa ja kysyvät osoitetietosivuilla tätä asiaa)
        Vai uskallanko jättää tyhjäksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe