uskovainen ja taikuus?

innocent_14v

Heips!:-) Minua mietityttää eräs asia... Voiko kristitty uskovainen olla niin kiinnostunut magiasta, että rupeaa ottamaan selvää koko jutusta? Tarkoitan, että onko se paha asia, jos joskus tekisi mieli kokeilla taikuutta, vaikka on uskossa? Siis en tarkoita kiroamis juttuja tai muita "pahoja temmpuja" vaan ihan sitä, että saisi esim. ajatuksen voimalla siirrettyä esineitä....
Joku saattaa ehkä kysyä, että "mikä uskovainen säkin oot kun taikuuteen uskot?!"...

Tämä saattaa vaikuttaa ehkä todella typerältä...Tuntuu siltä, että kaikki tämän luettuaan ajattelevat, että olen täysi ääliö...:-(

Mutta kiitos niille, jotka uhraavat kallista aikaansa vastatakseen tähän..Ja hyvää alkavaa kesää! Haukkumisista en kyllä kiitä....

15

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsi.....

      TUO ON HÄTÄMERKKI, RAKAS LAPSI!!


      ei ei ei ei ei ei !!!

      tuo on niin selvää saatanan kiusausta!! Oletko koskaan lukenut tästä naisesta joka yritti ottaa Jumalaan tai avaruusolentoihin yhteyttä ns automaattikirjoituksella?


      ----

      "Yksi varsin tärkeä asia, uskoville:
      Sielunvihollinen tahtoo aina ensin lähestyä valkeutena ja hyvyytenä. Pyrkii sitomaan ihmisiä verkkoonsa imelillä lupauksilla. MUTTA kun rukoilemme ja ylistämme Jeesuksen veren voimaa okkultismin sitomien yli silloin vihollisen henkimaailma häiriintyy, usein käy niin että se joutuu paljastamaan kasvonsa. Tietenkään ei ole mukavaa että ihminen, joka on kokenut kosmista harmoniaa ja ylimaallisia rakkauden värähtelyjä, alkaa äkkiä menettää levolliset yöunensa, nähdä pelottavia näkyjä, kokea outoja kouristuksia ja tajunnantilan vääristymiä.
      Kiitos Jumalalle, todellisuus paljastuu!
      Tätä kautta moni on lähtenyt hakemaan apua ja heille on vähitellen paljastunut millaisten asioiden kanssa he oikeasti olivat jo alun alkaen tekemisissä.

      Näin kävi kirjan KAUKO-OHJATTU kirjoittajalle hänen ollessaan demonisen eksytyksen ja petkutuksen kohteena. Väsyneenä viestien häiriintymisiin ja siihen etteivät UFOt koskaan päässeet näyttäymään hänelle eivätkä tulleet sovittuihin tapaamispaikkoihin, koska tapaaminen aina jollain kummallisella tavalla estyi, hän lopulta huusi:
      - En usko että sinä, jonka kanssa olen tekemisissä, olet Jumala. Nyt vaadin sinua kertomaan tarkalleen, kuka olet ja mitä ihmeen peliä pidät minun kanssani!

      Olen vakuuttunut että Pyhä Henki oli jo astunut näiden tilanteiden keskelle totuuden valona, jossa vihollisen on pakko paljastua, sillä paperille piirtyivät suuret, vihaiset kirjaimet henkimaailmasta. Viesti kuului:
      - MINÄ OLEN SAATANA JA MINÄ OMISTAN SINUN SIELUSI.

      Kirjoittaja kertoo, että lapsuutensa kokemusten ja kotoa saatujen opetusten tähden hänellä oli kylliksi tietoa, jotta hän saattoi vastata: Jumala omistaa minun sieluni, et sinä!
      Kamppailu pimeydestä valoon oli kuitenkin pitkä ja tuskallinen. Parantumisprosessi kesti useita vuosia. KAUKO-OHJATTU on valaiseva kirja henkilöltä joka asioissa sisällä olleena tietää mistä puhuu. Se on vakava varoitus, ettei kaikki mikä vaikuttaa jumalalliselta olekaan valoa, se voi olla valepukuista pimeyttä.
      Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi niille jotka omaan itseensä luottaen lähtevät etsimään yhteyttä henkimaailmaan ohi Jeesuksen Kristuksen sovintotyön ja Hänen verensä.

      - - -

      Uskova ei tarvitse mitään muuta yhteyttä henkimaailmaan. Yhteys Jumalaan riittää. Siinä avautuu Pyhän Hengen todellisuus joka on moninkertaisesti mielekkäämpää kuin mitkään jäljitelmät ja korvikkeet joita vihollinen ihmisten hengelliseen nälkään tuottaa. Jeesuksen ristintyön sivuuttaminen on ylpeyttä ja johtaa sielunvihollisen petkutuksen uhriksi. On syytä muistaa että ylpeys, halu olla itse jumala, riippumaton Luojastaan, oli Saatanan synti, jonka tähden hän lankesi. Samaan syntiin, kapinaan Luojaa vastaan, se yllyttää nyt koko ihmiskuntaa.

      Mutta JEESUKSESSA ON VOITTO. "



      Tuo taiasta kiinnostuminen on juuri saatanasta lähtöisin! käy heti polvillesi ja pyydä Jeesukselta että veisi sinut pois tuosta!

      rukoilen puolestasi!

      Vielä taikuudesta, ja hyvän ja pahan taistelusta :

      http://www.biible.org/profetioita/mulinde.html

    • Kristitty Israelin ystävä

      Vastaan kysymykseesi, KYLLÄ VOI ,mutta ei pidä olla.

      Uskovainen on aivan samojen kiusauksien kohteena kuin kuka tahansa ihminen.

      Mainitset esineitten siirtelyn "ajatuksen voimalla"; voin vakuuttaa sinulle, jos näin tapahtuisi, niin kyllä siinä siirtelyt tekee aivan joku muu kuin sinun ajatuksesi.

      Silloin olisi kyseesssä pahuuden henkivallat,jotka tällä keinolla haluaisivat sinun kokeilevan vielä "suurempia ja ihmeellisempiä" temppuja.

      ÄLÄ EDES KOKEILE.

      Jos olet lukenut Vanhasta Testamentista, 2.Mooseksen kirja, minkälaisia taikoja Faaraon hovin taikurit tekivät kilpaillessaan Mooseksen kanssa, et epäilisi etteikö sellaista voisi tapahtua myös tänä päivänä.

      Kaikki tuollainen taikuus on saatanasta.Se voidaan naamioida viattoman näköiseksi "kokeiluksi", mutta siinä on silti pahan siemen.

      Jos Jumala haluaisi sinun siirtelevän "ajatuksesi voimalla" esineitä,voit olla varma että Hän kyllä kertoisi sinulle siitä.

      Ihmisiä kiinnostaa monesti kaikki erilainen, ja ei-jokapäiväinen.

      En halua tuomita sinua tai arvostella, mutta haluan kyllä varoittaa sinua ettei sinulle sattuisi mahdollisesti myöhemmin mitään pahaa.

      Jos haluat alkavaan kesääsi "jännitystä ja vaihtelua",niin pyydä sitä TÄNÄÄN Jumalalta Jeesukselta Kristukselta.

      Pyydä Häntä myös ohjaamaan koko elämääsi,varsinkin silloin kun et itse tiedä kuinka toimia.

      Jeesus rakastaa sinua,ja haluaa SINUT taivaaseen Hänen kanssaan. :)


      ps. Jos haluat hieman vanhempana "jännitystä" elämääsi, pyydä Herraa Jeesusta kertomaan ja opettamaan sinulle mitä työtä Hänellä saattaisi olla varattuna juuri SINULLE juutalaiskansan keskuudessa.
      ...et tule olemaan toimettomana.

      Rukoilen tämän kirjoittamisen jälkeen puolestasi, ja vielä myöhemminkin.

      Ja,niin, hyvää alkavaa kesää sinullekin Rakas Sisareni Jeesuksessa.

      • näin on

        ed. viestiin viitaten,

        Juutalaisiinkin pitää suhtautua arvostuksella, ei säälillä.

        Kukas sanoikaan - "Kuka sinä, palvelija, olet arvostelemaan Isäntäsi palvelijaa"

        Juutalaiset ovat meidän isoja sisaruksia, joiden puolesta voimme rukoilla ja jotka voimme tehdä kateellisiksi Herrassa Kristuksessa Jeesuksessa, Hänen armonsa ja rakkautensa kautta Niin että hekin näkisivät Isän Karitsauhrin. .

        Ihan vain muistutuksena. :)

        Rauha!


    • ääliö!

      Tuo on juuri sitä mitä suomessa nuorten keskuudessa on paljon.
      Ihannoidaan tv-sarjoja "siskoni on noita" etc..

      Eksytystä!

      Voi rakas lapsi, ymmärrä että tuo kysymyksesi on Herrasta ja että hän tahtoo sinut pois tuosta.

      Oletko ollut tekemisissä koskaan saatananpalvojien kanssa?

      Jos olet, niin varmasti ovat he pelästyneet kun kuulevat pian tyhjästä ääniä, näkevät pahoja unia, pelkäävät, kaapeissa koputellaan ja pimeää pelätään.

      Miksi heillä kaikilla on samat oireet?

      Koska se ei ole mitään psykologiaa, saatana tulee jos häntä kutsuu - ja hän tahtoo sinut mukaansa helvettiin!!

      Itse tunsin tytön joka oli vaihtanut saatanaan. Voi missä hän elikään nyt. Piestynä veripäissään vein tätä rakasta tyttöä sairaalaan. Hän pelkäsi niin.

      Älä pelkää, sinulla ei ole pelättävää jos katsot netistä vaikkapa sanan Jeesus.

      http://www.whoisjesus-really.com/finnish/

      Niin hienoa, että kysyit tätä täältä ennen kuin aloit kokeilemaan!

      • innocent_14

        Luokallani on kyllä eräs tyttö, joka ei ole uskovainen...sanoo eroavansa kirkosta joskus... En oikeastaan tiedä olisiko hän saatananpalvoja, mutta siltä hän ainakin vähän vaikuttaa...hän on ihan kiva silloin kun ei riehu, mutten pidä häntä "ystävänäni"...paha juttu on että olen saanut hänestä vähän vaikutteita. Huonoja sellaisia.... Olen ollut ala-asteella kiusattu, joten tiedän miltä kiusattuna oleminen tuntuu. Siksi ylä-asteelle tultuani olen halunnut olla luokkalaisilleni kiva kaveri...en ole vain uskaltanut olla sellainen tämän "saatananpalvojan" läsnäollessa...

        Tänään pelästyin pahasti... olin vihainen eräälle luokkalaiselleni ja huomasin tunnilla yrittäväni mielessäni kirota hänelle epäonnenpäivää! kun tajusin mitä olin tekemässä, minulle tuli mielettömän paha ja syyllinen olo... tekisi mieli itkeä, en halua olla enää tekemisissä sen saatananpalvojan kanssa, jos saan hänestä huomaamattani vaikutteita! :'(

        En oikeasti enää kohta tiedä kuka olen! Olenko hyvä vai paha? Vai jotain muuta? Minne kuulun?

        En halua uskoa saatanaan, en usko saatanaan, en tule uskomaan saatanaan...

        Anteeksi, toivottavasti joku sai selvää....


      • tyttöseni!
        innocent_14 kirjoitti:

        Luokallani on kyllä eräs tyttö, joka ei ole uskovainen...sanoo eroavansa kirkosta joskus... En oikeastaan tiedä olisiko hän saatananpalvoja, mutta siltä hän ainakin vähän vaikuttaa...hän on ihan kiva silloin kun ei riehu, mutten pidä häntä "ystävänäni"...paha juttu on että olen saanut hänestä vähän vaikutteita. Huonoja sellaisia.... Olen ollut ala-asteella kiusattu, joten tiedän miltä kiusattuna oleminen tuntuu. Siksi ylä-asteelle tultuani olen halunnut olla luokkalaisilleni kiva kaveri...en ole vain uskaltanut olla sellainen tämän "saatananpalvojan" läsnäollessa...

        Tänään pelästyin pahasti... olin vihainen eräälle luokkalaiselleni ja huomasin tunnilla yrittäväni mielessäni kirota hänelle epäonnenpäivää! kun tajusin mitä olin tekemässä, minulle tuli mielettömän paha ja syyllinen olo... tekisi mieli itkeä, en halua olla enää tekemisissä sen saatananpalvojan kanssa, jos saan hänestä huomaamattani vaikutteita! :'(

        En oikeasti enää kohta tiedä kuka olen! Olenko hyvä vai paha? Vai jotain muuta? Minne kuulun?

        En halua uskoa saatanaan, en usko saatanaan, en tule uskomaan saatanaan...

        Anteeksi, toivottavasti joku sai selvää....

        Ota rauhallisesti!

        Sinä tiedät missä on voittaja! Mistä löytyy vastaus kaikkeen hyvään! Ota uusi testamentti ja lue, Johanneksen evankeliumi on aika hyvä startti!

        Pahat teot meinasivat saada sinusta vallan mutta nyt mennään 100aa oikeaan suuntaan!
        Nyt tiedät, kuinka tärkeää on uskoa Jeesukseen!
        Anna tälle tytölle anteeksi, äläkä vihastu häneen kään, sillä viha on pahasta.
        Rukoile Jeesusta. Aina pieli pala päivässä, ja kun huomaat ilon lisääntyvän niin rukoile lisää!

        Jos tuntuu ettet jaksa niin mene vaikka tuonne rukous-palstalle kertomaan ongelmasi niin toiset uskovat ottavat Herran kutsun vastaan ja käyvät kamppailuun kanssasi.
        Taistelu on taivaallisissa, mutta muista ISÄ VOITTAA 100%n varmasti! Näin lukee raamatussa ja kaikki paha väistää Jeesuksen nimeä.

        Rukoillaan sun puolesta!

        Kiitä Isää siitä että tulit kysymään kysymyksesi tänne.


    • Trubaduuri

      Kristus nimenomaa vapautti aikoinaan ihmiset juuri tuosta taikauskoisuudesta, joten miksi haluat palata sellaiseen, josta on yleisesti irti päästy?

      Juutalaiset ja roomalaiset sekä lähi-idän alueen muut kansat olivat ja elivät taikauskoisina, mm. kabbalan ja muiden samankaltaisten okkultistisien oppien/piirien vahvassa vaikutuksessa. Tuolloin oli yksistään tuolla alueella satoja jumalia sekä tuhansia erilaisia pappeja omine silmänkääntö- temppuineen villitsemässä ja pelottelemassa kadun kulkijoita ja muita ohimenijöitä, usein näiden "taikureiden" perimmäinen motiivi tuolle omalle touhulleen oli pelkästään raha ja ruoka, ja siten se on melkein nytkin, siis näiden taikureiden syvin olemus ja vaikutin, pelotella tai kutkutella rahat pois.

    • kristitty +++

      Itse luin nuorena saksalaisen Kochin kirjoittamia kirjoja kristityn suhteesta taikuuteen, mystiikkaan, horoskooppeihin ja muuhun vastaavaan ja ymmärsin, että on syytä pysyä irti moisesta, vaikka voihan kristitystäkin tuntua jotkut asiat mielenkiintoisilta.
      Siinä vaiheessa, kun alkaa miettiä onko joku juttu kristitylle kuuluvaa, on jo niillä alueilla, joista on parasta pysyä poissa.

    • Anonyymi

      Entä taikuus, jossa rukoillaan Jumalaa?

    • Anonyymi

      Hei! En pidä juttuasi yhtään outona. Minä itse uskon tosi vahvasti taikuuteen ja kaikkeen vastaavaan. Kuvittelen koko ajan kaikkea että olen joku "Maailman pelastaja" Ja että minulla on hyvänä ystävänä yksisarvinen nimeltä Lyria ja sillä on varsa nimeltä Onzol ja olen 7-hengen kaveriporukassa johon kuuluu minä, Sam Pocket, Carly Shay, Amy Fleming, Phoebe Thunderman, Cherry Stillman ja Petra Kivistö. Sitten minulla on yhteyksiä kaikkiin eri ulottuvuuksiin ja lohikäärmeisiin ja muihin taika olentoihin. Minulla on myös kaikki maailman mahdolliset voimat eli pystyn tekemään mitä vain. Kuvittelen nytkin kaikkea ja ihan koko ajan. En tiedä miksi mutta haluan vastauksia.

    • Anonyymi

      Niin että ajattelit tuijottaa kuin niinistö kassista?

    • Anonyymi

      Ihan inhimillistä, ei vaarallista. Jokainen meistä on kokeillut sirtää esineitä ajatusten voimalla, myös nämä uskovaiset täällä. En tiedä, että kukaan olisi onnistunut. Taikuus ja uskovaisuus ovat saman asian eri muotoja. Pitä vain muistaa säilyttää käsitys siitä, mikä on totta. Itse huvittelen kuvittelemalla seksifantasioita. Nekään eivät todeksi muutu, eikä ole toki toiv.. tarkoit .. siis todennäköistä.

    • Anonyymi

      Ottaminen on ajallista. Saamisen lisäksi pahinta mitä ihminen voi itselleen tehdä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5022
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2332
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      42
      1553
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe