Hard cock hallelujah?

sempsas

Mitä mieltä olette Lordin miesjäsenten homoepäilyistä? Melko luotettavien tietolähteitten mukaan Tomi Putaansuu on homo ja seurustelee Kita-nimellä kulkevan bändin jäsenen kanssa. SUhde tyttöystävään on vain julkisuuden kulissia.

9

1363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntematon

      Mitäs sitten?

      • on....

        ai muka suhde tyttöystävään kulissia, eihän koko suhdetta ole noteerattu edes missään, koko tyttöystävä pysynyt melko hyvin julkisuudelta piilossa, kyse ei taida olla kulissisuhteesta.


      • tuntematon
        on.... kirjoitti:

        ai muka suhde tyttöystävään kulissia, eihän koko suhdetta ole noteerattu edes missään, koko tyttöystävä pysynyt melko hyvin julkisuudelta piilossa, kyse ei taida olla kulissisuhteesta.

        Niin, enpä minäkään tuommosiin huhuihin jaksa uskoa. Tarkotin vaan, että mitäpä sitten vaikka olisikin. Taitaa mennä samaan sarjaan tuommoset huhut kuin nuo muutkin mustamaalausyritykset, joita nämä pellet jaksavat aina vaan yrittää. Hankkisivat elämän.


    • Antsa

      Joo, joo.

      Lordi on ROCK !
      En ole pahemmin hevin ystävä, mutta Lordin soidessa on ihan pakko jammata mukana.

      Aikanaan kuuntelin myös Qeeniä, jonka laulusolisti oli oikeasti homo. Entä sitten? Mahtavasti lauloi.

      T. Umpihetero.

    • elä viihti !

      no nyt sä pilasit tunnelman.

    • Onhan Rob Halfordkin homo. Ja tämä kyseinen mies kuitenkin laulaa Judas Priestissä.

    • pelle

      ketä edes kiinnostaa onko laulaja homo vai ei?
      Nehä tuo suomelle mainetta ja kunniaa hevimaana!
      Koska eihän me muuta olla. (paitti maa jolla on pirun huono omatunto.)

    • hehehehhe

      jotkut sitte jaksaa mennä kaikkiin provoihin. tää oli viel aika surkee.

    • pippuripate

      Keksitkö ton ite?

      kaikkihan on mahdollista, mutta entä sitten?
      Tuollaisia homoepäilyjä nyt voi kehittää kenestä tahansa (tyyliin: Ilkka Jääskeläinen nähtiin riitelevän tuntemattoman pojan kanssa kadulla! Suhde?). Tuollainen on aivan tarpeetonta oli totuus sitten mikä tahansa. Mun gaydar ei kyllä värähdä alkuunkaan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1280
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      697
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      49
      671
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe