Eli pistetään viivalle kolme huonointa edustajaa mitä Suomella on ollut.
1. Jari Sillanpää - Takes 2 to tango
2. Jasmine - Niin kaunis on taivas
3. Geir Rönning - Why
Kolme huonointa edustajaa Suomesta
10
867
Vastaukset
- .....
ainakin yksi
- sadasdasda
Why oli mun mielestä ihan kohtalainen biisi, ei ainakaan huono! Kojon Älä nuku pommiin oli aika pohjanoteeraus...
- ..on
voutilainen
- minä
sanoisin, että lordi on paskin. ppäs jatkoon vaan koska jotku pellet uutisoi siitä. vituttaa tällänen paska!!!!
- Muistaakohan...
...kukaan Nina Åströmiä? SE oli huono ja kökkö ja paska ja...
Åströmin kotisivulta:
"Vuonna 2000 Nina voitti Suomen Euroviisukarsinnat kappaleella ”A Little Bit” ... Tällä kappaleella Nina edusti Suomea Eurovision Song Contest’ssa Tukholmassa toukokuussa 2000. Albumi ”A Little Bit of Love” julkaistiin samana vuonna (sisältää Euroviisukappaleen)."
Yrjöt lentää! MIKÄÄN ei ole tätä huonompaa...- oli kyllä
huonoin
- vasten pyllyä
oli kyllä kirjoitti:
huonoin
on kaikkein kamalin,laura hyvänä kakkosena,sillanpåå kirii perään
- wewe
kyllä kaikki biisit ennen lordia on ollut niin uskomatonta scheissea että oksat pois..
- asiallinen_tuntija
Listalta puuttui sekä pyllyvastenpyllyä että Bye Bye Baby.
samat valinnat kuin sulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437