Mitä veikkaatte vaikuttaako Lordin voitto autojen hintoihin ? Ainakin pörssin käänsi nousuun laskupäivien jälkeen.
Lordin voiton vaikutus
8
497
Vastaukset
- että vaikuttaa
Mutta ainakin mielisairaala paikkojen määrään vaikuttaa, moni näyttää "lentäneen yli käenpesän" Lordin euroviisu valinnan takia.
- sitten
vaikuttaa se varmaan sitten, kun tulee käytettyjä lisää markkinoille, kun mummut makaa parantolassa. samalla myös asuntojen hinnat laskee, kun tarjonta kasvaa. hienohomma kyl.
- yhdistäjä
Sairaalapaikoista en tiedä, mutta vaikutti se näköjään yhdys sanoihin.
- vaikuttaneen
yhdistäjä kirjoitti:
Sairaalapaikoista en tiedä, mutta vaikutti se näköjään yhdys sanoihin.
"Yhdys sana" on nimittäin yhdyssana, ei kande korjailla jos ei itselläkään ole suomi hallussa.
- ..muotoilisi....
vaikuttaneen kirjoitti:
"Yhdys sana" on nimittäin yhdyssana, ei kande korjailla jos ei itselläkään ole suomi hallussa.
Tuolla tavalla on tapana ironisoiden havainnollistaa, mistä on kysymys. Siis jos joku ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja, hänelle voidaan vastata, että yhdys sanat pitää kirjoittaa yhteen. Toinen vaihtoehto, jota itse suosin, onse, ettäkirjoitan erillisetsanat yhteen.Sekin saattaaolla tehokaskeino senhavainnollistamiseksi mitenvaikeaa onsaada selväätekstistä, jokavain etäisesti muistuttaasuomen kieltä.
- on...
..muotoilisi.... kirjoitti:
Tuolla tavalla on tapana ironisoiden havainnollistaa, mistä on kysymys. Siis jos joku ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja, hänelle voidaan vastata, että yhdys sanat pitää kirjoittaa yhteen. Toinen vaihtoehto, jota itse suosin, onse, ettäkirjoitan erillisetsanat yhteen.Sekin saattaaolla tehokaskeino senhavainnollistamiseksi mitenvaikeaa onsaada selväätekstistä, jokavain etäisesti muistuttaasuomen kieltä.
että lukijalla on lukihäiriö, joten häntä on suositeltavaa haukkua kunnolla
- make
ainakis talbottien hinta nousee.. onhan se suomessa kasattu
sama 900 saapi ja porsse- mielen kiinnolla
kummanko Horizon vai Solara kurssi nousee enemmän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435