sillä he tietävät kaiken, ja kaiken tiedon he ovat saaneet vanhoista pyhistä teksteistään.
Heillä on tieto oikeasta ja väärästä, kuoleman jälkeisistä asioista, oikeasta jumalasta ja elämän tarkoituksesta. Muut, jos nämä joskus satunnaisesti kiinnostaa, joutuvat ihan itse miettimäään näitä asioita pelkästään siltä pohjalta, mitä maailmasta ihan oikeasti tiedetään, jos tiedetään mitään. Ei ihme, että uskista, joka kaiken jo tietää, naurattaa tällainen hullutus.
Kadehdin uskovaisia
8
450
Vastaukset
- jutsi
"sillä he tietävät kaiken,...."
-mistä sinä tiedät että he tietävät kaiken, Jotta voisit sen asian arvioida sinunkin pitää tietää. Vai kuinka? - Kuippis
"Kadehdin uskovaisia
kateellinen
sillä he tietävät kaiken, ja kaiken tiedon he ovat saaneet vanhoista pyhistä teksteistään."
Käy joillain uskovaispalstoilla katsomassa, miten ne riitelee siitä, kenellä on oikea Raamatun tulkinta.- kade
tällä palstalla niin yhtä mieltä kaikesta uskikset keskenään.
kade kirjoitti:
tällä palstalla niin yhtä mieltä kaikesta uskikset keskenään.
että he tuntisivat yhteenkuuluvuutta, vaikka uskovatkin jokainen eri (mielikuvitus)jumalaan?
- kade
Nas.se kirjoitti:
että he tuntisivat yhteenkuuluvuutta, vaikka uskovatkin jokainen eri (mielikuvitus)jumalaan?
vihollinen.
- kade
Nas.se kirjoitti:
että me, jotka emme nyt niin avaudu Jeesukselle ja sanansaattajiensa totuudelle, niin meitä pitää "muistuttaa" seurauksista. Vaikka ihan samoilla korteilla me pelataan. Molemmat väittää toisistaan, että kuvakortit puuttuu, mutta vain uskikset väittää, että sillä on todella vakavia seurauksia. Miksei uskis voi antaa toisen uskoa omalla tavallaan, kun itse itkee sitä, että hänellä on siihen oikeus.
kade kirjoitti:
että me, jotka emme nyt niin avaudu Jeesukselle ja sanansaattajiensa totuudelle, niin meitä pitää "muistuttaa" seurauksista. Vaikka ihan samoilla korteilla me pelataan. Molemmat väittää toisistaan, että kuvakortit puuttuu, mutta vain uskikset väittää, että sillä on todella vakavia seurauksia. Miksei uskis voi antaa toisen uskoa omalla tavallaan, kun itse itkee sitä, että hänellä on siihen oikeus.
ko. uskis ei keulita mopoaan hindujen, muslimien, buddhalaisten tms. kanssa, vaan atskujen.
Kyse ei enää ole jokerien, ässien, tai kuvakorttien puutteesta.
Taitaa olla uskiksen lapasessa pelkkä musta pekka kortti?
- Elwen
mutta minua ärsyttää, että jos kysyy jotakin ihan yksinkertaista, vaikkapa tulevasta anatomiastamme, niin sieltä tietolaarista ei viitsitä antaa vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750