Tai pois jättämättä.
Pystyykö TV uutiset olemaan valehtelematta yhtään missään asiassa? Näyttää siltä että ei.
Ihosyöpätapaukset lisääntyvät mukamas elämäntapamuutosten takia. Ei sanaakaan otsonikerroksen ohenemisesta.
Otsonikerroksen oheneminen on kiistaton tosiasia. Kun se ensikerran havaittiin etelänapamantereen yllä, todettiin että jos sitä ei saada aisoihin, niin se tulee aiheuttamaan ihosyöpää.
Ensimmäiset vaikutukset ilmeni Australiassa joka on suht. lähellä etelänapaa, nyt se vaikutta jo pohjolassakin.
Missä välissä se muuntui elämäntapakysymykseksi? Hä?
Mitään siihen lisäämättä
6
223
Vastaukset
- vaihtelu on
normaalia hommaa. Miksi aina oletatte, että jonkin asian pitäisi olla muuttumaton ja stabiili? Uutinen kaikille teille. Mikään maailmassa, tai maailmankaikkeudessa EI OLE muuttumatonta ja stabiilia! Kun keksittiin laitteet joilla voidaan otsonikerrosta havainnoida, huomattiin napojen yllä olevan aukot. HUI! Heti epäiltiin ja julistettiin totuutena, että se on ihmisen tekemä ja piruvie se leviää! No, tämän jälkeen on havaittu, että aukko laajenee ja supistuu epämääräistä tahtia. Se aukko on ollut siellä aina. Se laajenee ja supistuu monien tekijöiden summana aivan kuten ilmastokin on aina muuttunut ja heilahdellut aaltomaisesti hamaasta alusta asti. Ihme johtopäätöksiä rahvas ja tiedemiehinä itseään pitävät tekevät. Tarkoitus lienee vain pelotella tavallisilla asioilla rahvasta!!!
- KARVINISTI
ja mannerjäätiköt sulaa koska aurinko on kuumentunut niin paljon että Marsin jäätiköt sulivat jo viime vuonna. Heko. Heko. Heko.
- olevan
KARVINISTI kirjoitti:
ja mannerjäätiköt sulaa koska aurinko on kuumentunut niin paljon että Marsin jäätiköt sulivat jo viime vuonna. Heko. Heko. Heko.
varsin heppoiset varsinaiset tiedot näistä asioista. Aurinko on ylivoimaisesti suurin maapallon ilmaston säätelijä. Aurinko ei sekään ole muuttumaton eikä stabiili, vaan säteilyintensiteetti vaihtelee. No sinulle näistä on turha puhua, koska sinulla ei ole tarpeeksi yleistietoa asian ymmärtämiseen. Oletkin juuri se kohderyhmä, johon ilmastonmuutosvouhotus ja otsoniaukon kauhistelu on suunnattu.
- on huomattu
olevan kirjoitti:
varsin heppoiset varsinaiset tiedot näistä asioista. Aurinko on ylivoimaisesti suurin maapallon ilmaston säätelijä. Aurinko ei sekään ole muuttumaton eikä stabiili, vaan säteilyintensiteetti vaihtelee. No sinulle näistä on turha puhua, koska sinulla ei ole tarpeeksi yleistietoa asian ymmärtämiseen. Oletkin juuri se kohderyhmä, johon ilmastonmuutosvouhotus ja otsoniaukon kauhistelu on suunnattu.
että aukon suurentumisella on yhteys auringon säteilyintensiteetin kasvuun. Aurinko siis osaltaan säätelee aukon kokoa. Naura sinä kouluja käymätön nyt tällekkin. Ihminenhän se tietenkin säätelee kaikkea maailmassa. Auringon säteilyintensiteetin vaihtelu on sekin varmaan sinun mielestäsi ihmisen aiheuttama, jos joku tiedemies niin sinulle väittää!
- KARVINISTI
on huomattu kirjoitti:
että aukon suurentumisella on yhteys auringon säteilyintensiteetin kasvuun. Aurinko siis osaltaan säätelee aukon kokoa. Naura sinä kouluja käymätön nyt tällekkin. Ihminenhän se tietenkin säätelee kaikkea maailmassa. Auringon säteilyintensiteetin vaihtelu on sekin varmaan sinun mielestäsi ihmisen aiheuttama, jos joku tiedemies niin sinulle väittää!
Oppimattomana moukkana olen aina uskonut että rajaton kasvu rajallisessa tilassa aiheuttaa ennen pitkää ongelmia. Nyt kun te olette opettaneet minua, tiedän että ihminen on niin pieni tekijä, ettei se pysty muuttamaan maapallon olosuhteita piirun vertaa suuntaan eikä toiseen.
Olen syvästi kiitollinen tästä tieteellisestä opetuksestanne. Nyt uskallan uskoa ikuisen talouskasvun siunauksellisuuteen. Amen. - KARVINISTI
KARVINISTI kirjoitti:
Oppimattomana moukkana olen aina uskonut että rajaton kasvu rajallisessa tilassa aiheuttaa ennen pitkää ongelmia. Nyt kun te olette opettaneet minua, tiedän että ihminen on niin pieni tekijä, ettei se pysty muuttamaan maapallon olosuhteita piirun vertaa suuntaan eikä toiseen.
Olen syvästi kiitollinen tästä tieteellisestä opetuksestanne. Nyt uskallan uskoa ikuisen talouskasvun siunauksellisuuteen. Amen.Tästä linkistä löydätte itsenne ja hengenheimolaistenne luonnekuvauksen. Oppimattomana moukkana en itse ole osannut sitä sanoa, mutta juuri tuota tarkoitan. Olkaa hyvät:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000016535933
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202610Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422233Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262052Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191916Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581648Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121182Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181169- 551030
- 631015
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?3982