Paras kesäbiisi!

Kesäisn soitellaan radiossa kesäaiheisia biisejä. Nyt on kyllä tehty sellainen mun tanssijalkaa vipottava kappale. Se "Vielä on kesää jäljellä" oli tosi tympee humppa mutta nyt on Valvomon kipale "Mikä kesä!" just sellainen kesäbiisi joka sais mut halaamaan melkein ketä vain...;)niin hyvälle tuulelle se mut saa:D
Kertokaas muutkin millainen kesämusa saa teidät aurinkoiselle tuulelle.

19

1745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bailandoo

Adios amigos jne....

• BadMyntton

jouluaamuna saa minut kesäiselle mielelle!

• toivontytär

joka saa minut aurinkoiselle ja hilpeälle kesätuulelle on Katri-Helenan "Kesänlapsi".
      -Kesämieli on taas ihan vallaton , rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin, Haa kesänlapsi kun oon jne.. taisi mennä senat sakaisin

• NoitaNainen

Juhannusyö, tanssilava järven rannalla,kokko ja Reijo Taipaleen tangot soi kaiken tämän yllä.

Se on parasta kesässä.*huoh*

Bluesnoita vallan herkistyy tässä *niisk*

• Sauna jakesä

Sellainen kesäinen saunabiisi on Martinin intrumenttaali "renkutus" . HELEVI SAUNOO, siinä on kesämeininkiä, kipaaleen kuulette ja voitte ladata os. http://www.mikseri.net/martin ja ei kun HYVÄÄ KESÄÄ ja saunaa.

• niin hottia

Kyllä iki-ihan, ikivanha Summer in the City on kunnon kesäbiisi, sekä enkuks että suomeks. Huvittavaa toisaalta että viime kesänäkin soitettiin Vielä on kesää jäljellä ja kohta perään Sommaren är kort.Tai uusista Juanesin La camisa negra.

• On J.Karjalaisen "Oi mikä ihana ilta". Se kuvaa hyvin mun valmistelujani kesäisenä iltana terassille ja tanssimaan lähtöön *haaveilee jo lämpimistä kesäilloista juuri auringonlaskun aikaan*

• CharlieChaplin

Narttu1??? Hyvää musiikkia on niin paljon, ettei heti osaa sanoa mitään! raapii päätä täällä... nyt meni tikku kynnen alle?

• vähän niinkuin piruuttaan rekattua ja sitten sitä on vaan tullut käytettyä:) Jossain vaiheessa oli tuon Jermun kanssa vähän "kädenvääntöä" ja oli kiva narttuilla sille;DD

• norMix evk

...ilman paitaa...

• CharlieChaplin

Sillä on sitten niin söötti hymy! Tekisi mieli pussata, mutta ei uskalla, kun varmaan huomenna herää sammakkona!

• NoitaNainen

ettei ala pussailee, tuolta nurkasta jo kuuluu *koaks koaks*

• Popeda

hän oli tosi upee näky
      lyhyessä kesämekossaan
      mä hänet rantatiellä näin
      ajoin satamaan päin
      hän nousi satulaan

pojat rannalla kulkevat ylpeinä
      - se naisia naurattaa
      aurinko selkää polttaa
      jään sisältä sulattaa

on pitkä kuuma kesä
      ja mä aion elää sen
      pitkä kuuma kesä, sen sain,
      se mullisti mun maailmain

sydän lujaa lyö kun meidät ottaa yö
      mennään toiseen kaupunkiin
      sitten näytetään
      tori kierretään
      kyntes uppoo nivusiin

on pitkä kuuma kesä
      ja mä aion elää sen

aamuyön raikas tuuli
      meren rantaan käveltiin
      purista mua lujaa beibe
      pistä silmäs kiinni
      huuda tyttö tää maa sun on
      se päästä päähän ajetaan
      mä tahdon nähdä kaiken
      - ja jokaista rakastaa

on pitkä kuuma kesä
      ja mä aion elää sen
      se mullisti mun maailmain

on pitkä kuuma kesä
      ja mä aion elää sen

pitkä kuuma kesä, en jää,
      on pitkä kuuma kesä
      ja mä aion elää sen

on pitkä kuuma kesä
      ja mä aion elää sen, en jää
      paikoilleni en nyt jää

en jää...

• Kyllä tuokin biisi saa kieltämättä mussa aikaiseksi sellaisen kesäisen eroottisen latauksen;D

• täyteen

baariin istumaan nurkkiin hämäriin, aurinkoon sun vien ja tuuliin raikkaisiin.
      Kuule tyttö mulla sulle on avain maailmaan jonne ei nuo toist löydä milloinkaan

• djToini

luusereita kaikki
      siinää ja miinää
      sulahopsulahopsulahopsansaa

Tämä piisi rulaa ensi kesänä.

• Taikis

Jussi Raittinen. Siitä jos mistä tulee nuoruus mieleen :)

• eilen kuultu

rockin halleluja kaikille muistoksi tämän kesän biisinä? Luulen ettei kukaan välty kuulemasta sitä!

• oivako se

Martinin intrumenttaali biisi HELEVI SAUNOO on tosi hyväkipale kesäiltaan, kun mökillä saunoo, on vähän juominkia ja sensellaista.Porukkahan meinas villiintyä kun tämän kyseinenbiisi alkoi soimaan, tuntui hyvältä yhdistelmältä = olut-sauna- ja Martinin biisi, HELEVI SAUNOO, suosittelen. löysin biisin tuttavani vinkistä.os. http://www.mikseri.net/martin

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe