Hei. tarviin välittömän vastauksen siihen
mitä kaikkea muuta laturin hihna käyttää kuin laturia ja ohjaustehostinta?
Tärkein tieto on kiertääkö nesteet, eli voiko autolla ajaa niin kauan kuin virtaa riittää akussa. Eli lähimmälle autopajalle.
Ja vinkki siitä, mitä ko operaatio saisi maksaa
eli ei niitä Deltan hintoja. Eli hinta osalle ja työlle.
Kiittäen Timo
Bravan laturinhihna
5
1010
Vastaukset
- ihan itse
viitsi katsoa sinne konepellin alle?
- timo
En vain ymmärrä mitä iloa siitä minulle
olisi.
En kai täällä kyselisi jos jotain autoista tietäisin.
Sain onneksi Sinulta kultaakin kalliimman
neuvon. Hieno vinkki.
Voisiko joku ketoa mitä ihmettä sieltä katselisin
ja miksi?
Ja ennen kaikkea auttaisi siinä asiassa jota kysyin, eli voiko autolla ajaa vai pitääkö hinata korjaamolle!
Timo timo kirjoitti:
En vain ymmärrä mitä iloa siitä minulle
olisi.
En kai täällä kyselisi jos jotain autoista tietäisin.
Sain onneksi Sinulta kultaakin kalliimman
neuvon. Hieno vinkki.
Voisiko joku ketoa mitä ihmettä sieltä katselisin
ja miksi?
Ja ennen kaikkea auttaisi siinä asiassa jota kysyin, eli voiko autolla ajaa vai pitääkö hinata korjaamolle!
TimoJos laturin hihna on jo pudonnut tielle, niin missä kunnossa mahtaa olla autosi jakopään hihna? Jos sekin on jo kypsä vaihdettavaksi, kannattaa vaihdattaa molemmat samalla kertaa. (Vaihtovälisuositus 3v tai 60 tkm).
- näin ennen
Itse ajoin aikanaan 125:lla 15 km sen jälkeen,kun laturi putos tielle. Mielestäni voit ajella korjaamolle kunhan huolehdit,että jäähdytysnestettä on riittävästi eikä moottori pääse "keittämään" eli seuraa lämpöjä! Toivottavasti joku viisaampi ohjeistaa paremmin.
- unohtui
Hihna työ on jäätävä alle 30euron.Työn suorittamiseen menee max 10min.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723095Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin602300Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141520Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651299- 871159
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291009Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942