Muutamat kirjoittajat tälläkin foorumilla, tai ainakin muutama nimimerkki, joiden takana voi olla yksikin ihminen, ovat vastustaneet Lordia tämän ulkonäön perusteella ja "halleluja" sanan käytön vuoksi, mitkä ovat tietenkin täysin tekopyhiä selityksiä, käytetäänhän esim. "herrajumala" ja usassa "ohmygosh" sanja hämmästyksen ilmaisuina yleisesti. Nämä samat Lordin kauhistelijat ovat puolustelleet USA:n hallinnon pedofiilivirkailijaa ja muita pahuuden tekijöitä, kuten kidutuksista ja sotarikoksista päätöksiä tehneitä hallitsijoita, myös itse käryten valheista ja uhkailusta yms. Heillä on siis hirsi omassa silmässä, vaikka yrittävät löytää tikun Lordin silmästä.
Kumman sinä tuomitset, Lordin vai pedofiilin ja valehtelija?
Pedofiili vai Lordi
7
288
Vastaukset
- tkvjmi
Kuka on keyboardseissa?Tavja?:)
- tuomittava on
valehtelia. Hän saa eniten vahinkoa aikaa ja jopa sotia.
- iloitsen kauneudesta ja tot...
Molemmat
Varas ei ole tullut muuta tekemään kuin varastamaan tuhoamaan ja tappamaan, hän on valheen isä ei hänessä ole totuutta. - hassu
joka viittaa itse piruun tai vastaavaan.
kaikki tämä johtuu lapsena opituista asioista, jotka ovat jääneet aivojen sopukoihin.
lapsuuden traumoja mitenkään väheksymättä, on kuitenkin todettava etteivät ne vastaa arkipäivän todellisuutta.
näin onkin helppo vetää johtopäätös että pirua ne edustavat ja jättää asia siihen.
kuitenkin asioista saa selvyyden nykyisten välineiden aikana helposti, jos vaan viitseliäisyyttä on.
Ps: kuka on nähnyt aidon pirun?
----------------------------------- niinpä..
ihme, etteivät nämä valheelliset, tekopyhät ihmiset, pedofiilien ja sotarikollisten puolustelijat kiirehdi tuomitsemaan saatananpalvojiksi monsterinaamareissa kulkevia halloweeninviettäjiä, lapsia..
- vastasi,
tyhmästi, tyhmään kysymykseen. Kummanko.. Olisi pitänyt kysyä kenet. Esitit huomaamattasi 3 tuomittavaa, eihän sinulla ei minulla, eikä muillakaan hölmöläisillä ole oikeutta TUOMITA noista, mainituista ketään!!!
- Huvittunut :)
Kyllä ihmetyttää, että tuollaisia ihmisiä löytyy, jotka puolustelevat pedofiileja ym.
"ei minulla, eikä muillakaan hölmöläisillä ole oikeutta TUOMITA noista, mainituista ketään!!!"
Huomasinkin, että olet hölmöläinen, kuten itsekin totesit. On sinulla outo käsitys, kun toteat, ettei kenelläkään ole oikeutta tuomita pedofiileja yms! Minä sanon, että on ja pitääkin olla, he ansaitsevat ankarimmat mahdolliset tuomiot. Sinulla lienee oma leipä ojassa, kun jättäisit heidät tuomitsematta, etkä antaisi kenenkään muunkaan heitä tuomita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944