Lordin J.Putaansuu KIITTÄÄ

Reuters/AFP/AP/TT

Ateena 21.05 2006 Jouni Putaansuu

Kiitän kannattajiani ympäri Eurooppaa.

Voittoni on omistettu Suomelle ja suomalaisen heavyrockin ystäville.

Erityisesti olen onnellinen että voitimme ikiaikaisen vihollisemme Venäjän myöskin musiikin alalla.
Kiitän niitä ihmisiä myöskin, jotka huomasivat, että kannatan sananvapautta, enkä venäläis-iranilaista sensuuria ja ihmisten alistamista.

Viisuni on omistettu myöskin niille jotka elävät islamin ja kommunismin synkän orjuuden kahleissa. Ihmisille joilla ei ole vapautta, kuten arabit.

Ihmisille jotka näkevät maailmantilanteen ainoan todellisen voiman ja pelastajan USA:n demokratian ja vapauden sanansaattajan viejinä myöskin niille kansoille jotka eivät vielä saa nauttia demokratiasta.
Olisin onnellinen, jos tämä sanoma saattaisi myöskin Euroopan diktatuurit Venäjän ja Valko Venäjän diktaattorit näkemään myöskin musiikin voiman.
Vapaa musiikki on osa demokratiaa. Ei sellainen ihmisen palvontaan tehty musiikki, kuten Suomessakin pikkulapsille pikkupioneereissä aivopesty murhaajien , kuten Leninin tai Stalinin käskystä tehdyt ylistyslaulut, kuten esim. Setä Lenin asuu Venäjällä.

Ihmiset luopukaa näistä propagandisista ja ihmiskunnan vihollisista tehdyistä ylistyslauluista.
Ainoa jota ihminen voi ylistää laulullaan on yksin Jumala.

11

2399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yököttää

senkin apina.

• ei feikki

Lukaisin itsekin ton sähkeen Ruotsin TT:tä. Miten se voi olla feikki?

• olen pettynyt jos
        ei feikki kirjoitti:

Lukaisin itsekin ton sähkeen Ruotsin TT:tä. Miten se voi olla feikki?

asia on Lordilla noin hullusti etä se olisi koalition miehiä?

Voi kauheata.

Linkki?

• Minä myös
        olen pettynyt jos kirjoitti:

asia on Lordilla noin hullusti etä se olisi koalition miehiä?

Voi kauheata.

Linkki?

Ei Lordi sanonut olevansa Koalition kannattaja, vaan demokratian viejien kannattaja, joihin kai USA lukeutuu päinvastoin, kuin Tshetseniaa ja sen kansaa murhaavat venäläiset.

• paikkan on juu
        Minä myös kirjoitti:

Ei Lordi sanonut olevansa Koalition kannattaja, vaan demokratian viejien kannattaja, joihin kai USA lukeutuu päinvastoin, kuin Tshetseniaa ja sen kansaa murhaavat venäläiset.

kannatettavia aatteita armas USA vienyt. Toisinaan napalmin avulla, ellei muuten uskota.

• Tirlittan
        paikkan on juu kirjoitti:

kannatettavia aatteita armas USA vienyt. Toisinaan napalmin avulla, ellei muuten uskota.

Ehkä kannattaisi.

• niin sitten

olisi kyllä jo Loordi ostettu voittaja ala USA!

Siis ei voine olla?

Mistä voisin lukea itse?

• sillä lappilaisena tiedän

että pohjanmaan pojalla Putaansulla ja Roilaisilla kahdella kaverilla on Gospel tausta.
      Soittivat Gosbelia ainakin ennen.

• Ninni Sodankylä

En ole varma, mutta kuulin että sen tytön yksi sukulaisista murhattiin Seitajärven verilöylyssä?
        Kommunisti partisaanien tekojahan ne olivat, ja nuorin murhattu oli 9 kk:n ikäinen ... kauhee juttu

• uskoisi

Lordi on järkevä ja rohkea nuorimies.Hienoa!

• Arttu

Oliha se melkosta, suomi ja euroviisuvoitto. Mutta USA ja demokratia samassa lauseessa on sama kuin sanoisi että häkkikanat on vapaita.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      116
      5010
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3623
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2450
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1568
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1540
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1454
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1272
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1168
    9. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      16