Ateena 21.05 2006 Jouni Putaansuu
Kiitän kannattajiani ympäri Eurooppaa.
Voittoni on omistettu Suomelle ja suomalaisen heavyrockin ystäville.
Erityisesti olen onnellinen että voitimme ikiaikaisen vihollisemme Venäjän myöskin musiikin alalla.
Kiitän niitä ihmisiä myöskin, jotka huomasivat, että kannatan sananvapautta, enkä venäläis-iranilaista sensuuria ja ihmisten alistamista.
Viisuni on omistettu myöskin niille jotka elävät islamin ja kommunismin synkän orjuuden kahleissa. Ihmisille joilla ei ole vapautta, kuten arabit.
Ihmisille jotka näkevät maailmantilanteen ainoan todellisen voiman ja pelastajan USA:n demokratian ja vapauden sanansaattajan viejinä myöskin niille kansoille jotka eivät vielä saa nauttia demokratiasta.
Olisin onnellinen, jos tämä sanoma saattaisi myöskin Euroopan diktatuurit Venäjän ja Valko Venäjän diktaattorit näkemään myöskin musiikin voiman.
Vapaa musiikki on osa demokratiaa. Ei sellainen ihmisen palvontaan tehty musiikki, kuten Suomessakin pikkulapsille pikkupioneereissä aivopesty murhaajien , kuten Leninin tai Stalinin käskystä tehdyt ylistyslaulut, kuten esim. Setä Lenin asuu Venäjällä.
Ihmiset luopukaa näistä propagandisista ja ihmiskunnan vihollisista tehdyistä ylistyslauluista.
Ainoa jota ihminen voi ylistää laulullaan on yksin Jumala.
Lordin J.Putaansuu KIITTÄÄ
11
2399
Vastaukset
- yököttää
senkin apina.
- ei feikki
Lukaisin itsekin ton sähkeen Ruotsin TT:tä. Miten se voi olla feikki?
- olen pettynyt jos
ei feikki kirjoitti:
Lukaisin itsekin ton sähkeen Ruotsin TT:tä. Miten se voi olla feikki?
asia on Lordilla noin hullusti etä se olisi koalition miehiä?
Voi kauheata.
Linkki? - Minä myös
olen pettynyt jos kirjoitti:
asia on Lordilla noin hullusti etä se olisi koalition miehiä?
Voi kauheata.
Linkki?Ei Lordi sanonut olevansa Koalition kannattaja, vaan demokratian viejien kannattaja, joihin kai USA lukeutuu päinvastoin, kuin Tshetseniaa ja sen kansaa murhaavat venäläiset.
- paikkan on juu
Minä myös kirjoitti:
Ei Lordi sanonut olevansa Koalition kannattaja, vaan demokratian viejien kannattaja, joihin kai USA lukeutuu päinvastoin, kuin Tshetseniaa ja sen kansaa murhaavat venäläiset.
kannatettavia aatteita armas USA vienyt. Toisinaan napalmin avulla, ellei muuten uskota.
- Tirlittan
paikkan on juu kirjoitti:
kannatettavia aatteita armas USA vienyt. Toisinaan napalmin avulla, ellei muuten uskota.
Ehkä kannattaisi.
- niin sitten
olisi kyllä jo Loordi ostettu voittaja ala USA!
Siis ei voine olla?
Mistä voisin lukea itse? - sillä lappilaisena tiedän
että pohjanmaan pojalla Putaansulla ja Roilaisilla kahdella kaverilla on Gospel tausta.
Soittivat Gosbelia ainakin ennen.- Ninni Sodankylä
En ole varma, mutta kuulin että sen tytön yksi sukulaisista murhattiin Seitajärven verilöylyssä?
Kommunisti partisaanien tekojahan ne olivat, ja nuorin murhattu oli 9 kk:n ikäinen ... kauhee juttu
- uskoisi
Lordi on järkevä ja rohkea nuorimies.Hienoa!
- Arttu
Oliha se melkosta, suomi ja euroviisuvoitto. Mutta USA ja demokratia samassa lauseessa on sama kuin sanoisi että häkkikanat on vapaita.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099