Scudo, Jumpy ja Express...kokemuksia?

pakettiauton ostaja

Kertokaas Fiat Scudo,Citroen Jumpy ja Peugeot Express kuljettajat/omistajat mitä mieltä olette kulkupeleistänne. Nuo kolme automallia ovat käsittääkseni aivan sama auto. Ne vaan myydään eri merkkisinä. Onko ollut vikoja/ongelmia? Tarkoitus olisi nimittäin hankkia joku kyseisistä ajoneuvoista.

8

6913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä tahansa

...ja hanki samalla ostoskärryllinen etupään niveliä. Kysy tukkualennusta! Ekaan katsastukseen mennessä (3 vuotta, 60tkm) Scudoon oli vaihdettu molemmat alapallot ja toinen raidepää. No katsastuksessa määrättiin vaihtoon myös se toinen raidepää, ja toinen uudelleen väljäksi käynyt alapallonivel! Harkintaa!!!

• fiat

jooo 65 t olen ajanut ja mitäää niveliä en ooooo vaihtanut ei mitääää ongelmia paitsi vanhempana sähkö vikaa ja tehostajat paukkuu....... 300t

• hyvä

kaikki hyviä fiat halvin
      matka ajossa ei isolle miehelle
      on kuin henkilö auto minä myyn 65 t ajettu
      15,500e tule ja katso ja osta.,

0400 755613

• oli

Mainio peli, hyvä ajaa. MUTTAMUTTA edes minä 175cm en saanut penkkiä riittävän taakse (ei haittaa nurkka-ajossa). Eli matka-ajoon kannattaa askarrella väliseinä uusiksi.

• Arska

Vaan kun se väliseinän siirto ei ole niin yksinkertaista veromääräysten takia. Pois sen saa kyllä ottaa. Itse siirsin tavaratilan puoleen väliin, mutta siihen sitä ei saa laittaa kuin pikakiinnityksellä esim. salvoilla EI SIIS RUUVI KIINNITYKSELLÄ, sanoi ajoneuvohallintokeskuksen tekninen neuvonta.

• Sama juttu
        Arska kirjoitti:

Vaan kun se väliseinän siirto ei ole niin yksinkertaista veromääräysten takia. Pois sen saa kyllä ottaa. Itse siirsin tavaratilan puoleen väliin, mutta siihen sitä ei saa laittaa kuin pikakiinnityksellä esim. salvoilla EI SIIS RUUVI KIINNITYKSELLÄ, sanoi ajoneuvohallintokeskuksen tekninen neuvonta.

On tämä Suomi todellisten sarvikuonojen maa. Kun yhteiskunnassa olisi tärkeämpääkin korjaamista virkamiehet nussii pilkkkua muutamasta litrasta jolla mainitulla tavalla takapaxi pienenee.
        On se kumma kun Suomessa on ainoana EU-maana aivan omat asetuksensa autoihin? luulisi olevan viisaampaa harmonisoida autojen kohdalta lait vastaamaan yleistä EU-linjaa.
        Mulla on Scudo ,ajettu 100 tonnia peliin olen tyytyväinen, ei se ole Mersu, mutta hinnan eroakin on reilu 10 000€ Scudon hyväksi.

• tate
        Arska kirjoitti:

Ostin juuri kauan haaveilemani Scudon.

Siinä oli väliseinää kaadettu yläsostaan nätisti
        ainakin mihenmitan. Ja laitettu pehmusteet
        sivuille. On kuitenkin 60 cm korkeudelta
        oviaukon puolivälissä entisellä kohdallaan.
        Pitäisi olla laillinen.
        Kun 3 hengen porukalla reissuun lähden
        siirrän kyllä apumiehen istuimen takimmaiseen
        asenetoon irroittamalla lattiasta ja ruuvamalla
        takimmaisiin koloihin. Semmoset siellä lattiassa on.

• tate

Scudot,Expertit ja Jumpyt tulevat samalta tehtaalta
        Ranskanmaalta. Eipä kai voi olla eroja ruostekestävyydessä.
        Onko joku tutkituttanut pakuaan tai tietää miten
        herkkähipiä Scudolla on ?
        Ajatelin omaani 77tkm / 3,5 vuotiasta pitää
        kuitenkin pitempään.
        Webaston höyryt ovat jo ähän ruostepilkkuja oikeaan
        sisäpelteihin tehneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      309
      9650
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      9
      2878
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      267
      2181
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      114
      2030
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      89
      1579
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1487
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      133
      1458
    8. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      32
      1224
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      45
      1184
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1036
    Aihe