Miehet mitä teette kun teidän rakkaanne sairastelee? Hellittekö ja hoivaatteko naistanne vai saako hän sairastella ihan rauhassa yksinään ilman sinua?
Hoituuko kotityöt siinä samassa vai jääkö ne tekemättä kunnes naisesi parantuu?
Sairas nainen
4
883
Vastaukset 4
- lellitelty
ja kuumeessa kolmatta päivää ja kova flunssa päällä,poikaystäväni paapoo mua ku lasta,arg..vaikka kuinak sanois et kyl sä voit mennä uloskin et mä pärjään ni ei,älkää käsittäkö väärin se on ihanaa ja lutusta mutta kai sitä ny muutaki vois mies tehä ku paapoa mua 24/7..luulisin..en mä ala kuvitella ettei se mua rakasta jos menee kavereiitten kanssa ulos tai muuta.
riippuu tietenkin asuuko rakkaansa kanssa yhdessä vai omissa asunnoissaan.
Mutt ylipäätänsä kyllähän sitä yrittää toisen oloa tehdä helpommaksi ja nopeuttaa siten paranemista.- CharlieChaplin
pitää ja tuoda kuumaa juotavaa sänkyyn! ja hieroa ohimoita! ja muutenkin paijata! ja kotityöt hoidetaan! tosin sinkkuna tällä hetkellä ollaan, mutta jos olisi tässä joku paijattava! Kyllä miehen pitää tehdä mitä miehen kuuluu!
- just me
Mun mies pysyy kaukana kun olen flunssassa :( no mut ei se mitään...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142981
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka176697Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s27495Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm36477Kyllä siinä oli jotain enemmän
vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,11452Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19426- 28422
Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät324420- 15413
Komulan mylly
Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s13402