Hiusten suoristus

ameliee

Onko jotain keinoja hiuksien suoristamiseen(kotikonsteja tai jotain).

36

10897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjanhovi.

      niitä. Miks haluisit suoristaa komian tuperruksen?
      On se tuo naisten elämä...ensin säkkärää ja sitten suoristetaan. Hyvä niin.

    • SOKERILIENTÄ?

      KIPPOON SOKERIA & VETTÄ !!JA KAADAT PÄÄHÄN.
      SITTEN KAMPAAT SUORIKS, HIUSTEN KUIVAIMEN KERA!!
      VARPUNEN

      • sAllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

        SIIS AUTTAAKO OIKEESTI TUO SOKERI VESI HOMMMELI? MULLA ON LUONNONKIHARA JA EN SAA SUORISTAA..
        KERTOKAA MYÖS MUITA HYVIÄ KEINOJA SUORISTELLA??? KIITS :==)


      • kukkatalo

        käykö se oikeesti??mull on kuheet kiharat ja joka kerta kun ne kastuu ne menee menee kiharalle ja se on tosi ärsyttävää,mun pitää joka päivä ennen kun meneen kouluun mä herään kuudelta ja alan suorista mun hiuksia:(( ja se on tosi ärsyttävää mutta toimiiko se SOKERI VESI JUTTU


        KIPPOON SOKERIA & VETTÄ !!JA KAADAT PÄÄHÄN.
        SITTEN KAMPAAT SUORIKS, HIUSTEN KUIVAIMEN KERA!!
        VARPUNEN


        vastaa pliis mun on pakko saada mun hiukset suoriksi mä en kestä enää!!


      • totta.
        kukkatalo kirjoitti:

        käykö se oikeesti??mull on kuheet kiharat ja joka kerta kun ne kastuu ne menee menee kiharalle ja se on tosi ärsyttävää,mun pitää joka päivä ennen kun meneen kouluun mä herään kuudelta ja alan suorista mun hiuksia:(( ja se on tosi ärsyttävää mutta toimiiko se SOKERI VESI JUTTU


        KIPPOON SOKERIA & VETTÄ !!JA KAADAT PÄÄHÄN.
        SITTEN KAMPAAT SUORIKS, HIUSTEN KUIVAIMEN KERA!!
        VARPUNEN


        vastaa pliis mun on pakko saada mun hiukset suoriksi mä en kestä enää!!

        .


    • ..yllätys

      Hiusten suoristuksen kannattaa tehdä myös suorahiuksisille!!!!! Tällöin se hankalasti aina väärään suuntaan kääntyvä pehko tulee aivan unelmatukaksi. Olin itsekin äimänä, kun tämän kuulin.
      Siis hiusten suoristuksia tekevät kampaajat. Myös useilla parturialan ammattikouluilla näitä edullisesti tehdään.
      J-m

    • aika kallis kylläkin.

      Voihan sitä Chi-suoristusta kokeilla. Ensin hius avataan, laitetaan silkkitippoja sisään ja hius suljetaan. Maksaa kyllä 100-400e. sen voi tehdä kotonakin. En nyt kuollaksenikaan muista miltä sivulta voi ostaa niitä tuotteita. Jos joku muistaa niin voi varmaan kertoa.

      • huopahoo

        Siis chi-suoristus on eräänlainen suoristuspermanentti joka on tarkoitettu kuiville ja täysin kiharoille hiuksille.

        Jos ihan suoristaa haluat hiuksias ni on olemassa sellane ko SUORISTUSRAUTA. Se katsos kuumennetaa ja sit vaa vedetää hiuksii ni se suoristaa. Ja kannattaa myös olla lämpösuojattuu hoitoainetta koska se rauta kuivattaa hiuksii joka kerta ja ne tavallaan kuluu. Toi chi-suoristus sit taas suoristusraudan käytönki jälkee elvyttäis ne hiukset niitte silkkitippojen takii.

        Ja se sokerilitku homma ei toimi. Kuulostaa jonku 7-vuotiaan kirjottamalta.


    • Nyt kun ei oikein muista, mites oli, kun permamentissä on ne kaksi komponenttia. Niin kun jättää vaan se kiinnittimen lopusta pois, niin johan on suorat ja taipuisat, ettei peräti rennot, hiukset. Paha sanoa näin huonolla takkutukalla enempää, mutta tuolla teki amerikoissa yks nainen miljoonia.

    • sähkäri..

      hiukset suoraksi takuulla. Menet sukkapuikon kanssa kylppäriin, laitat veden juoksemaan altaaseen, sitten toinen käsi juoksevan veden alle ja toisessa kädessä sukkapuikko jonka työnnät siihen peilin vieressä olevaan pistorasiaan. Vähän aikaa täristää, mutta hiukset takuulla suorassa.
      Mut kysy ny joltaki muultaki ensi.

    • Viivi.

      Jos sulla on ihan käkkärät hiukset, niin osta semmoset tosi isot tarrapapiljotit, isoimmat on ehkä halkaisijaltaan 5-7cm (en oo mitannut), mut sellaiset kun laitat hieman kosteisiin hiuksiin (ei märkiin), niin ehkä toimii.

      Jos haluat ihan piikkisuorat, niin suoritusraudoilla, mutta ne rasittavat tosi paljon hiusta.

      • Viivi.

        vähän niin kuin permanentti, mutta loivempi.
        Se pitää vaan tehdä jättikokoisilla rullilla, eikä tulos ole kovin pitkäaikainen (ehkä 1,5-2kk).
        Rasittaa tosi paljon hiusta.


      • Viivi.
        Viivi. kirjoitti:

        vähän niin kuin permanentti, mutta loivempi.
        Se pitää vaan tehdä jättikokoisilla rullilla, eikä tulos ole kovin pitkäaikainen (ehkä 1,5-2kk).
        Rasittaa tosi paljon hiusta.

        että pesee ensin hiuksensa, laittaa hiuksiinsa permanenttiainetta ja kampaa hiuksiaan koko ajan kammalla tasaisesti joka puolelta, ei niin tiheällä kuitenkaan että hiukset kärsii, mut ei ihan harvallakaan. Sit parinkymmenen minuutin kampaamisen jälkeen (vai mitä ne vaik.ajat nykyään ovat) huuhtelee hiukset ja kuivaa hyvin pyyheliinalla ja laittaa kiinnitysainetta (joka annetaan vaikuttaa muutaman minuutin (lue käyttöohje) ja taas kammataan. Sitten lopuksi huudellaan hyvin pois. Voi laittaa lopuksi hoitoainetta ja huuhdella.

        Tässä on vaan hankalaa se kampaaminen, pitää kammata niin tasaisesti ettei käy niin että vain päälimmäiset ovat suoria ja alimmaiset hiukset ihan käkkärää. Tää ois ehkä halvin vaihtoehto kuitenkin jos itte uskaltaa tehdä.


      • kutrit kuntoon<3
        Viivi. kirjoitti:

        että pesee ensin hiuksensa, laittaa hiuksiinsa permanenttiainetta ja kampaa hiuksiaan koko ajan kammalla tasaisesti joka puolelta, ei niin tiheällä kuitenkaan että hiukset kärsii, mut ei ihan harvallakaan. Sit parinkymmenen minuutin kampaamisen jälkeen (vai mitä ne vaik.ajat nykyään ovat) huuhtelee hiukset ja kuivaa hyvin pyyheliinalla ja laittaa kiinnitysainetta (joka annetaan vaikuttaa muutaman minuutin (lue käyttöohje) ja taas kammataan. Sitten lopuksi huudellaan hyvin pois. Voi laittaa lopuksi hoitoainetta ja huuhdella.

        Tässä on vaan hankalaa se kampaaminen, pitää kammata niin tasaisesti ettei käy niin että vain päälimmäiset ovat suoria ja alimmaiset hiukset ihan käkkärää. Tää ois ehkä halvin vaihtoehto kuitenkin jos itte uskaltaa tehdä.

        Toi oli aika hyvä mutta ehdotan suihketta joka auttaa heti tuohon : ) ei tarvitse tehdä sataa eri juttua ennen kun saa tuloksia eli kun sen suihkeen ostaa niin sen laitossa menee noin 2min ja sit kampaus ja föönillä vaan kuivaks ja sit harjaus niin siin ne sit on : ) alle 5 min menee siihen


      • elonkorjuu.
        kutrit kuntoon<3 kirjoitti:

        Toi oli aika hyvä mutta ehdotan suihketta joka auttaa heti tuohon : ) ei tarvitse tehdä sataa eri juttua ennen kun saa tuloksia eli kun sen suihkeen ostaa niin sen laitossa menee noin 2min ja sit kampaus ja föönillä vaan kuivaks ja sit harjaus niin siin ne sit on : ) alle 5 min menee siihen

        Kyllä


    • Kutrit kuntoon<3

      Kaikki ne jolla on sellaiset "luonnon kiharat" niin ostakaas kampaamosta tai jostain hiusliikkeestä kiharoita siloittavaa suihketta se auttaa todella hyvin. : ) tulee vielä kiiltoa hiuksille..... Mulla oli lapsena tosi paksut luonnon kiharat mut sitkun aloin käyttää sitä siloittavaa suihketta niin sädäm muutama kuukaus niin ne alko lähtee ihan pysyvästi mut jos ostat sen tuotteen ja laitat kuiviin hiuksiin niin kyl siin näkee niit tuloksia ihan heti joten no suosittelen saattaa maksaa 10-20 euroo mut jos oikeesti haluu päästä eroon niist perkulen luonnon kiharoista niin kandee ettii käsii toi ihme suihke

      • neiti kihara

        Minkä nimisiä noita kiharoita siloittavia suihkeita on ? (:


    • huikset suoraksi.

      hei, mä myyn lahjakortin
      hiustensuoristukseen Helsingissä VIP Beauty Salonissa.
      joka on arvoltaan 250e .
      mä myyn 150e.voin tuoda stadin rautatieasemalle asti. jos kiinnostuitte laittaakaa s postia: [email protected]

      • hiukset suoraksi

        siis tämä on hiustensuoristuspermanentti


    • toimii.

      Minä voisin laskea housuni edessäsi.

      • tämä kuulostaa ihan mun kirjoittamalta viestiltä ,. ?


    • kiharat pois >:D

      Itselläni on luonnonkiharat, mutta suoristusrauta ajaa asiansa :) Todella hyvä ostos oli, kannatan!

    • (;

      Itse en kannata joka päivä suoristaa hiuksia rasittaa nimittäin todella paljon hiuksia. Jos suoristan hiukseni niin suoristan yleensä kun hiukseni on puhtaat sillä suoristusrauta polttaa lian.

    • Loogista

      Jos SAAT sähköiskun niin hiukset käkkäröityy, jos ANNAT sähköiskun niin hiukset suoristuu. Helppoa, eikö?

    • tota noin

      Mites hiukset mutkoistetaan? Jos haluaa monimutkaiset hiukset, niin mites se tehdään? Ei taida amiksessa olla hiustenmutkoituslinjaa missä vois opiskella tätä asiaa, huono juttu.

      • Mutkamäessä

        Hiukset kastellaan ja mennää mutkamäkeen pakkasesssa.jäätyy mutkalle sitte ne hiusket.


      • tota noin
        Mutkamäessä kirjoitti:

        Hiukset kastellaan ja mennää mutkamäkeen pakkasesssa.jäätyy mutkalle sitte ne hiusket.

        Wau! Kiitoskia neuvosta. Tuota kokeilen heti, kun pakkaset tulevat.


    • Luonnonkihara.

      Miksi ylipäätään kiharat hiukset pitäisi suoristaa? Kiharat, vahvat ja kiiltävät terveet hiukset ovat upeannäköiset.;)

    • säkkärän käkkärä...

      olen tummaihoinen ja minulla on mustien ihmisten hiukset, jotka ovat 1000 kertaa kiharemmat/sitkeämmät kuin suomalaisten kutsumat luonnonkiharat. olisiko mitään muuta keinoa kuin hiuksia kuivattava suoristusrauta tai silkkisuoristus :)
      Muutenkin tuo suoristusraudan kanssa suoristaminen vie n.3 tuntia :((

      PS. tahtoisin oikeita vinkkejä eikä mitään vesi-sokeri-sähkö vitsejä!!!

      KIITOS! :)

      • sama!

        aahh!! mulla sama juttu! haluun eroon tästä mut ei vaa onnistu


    • ;)

      fizalla oli myynnissä semmosta hoitoainesuihkutus juttua , jolla saa suorat hiukset!
      siis suihkuttaa vaan hiuksiin ja kampaa zädääm!
      nimi tais olla joku sfartakyp tai jokin:) aika harvinaisuus mutta toimii!

      • ;)

        fizi* tiedätte se saari maailman toisella puolen?


      • fdfg
        ;) kirjoitti:

        fizi* tiedätte se saari maailman toisella puolen?

        fiji* :D

        Vanha ketju mutta koska itellä on aiheesta kokemusta: siis jos on ihan afrohiukset niin kannatta mennä siihen chi-suoristukseen. Ei ole loppujenlopuksi paha hinta siitä, että saat seuraavaksi vuodeksi kauniin suoran tukan. Juurikasvun toki joutuu käydä laittamassa aina sitten uudestaan, mutta on paljon halvempaa (sekä sen voi tehdä kotona, jos tilaa ulkomailta niitä aineita).

        Itselläni on vain pienet (epätasaiset ja rumat) kiharat, joten suoristan hiuksia joka toinen päivä, jo toista vuotta olen tehnyt näin. Ei ole kuluttanut tai vahingoittanut hiuksia ollenkaan, koska käytän lämpösuojaa ja max. lämpötila mitä käytän raudassa on 200C. Suoristamisen voi siis myös tehdä oikein, hiuksia vahingoittamatta...

        Joskus pitää kokeilla tuota pesun jälkeen hiuksiin laitettavaa suoristussprayta. Saako niitä vain kampaamoista?


    • Kauhusta jäykkänä

      Hyvä kun huomasin tämän ketjun. Asiakin on niin tärkeää,että apu lienee paikallaan. Toivottavasti en ole myöhässä.
      Hommaa niin kauhea kirja niin sitä lukiessa tukka nousee kauhusta pystyyn = suoristuu.

      • Erektio Erkki

        Kokeilin sun juttua. Meni ihan hienosti paitsi,että pystyyn nousi aivan joku muu kuin tukka.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe