Onko jotain keinoja hiuksien suoristamiseen(kotikonsteja tai jotain).
Hiusten suoristus
36
10770
Vastaukset
- ...............
- Pohjanhovi.
niitä. Miks haluisit suoristaa komian tuperruksen?
On se tuo naisten elämä...ensin säkkärää ja sitten suoristetaan. Hyvä niin. - SOKERILIENTÄ?
KIPPOON SOKERIA & VETTÄ !!JA KAADAT PÄÄHÄN.
SITTEN KAMPAAT SUORIKS, HIUSTEN KUIVAIMEN KERA!!
VARPUNEN- sAllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
SIIS AUTTAAKO OIKEESTI TUO SOKERI VESI HOMMMELI? MULLA ON LUONNONKIHARA JA EN SAA SUORISTAA..
KERTOKAA MYÖS MUITA HYVIÄ KEINOJA SUORISTELLA??? KIITS :==) - kukkatalo
käykö se oikeesti??mull on kuheet kiharat ja joka kerta kun ne kastuu ne menee menee kiharalle ja se on tosi ärsyttävää,mun pitää joka päivä ennen kun meneen kouluun mä herään kuudelta ja alan suorista mun hiuksia:(( ja se on tosi ärsyttävää mutta toimiiko se SOKERI VESI JUTTU
VARPUNEN
vastaa pliis mun on pakko saada mun hiukset suoriksi mä en kestä enää!! - totta.
kukkatalo kirjoitti:
käykö se oikeesti??mull on kuheet kiharat ja joka kerta kun ne kastuu ne menee menee kiharalle ja se on tosi ärsyttävää,mun pitää joka päivä ennen kun meneen kouluun mä herään kuudelta ja alan suorista mun hiuksia:(( ja se on tosi ärsyttävää mutta toimiiko se SOKERI VESI JUTTU
VARPUNEN
vastaa pliis mun on pakko saada mun hiukset suoriksi mä en kestä enää!!.
- ..yllätys
Hiusten suoristuksen kannattaa tehdä myös suorahiuksisille!!!!! Tällöin se hankalasti aina väärään suuntaan kääntyvä pehko tulee aivan unelmatukaksi. Olin itsekin äimänä, kun tämän kuulin.
Siis hiusten suoristuksia tekevät kampaajat. Myös useilla parturialan ammattikouluilla näitä edullisesti tehdään.
J-m - aika kallis kylläkin.
Voihan sitä Chi-suoristusta kokeilla. Ensin hius avataan, laitetaan silkkitippoja sisään ja hius suljetaan. Maksaa kyllä 100-400e. sen voi tehdä kotonakin. En nyt kuollaksenikaan muista miltä sivulta voi ostaa niitä tuotteita. Jos joku muistaa niin voi varmaan kertoa.
- huopahoo
Siis chi-suoristus on eräänlainen suoristuspermanentti joka on tarkoitettu kuiville ja täysin kiharoille hiuksille.
Jos ihan suoristaa haluat hiuksias ni on olemassa sellane ko SUORISTUSRAUTA. Se katsos kuumennetaa ja sit vaa vedetää hiuksii ni se suoristaa. Ja kannattaa myös olla lämpösuojattuu hoitoainetta koska se rauta kuivattaa hiuksii joka kerta ja ne tavallaan kuluu. Toi chi-suoristus sit taas suoristusraudan käytönki jälkee elvyttäis ne hiukset niitte silkkitippojen takii.
Ja se sokerilitku homma ei toimi. Kuulostaa jonku 7-vuotiaan kirjottamalta.
Nyt kun ei oikein muista, mites oli, kun permamentissä on ne kaksi komponenttia. Niin kun jättää vaan se kiinnittimen lopusta pois, niin johan on suorat ja taipuisat, ettei peräti rennot, hiukset. Paha sanoa näin huonolla takkutukalla enempää, mutta tuolla teki amerikoissa yks nainen miljoonia.
- sähkäri..
hiukset suoraksi takuulla. Menet sukkapuikon kanssa kylppäriin, laitat veden juoksemaan altaaseen, sitten toinen käsi juoksevan veden alle ja toisessa kädessä sukkapuikko jonka työnnät siihen peilin vieressä olevaan pistorasiaan. Vähän aikaa täristää, mutta hiukset takuulla suorassa.
Mut kysy ny joltaki muultaki ensi. - Viivi.
Jos sulla on ihan käkkärät hiukset, niin osta semmoset tosi isot tarrapapiljotit, isoimmat on ehkä halkaisijaltaan 5-7cm (en oo mitannut), mut sellaiset kun laitat hieman kosteisiin hiuksiin (ei märkiin), niin ehkä toimii.
Jos haluat ihan piikkisuorat, niin suoritusraudoilla, mutta ne rasittavat tosi paljon hiusta.- Viivi.
vähän niin kuin permanentti, mutta loivempi.
Se pitää vaan tehdä jättikokoisilla rullilla, eikä tulos ole kovin pitkäaikainen (ehkä 1,5-2kk).
Rasittaa tosi paljon hiusta. - Viivi.
Viivi. kirjoitti:
vähän niin kuin permanentti, mutta loivempi.
Se pitää vaan tehdä jättikokoisilla rullilla, eikä tulos ole kovin pitkäaikainen (ehkä 1,5-2kk).
Rasittaa tosi paljon hiusta.että pesee ensin hiuksensa, laittaa hiuksiinsa permanenttiainetta ja kampaa hiuksiaan koko ajan kammalla tasaisesti joka puolelta, ei niin tiheällä kuitenkaan että hiukset kärsii, mut ei ihan harvallakaan. Sit parinkymmenen minuutin kampaamisen jälkeen (vai mitä ne vaik.ajat nykyään ovat) huuhtelee hiukset ja kuivaa hyvin pyyheliinalla ja laittaa kiinnitysainetta (joka annetaan vaikuttaa muutaman minuutin (lue käyttöohje) ja taas kammataan. Sitten lopuksi huudellaan hyvin pois. Voi laittaa lopuksi hoitoainetta ja huuhdella.
Tässä on vaan hankalaa se kampaaminen, pitää kammata niin tasaisesti ettei käy niin että vain päälimmäiset ovat suoria ja alimmaiset hiukset ihan käkkärää. Tää ois ehkä halvin vaihtoehto kuitenkin jos itte uskaltaa tehdä. - kutrit kuntoon<3
Viivi. kirjoitti:
että pesee ensin hiuksensa, laittaa hiuksiinsa permanenttiainetta ja kampaa hiuksiaan koko ajan kammalla tasaisesti joka puolelta, ei niin tiheällä kuitenkaan että hiukset kärsii, mut ei ihan harvallakaan. Sit parinkymmenen minuutin kampaamisen jälkeen (vai mitä ne vaik.ajat nykyään ovat) huuhtelee hiukset ja kuivaa hyvin pyyheliinalla ja laittaa kiinnitysainetta (joka annetaan vaikuttaa muutaman minuutin (lue käyttöohje) ja taas kammataan. Sitten lopuksi huudellaan hyvin pois. Voi laittaa lopuksi hoitoainetta ja huuhdella.
Tässä on vaan hankalaa se kampaaminen, pitää kammata niin tasaisesti ettei käy niin että vain päälimmäiset ovat suoria ja alimmaiset hiukset ihan käkkärää. Tää ois ehkä halvin vaihtoehto kuitenkin jos itte uskaltaa tehdä.Toi oli aika hyvä mutta ehdotan suihketta joka auttaa heti tuohon : ) ei tarvitse tehdä sataa eri juttua ennen kun saa tuloksia eli kun sen suihkeen ostaa niin sen laitossa menee noin 2min ja sit kampaus ja föönillä vaan kuivaks ja sit harjaus niin siin ne sit on : ) alle 5 min menee siihen
- elonkorjuu.
kutrit kuntoon<3 kirjoitti:
Toi oli aika hyvä mutta ehdotan suihketta joka auttaa heti tuohon : ) ei tarvitse tehdä sataa eri juttua ennen kun saa tuloksia eli kun sen suihkeen ostaa niin sen laitossa menee noin 2min ja sit kampaus ja föönillä vaan kuivaks ja sit harjaus niin siin ne sit on : ) alle 5 min menee siihen
Kyllä
- Kutrit kuntoon<3
Kaikki ne jolla on sellaiset "luonnon kiharat" niin ostakaas kampaamosta tai jostain hiusliikkeestä kiharoita siloittavaa suihketta se auttaa todella hyvin. : ) tulee vielä kiiltoa hiuksille..... Mulla oli lapsena tosi paksut luonnon kiharat mut sitkun aloin käyttää sitä siloittavaa suihketta niin sädäm muutama kuukaus niin ne alko lähtee ihan pysyvästi mut jos ostat sen tuotteen ja laitat kuiviin hiuksiin niin kyl siin näkee niit tuloksia ihan heti joten no suosittelen saattaa maksaa 10-20 euroo mut jos oikeesti haluu päästä eroon niist perkulen luonnon kiharoista niin kandee ettii käsii toi ihme suihke
- neiti kihara
Minkä nimisiä noita kiharoita siloittavia suihkeita on ? (:
- huikset suoraksi.
hei, mä myyn lahjakortin
hiustensuoristukseen Helsingissä VIP Beauty Salonissa.
joka on arvoltaan 250e .
mä myyn 150e.voin tuoda stadin rautatieasemalle asti. jos kiinnostuitte laittaakaa s postia: [email protected]- hiukset suoraksi
siis tämä on hiustensuoristuspermanentti
- toimii.
Minä voisin laskea housuni edessäsi.
- kiharat pois >:D
Itselläni on luonnonkiharat, mutta suoristusrauta ajaa asiansa :) Todella hyvä ostos oli, kannatan!
- (;
Itse en kannata joka päivä suoristaa hiuksia rasittaa nimittäin todella paljon hiuksia. Jos suoristan hiukseni niin suoristan yleensä kun hiukseni on puhtaat sillä suoristusrauta polttaa lian.
- Loogista
Jos SAAT sähköiskun niin hiukset käkkäröityy, jos ANNAT sähköiskun niin hiukset suoristuu. Helppoa, eikö?
- tota noin
Mites hiukset mutkoistetaan? Jos haluaa monimutkaiset hiukset, niin mites se tehdään? Ei taida amiksessa olla hiustenmutkoituslinjaa missä vois opiskella tätä asiaa, huono juttu.
- Mutkamäessä
Hiukset kastellaan ja mennää mutkamäkeen pakkasesssa.jäätyy mutkalle sitte ne hiusket.
- tota noin
Mutkamäessä kirjoitti:
Hiukset kastellaan ja mennää mutkamäkeen pakkasesssa.jäätyy mutkalle sitte ne hiusket.
Wau! Kiitoskia neuvosta. Tuota kokeilen heti, kun pakkaset tulevat.
- Luonnonkihara.
Miksi ylipäätään kiharat hiukset pitäisi suoristaa? Kiharat, vahvat ja kiiltävät terveet hiukset ovat upeannäköiset.;)
- säkkärän käkkärä...
olen tummaihoinen ja minulla on mustien ihmisten hiukset, jotka ovat 1000 kertaa kiharemmat/sitkeämmät kuin suomalaisten kutsumat luonnonkiharat. olisiko mitään muuta keinoa kuin hiuksia kuivattava suoristusrauta tai silkkisuoristus :)
Muutenkin tuo suoristusraudan kanssa suoristaminen vie n.3 tuntia :((
PS. tahtoisin oikeita vinkkejä eikä mitään vesi-sokeri-sähkö vitsejä!!!
KIITOS! :)- sama!
aahh!! mulla sama juttu! haluun eroon tästä mut ei vaa onnistu
- ;)
fizalla oli myynnissä semmosta hoitoainesuihkutus juttua , jolla saa suorat hiukset!
siis suihkuttaa vaan hiuksiin ja kampaa zädääm!
nimi tais olla joku sfartakyp tai jokin:) aika harvinaisuus mutta toimii!- ;)
fizi* tiedätte se saari maailman toisella puolen?
- fdfg
;) kirjoitti:
fizi* tiedätte se saari maailman toisella puolen?
fiji* :D
Vanha ketju mutta koska itellä on aiheesta kokemusta: siis jos on ihan afrohiukset niin kannatta mennä siihen chi-suoristukseen. Ei ole loppujenlopuksi paha hinta siitä, että saat seuraavaksi vuodeksi kauniin suoran tukan. Juurikasvun toki joutuu käydä laittamassa aina sitten uudestaan, mutta on paljon halvempaa (sekä sen voi tehdä kotona, jos tilaa ulkomailta niitä aineita).
Itselläni on vain pienet (epätasaiset ja rumat) kiharat, joten suoristan hiuksia joka toinen päivä, jo toista vuotta olen tehnyt näin. Ei ole kuluttanut tai vahingoittanut hiuksia ollenkaan, koska käytän lämpösuojaa ja max. lämpötila mitä käytän raudassa on 200C. Suoristamisen voi siis myös tehdä oikein, hiuksia vahingoittamatta...
Joskus pitää kokeilla tuota pesun jälkeen hiuksiin laitettavaa suoristussprayta. Saako niitä vain kampaamoista?
- Kauhusta jäykkänä
Hyvä kun huomasin tämän ketjun. Asiakin on niin tärkeää,että apu lienee paikallaan. Toivottavasti en ole myöhässä.
Hommaa niin kauhea kirja niin sitä lukiessa tukka nousee kauhusta pystyyn = suoristuu.- Erektio Erkki
Kokeilin sun juttua. Meni ihan hienosti paitsi,että pystyyn nousi aivan joku muu kuin tukka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883