Isäni häpeää Lordia!

Aikuinen Poika

Isääni hävettää olla suomalainen, koska Lordi edusti meitä ja vielä voitti. Minä taas häpeän isääni, joka on epämusikaalinen houkka.

16

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isääsi,

ja geir rönnigiö...ja homo-siltsua...ja...kojoa...ja mitä niitä nyt on, finland zero pointseja. Niistä sun isä ova varmaan sitten ylpee....;)

• Aikuinen Poika

Isäni on epämusikaalinen. Hän oli noin parikymppinen kuin Beatles löi läpi, mutta kuunteliko isä sitä? Eipä. Isä vain korjaili kuplavolkkariaan ja huolehti siitä, että jakaus on kunnossa. Minusta ihminen, jolla ei ole musiikillista kompetenssia on AIVAN VIIMEINEN arvostelemaan Suomen voittokappaletta.

Isä on nyt yli 6-kymppinen ja minä liki 4-kymppinen. Toivottavasti en vanhana ole noin ahdasmielinen.

• arvostajat
        Aikuinen Poika kirjoitti:

Isäni on epämusikaalinen. Hän oli noin parikymppinen kuin Beatles löi läpi, mutta kuunteliko isä sitä? Eipä. Isä vain korjaili kuplavolkkariaan ja huolehti siitä, että jakaus on kunnossa. Minusta ihminen, jolla ei ole musiikillista kompetenssia on AIVAN VIIMEINEN arvostelemaan Suomen voittokappaletta.

Isä on nyt yli 6-kymppinen ja minä liki 4-kymppinen. Toivottavasti en vanhana ole noin ahdasmielinen.

On se kyllä myös niin väärin että oopperaan hakeutuvat näytille sellaiset hienohelmat jotka eivät edes erota duuria mollista. Siinä on hyvän musiikin arvostus huipussaan.

• joka on muuten kohta 60v

Juhlii Lordin voittoa ja pitää biisiä hyvänä. Iloitsee myös siitä, että vihdoin saatiin rokkia Euroviisuihin.

• :-DDDD

Sanasi säilä iski lujaa ja tarkasti! Tätä vastausta on vaikeaa kirjoittaa kun samalla nauraa katketakseen...

• häpeä...

... ovat sellaisia yhtenäiskulttuurin kasvattien asenteita, joilla ei oikeastaan ole mitään virkaa. Se ken kokee päällimmäisenä kunniaa tai häpeää elää elämäänsä muiden (usein kuviteltujen) ihmisten kautta, eikä ajattele omilla aivoillaan.

Onhan noita näissä keskusteluissa tyyppejä, jotka ovat ilmoittaneet muuttavansa Ruotsiin jos Lordi voittaa, jne. Minä vaan kysyn, että mikä järki siinä Ruotsiin muuttamisessa on, kun siellähän ne ihmiset vasta Lordista tykkäävätkin.

Samoin joku sanoo pistävänsä nyt pussin päähänsä, kun hävettää. Siis kenen edessä tällainen hyypiö tuntee häpeää? Kyllä niistä vastaatulijoista isoin osa on niitä joiden kanssa voisi iloita Lordin voitosta. Häpeää tunteva hyypiö tuntee häpeäänsä jonkun semmoisen edessä joka on olemassa vain hänen omien korviensa välissä.

Eurooppa tykkäsi Lordista. Laidasta laitaan. Piaan koko maailma tykkää Lordista. Ehkä noin kolmenkymmenen vuoden kuluttua kaikkein jälkijättöisimmätkin tykkäävät Lordista. Mutta silloin he varmaan taas häpeävät jotakuta sen ajan edelläkävijää.

• ja häpeä...

• häpeää...
        ja häpeä... kirjoitti:

... ovat tyypillisiä yhtenäiskulttuurissa kasvaneiden ihmisten tuntemuksia. Kas tuosta lisää:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000016576445

... päällimmäisinä tuntevat ihmiset pitäisi kaikki viedä Nürnbergiin ja tuomita rikoksesta ihmiskuntaa vastaan.

Sillä kunnia ja häpeä merkitsevät todella sitä ettei ihminen ajattele omilla aivoillaan ja koe omia, aitoja tunteita. Se natseillakin oli vikana: he tekivät tekonsa uskoen ansaitsevansa siten kunniansa. Kun heidän tekonsa sitten piti rikoksina selvittää heistä ei löytynyt niitä jotka olisivat ottaneet vastuun. Kaikki olivat kokeneet vain toimineensa toistensa tahdosta.

Kunnia ja häpeä ovat sitä ettei ihminen ajattele omilla aivoillaan.

• Häpeän sinua

Kun sinä häpeät omaa isääsi.

• Filosofi

Miksei isäänsä saisi hävetä, jos isä on selvästi hävettävä?

• Sitä osaa filosofoida
        Filosofi kirjoitti:

Miksei isäänsä saisi hävetä, jos isä on selvästi hävettävä?

Että jos häpeää isäänsä, se on häpeäksi itselleen.

• Ihminen
        Sitä osaa filosofoida kirjoitti:

Että jos häpeää isäänsä, se on häpeäksi itselleen.

Minä taas häpeän sinua, koska olet niin ressukka, että häpeät aiheetta ihmistä, joka aiheesta häpeää isäänsä, joka on hävettävä.

• Kuinka Raamattu pitää
        Ihminen kirjoitti:

Minä taas häpeän sinua, koska olet niin ressukka, että häpeät aiheetta ihmistä, joka aiheesta häpeää isäänsä, joka on hävettävä.

Kirjaimellisesti paikkansa? Sitä niittää, mitä kylvää.
        Ja jotkut vain kehtaavat väittää, etteivät usko Raamattuun.

Kohta jokainen häpeää kaikkia, muttei kukaan itseään.hehe.

• Viisas olen
        Kuinka Raamattu pitää kirjoitti:

Kirjaimellisesti paikkansa? Sitä niittää, mitä kylvää.
        Ja jotkut vain kehtaavat väittää, etteivät usko Raamattuun.

Kohta jokainen häpeää kaikkia, muttei kukaan itseään.hehe.

Raamattu on satukirja. Paskapaperinakin huonoa.

• satua ja totuutta
        Viisas olen kirjoitti:

Raamattu on satukirja. Paskapaperinakin huonoa.

Toisistaan, vaan kyllähän sinä sen jo tiedätkin.

Joten kerropa, mikä tässä maailmassa ei olisi satua.

• että sua...

hävettää olla Metsä-Suomalainen. Helpottaa kun antaa periksi paremmille!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe