Millä todenn.omistajaan voi tarttua kissassa olevat loiset? Mitä oireita aiheuttaa ihmiseenn ja mikä on hoitona? Kissaa madotetaan parhaillaan, mutta on mm.nukkunut vieressä. Kiitos vastauksista!
kotieläimen madot ihmiselle?
huolestunut ja väsynyt
1
172
Vastaukset
- siirry
Itse kysyin samaa eläinlääkäriltä, kun kissani takapuolesta alkoi tulla heisimadon jaokkeita (vaikka kylläkin olin madottanut, mutta lääke ei ollut laajakirjoinen). Eläinlääkäri kertoi, että madot eivät voi siirtyä ihmiseen. Ne kuolevat melkein samantien kun tulevat huoneilmaan, eli tarvitsevat kehon lämpötilan elääkseen. Onneksi näin, mutta silti iski hirmunen siivousvimma, kun tiesi, että niitä jaokkeita voi olla missä vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944