Oli tarkoitus muuttaa ja soitin muutto-firmaan ja etsin ripeitä kavereita jotka heittää muutto tavarat pitkälle! mutta se olikin seurustelu-linja ja siellä vastasi nainen ja ihmettelin, kun ilmoituksessa oli kauniin Naisen kuva!?
Lasti lentää pitkälle!
16
844
Vastaukset
- Seisokkia
Avaustehtaallenne,kiitos!
...Missä toiminta perustuu ""liukuhihnatuotantoon." HIENOO" et tällaisia tehtaita löytyy, ja viel näin netis >kiitti
- AROSUSI-09
kruippaN kirjoitti:
...Missä toiminta perustuu ""liukuhihnatuotantoon." HIENOO" et tällaisia tehtaita löytyy, ja viel näin netis >kiitti
Onx nää nyt näitä paljonpuhuttuja kaxmielisyyxiä?:O
- tässäkää
AROSUSI-09 kirjoitti:
o miältä olleskaa!
- AROSUSI-09
tässäkää kirjoitti:
o miältä olleskaa!
joten pitäytykäämme siis kaksimielisyyksissä:P
AROSUSI-09 kirjoitti:
...Sivuilla sellaista harrasteta. Minun vastaukseni ajoi linjaa "ASIA ON VAKAVA". You know!
- AROSUSI-09
kruippaN kirjoitti:
...Sivuilla sellaista harrasteta. Minun vastaukseni ajoi linjaa "ASIA ON VAKAVA". You know!
että taas olisi perustettava uusi ryhtiliike kaikkialle ulottautuvaa moraalista rappiota ja turmiota vastaan.Hienoa löytää palsta,jolla moraaliset arvot ja siveellisyys ovat vielä voimissaan.Mmh.
AROSUSI-09 kirjoitti:
että taas olisi perustettava uusi ryhtiliike kaikkialle ulottautuvaa moraalista rappiota ja turmiota vastaan.Hienoa löytää palsta,jolla moraaliset arvot ja siveellisyys ovat vielä voimissaan.Mmh.
...Kohdallaan, "kaksinaismoralisti" MÄÄ kannatan sitä linjaa, silleen HILJAksiin ja HUOMAAMATTOMASTI.
- AROSUSI-09
kruippaN kirjoitti:
...Kohdallaan, "kaksinaismoralisti" MÄÄ kannatan sitä linjaa, silleen HILJAksiin ja HUOMAAMATTOMASTI.
pitää antaa piiskaa pyllylle,niin oppivat siveyttä ja siivoja tapoja.Nih.
AROSUSI-09 kirjoitti:
pitää antaa piiskaa pyllylle,niin oppivat siveyttä ja siivoja tapoja.Nih.
...Mattopiiskatkit on nykyään muovisia, sattuu niin perk...
- AROSUSI-09
kruippaN kirjoitti:
...Mattopiiskatkit on nykyään muovisia, sattuu niin perk...
saa ainakin sellaisia kunnon rottinkisia.Mmh.Sellaisella kun hutkii,niin kurittomuus talttuu alta aikayksikön ja jäljelle jää vain kiitollisuus oikealle polulle opastamisesta.*lääh*
AROSUSI-09 kirjoitti:
saa ainakin sellaisia kunnon rottinkisia.Mmh.Sellaisella kun hutkii,niin kurittomuus talttuu alta aikayksikön ja jäljelle jää vain kiitollisuus oikealle polulle opastamisesta.*lääh*
...Oppi ojaan kaada, kiitti vinkistä. Mää lähren ny Hesaan, voi kyl olla tässä tapauksessa et nyt sokea taluttaa sokeaa, niin ku silleen! Noo mää kerron huomenna oliko hyvä piiskata... tai sit en kerro, riippuu kui hyvin meikäläinen huomenna pystyy istuun!!!
- AROSUSI-09
kruippaN kirjoitti:
...Oppi ojaan kaada, kiitti vinkistä. Mää lähren ny Hesaan, voi kyl olla tässä tapauksessa et nyt sokea taluttaa sokeaa, niin ku silleen! Noo mää kerron huomenna oliko hyvä piiskata... tai sit en kerro, riippuu kui hyvin meikäläinen huomenna pystyy istuun!!!
Miten mulla tostakin tuli taas jotain ihan muuta mieleen.../Femman seteli käy sit ihan hyvin vaikka viiskymppisestä.Eihän ne kuitenkaan mitään näe.Putiikin osoitetta en muista,mutta kyllähän sinne ny sokeakin löytää.Jooh.Kerro sit ihan kaikki.
AROSUSI-09 kirjoitti:
Miten mulla tostakin tuli taas jotain ihan muuta mieleen.../Femman seteli käy sit ihan hyvin vaikka viiskymppisestä.Eihän ne kuitenkaan mitään näe.Putiikin osoitetta en muista,mutta kyllähän sinne ny sokeakin löytää.Jooh.Kerro sit ihan kaikki.
...Niin pakko viel sanoa >tää kun ei ole seksipalsta< niin sanon silleen nätisti, et en mä läppäreistä, ne on niin pienii, kokoa olla täytyy!!!
- AROSUSI-09
kruippaN kirjoitti:
...Niin pakko viel sanoa >tää kun ei ole seksipalsta< niin sanon silleen nätisti, et en mä läppäreistä, ne on niin pienii, kokoa olla täytyy!!!
Ennen kuin menet,niin kaivelen sulle täältä taskusta kakskytsenttisen...saat vähän namia...ostettua kiparilta.Mees nyt jo:)
AROSUSI-09 kirjoitti:
Ennen kuin menet,niin kaivelen sulle täältä taskusta kakskytsenttisen...saat vähän namia...ostettua kiparilta.Mees nyt jo:)
...ja en mä mitään sokeitten ´kauppaa löytäny! No en mä ihan ilman ostoksia tullut, kun poikettiin johonkin vähän "hienoonpaan" liikkeeseen. Jumalatonta nahkapiiskaa tarjos, mitäs mä sillä! > hevosille< tarkoitettu. Minä se ostin sellasen >hiirille< tarkoitetun, tiedä sit miten tehoo, mut ei ole kait sen jälkeen nahka rullalla!!Kiitti viel niist 20centistä, sain sillä tipan rauhoittavaa öljyä jälkimainingeihin>>>>DDD!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770