Tälle palstallenne on ilmaantunut niin häiriköitä häiritsemään teorioiden esittämistä, että se häiritsee taaämän palstan toimintaa.
Voitteko ystävällisesti poistaa tämän palstan haukkumiskommentit automaattissti.
Palstan valvojat huom!
4
256
Vastaukset
- hörhö teorioita
ei saisi enää edes naureskella.....heheheheh
- REMOVE *KANSALAINEN*!!!!
REMOVE *KANSALAINEN*!!!!
- kaikkien
kukkien kukkia van mites se menikään..
Toisaalta ei ole eduksi jos ruetaans sensuroimaan..
Kyllä hän huomaa oman hölmöytensä aikanaan.. siitä olen varma.. kunahn vain tarkkana olette ettei *kansalainen* saa provosoiduksi..
Sanokoot mielipiteensä vaikka ei tietenkkään sitä tarvi totena pitäkään.. sitä voi yllättyä iloisesti *kansalainenki* ettei me mitään pahoja.. olla, kun totuutta etsitään..
Toisaalta tiety konstrakti tarvii olla.. osoittakaa hänen virheensä, mutta jos ei tajua sittenkään.. henkilölle vain itselleen se on vahingoksi.. jos valhetta levittäää ja ne vielä itse niellä.. kunhan ei itse lähde siihen mukaan.. - * Kansalainen ' = junttisuo...
kaikkien kirjoitti:
kukkien kukkia van mites se menikään..
Toisaalta ei ole eduksi jos ruetaans sensuroimaan..
Kyllä hän huomaa oman hölmöytensä aikanaan.. siitä olen varma.. kunahn vain tarkkana olette ettei *kansalainen* saa provosoiduksi..
Sanokoot mielipiteensä vaikka ei tietenkkään sitä tarvi totena pitäkään.. sitä voi yllättyä iloisesti *kansalainenki* ettei me mitään pahoja.. olla, kun totuutta etsitään..
Toisaalta tiety konstrakti tarvii olla.. osoittakaa hänen virheensä, mutta jos ei tajua sittenkään.. henkilölle vain itselleen se on vahingoksi.. jos valhetta levittäää ja ne vielä itse niellä.. kunhan ei itse lähde siihen mukaan..Se vois hítsaa suunsa kinni ja sormensa yhteen.
mutta tuskin se raukka osaa edes hitsata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770