Oletko sinä havainnut naapuriesi tai tuntemattomien henkilöiden liiallista uteliasuutta, juoruamista, pitkiä katseita--> kotona tai ulkona?
Kytätäänkö Seinäjoella?
6
1586
Vastaukset
- .................
Minulla ei ole tapana kyttäillä sitä kyttääkö joku minua.
- Outoa!
Jos koet kotona tuntemattomia katseita, niin on kyllä syytä hakea apua!!
- Henna...
Joka talossa varmasti on joku yksinäinen ja katkera ruoja jonka elämässä ei muuta ole kuin kyttääminen. Itselläni on ainakin tapana järjestää kyttääjälle iloa, eli puheen ja juorun aihetta. Provosointi on kova sana. Yleensä muut asukkaat viittaavat tuollaisten ihmisten jutuille kintaalla.
Kuttääjien kyttäyksen ei kannata häiritä omaa elämää. Minä elän niin kuin haluan ja on aivan sama mitä muut ovat siitä mieltä jos ei talon järjestyssääntöjä riko. Itsetunto kuntoon niin ei kyttääjät haittaa. - Taikaneitokainen
joka paikkakunnalla kyttääjiä. Varsinkin pienemmissä paikoissa enemmän. Pitäähän niillekin jotain mielenkiintoa olla elämässä. Se on taas eri asia antaako niiden vaikuttaa omaan elämään. Niin kauan kuin ei tulla sanomaan päin naamaa niin kytätköön mitä haluaa jos kerran niin kiinostaa. :)
- Viestiketjuun
Huomasin:
Ketjusta puuttuu linkki www.kyttaajat.net jossa seinäjokinen nainen esittelee erityistaitojansa. Kuvan kanssa.
Myös puuttuu keskusteluavaus jossa pohjassa asuva mainitsee jotakin tarkkasilmäisistä "elämäntapa-intiaaneista"
Tämäkin varmasti sensuroidaan? :)
Miksiköhän linkki poistettiin jossa omahtoisesti nimellä esiinnytään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750