Täytyy tunnustaa, että olen ollut pahasti väärässä. Olen pikku hiljaa alkanut ymmärtää, että EU:stä on Suomelle vain järjettömästi kuluja ja EU vie Suomen itsenäisyyden.
Kerrankos sitä ihminen erehtyy. Eduskuntavaaleissa lupaan äänestää EU-kriittistä poliitikkoa mutta en tietenkään vasemmistoa, demareita tai muita punikkeja.
EU taitaa sittenkin olla mätäpaise
4
244
Vastaukset
- pitäisi olla
paljon, paljon, vähemmän. Olisi eläminen helpompaa, eikä tarvitsisi ruokkia talollisia, jotka ikänsä ovat loisina eläneet verorahoillamme ja nyt kun EU ei ruoki, itkevät kurjuuttaan.
- Tarpeeksi vakaa
ettei paokallise elitistit saa lamaa...
- talollinen
Yhä useammat ryhtyvät uskomaan järjettömyyksiin, kuten siihen satuun, jonka mukaan EU:sta saa/pitää erota.
Päätökselläsi olet pettänyt Euroopan Unionin, joka ajatteli vain sinun parastasi. Annan viimeisen neuvoni:
Pysy hiljaa.- riku2345
Ei ole mitenkään järjetöntä uskoa EU kielteisyyteen.
Se nyt on fakta, että kielteisyys on kasvanut.
Ja tämä nimimerkillä TALOLLINEN tuo niitä asioita esiin mitä EU on tuonut positiivista maallemme, mutta unohtaa ne faktat mitä negatiivista se on tuonut.
Joten mielestäni tuollainen fanaattisuus kuullostaa lapselliselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954