Olen kuusikymppinen eläkeläinen. Minulla 2-tyypin diabetes ja verenpainetta. Johtuukohan näistä vai vain vanhuudesta se, että aina jossain pientä kipua? Kun katson esimerkiksi telkkaria, saattaa yhtä äkkiä jalkaan ruveta koskemaan niin, että tekisi mieli huutaa. Välillä koskee polveen, välillä jalkapöytään, välillä jopa lonkkaan. Kivut tulevat ja menevät. Myös niska on aivan jumissa, pää ei kunnolla käänny, hartiat ihan jumissa. Lääkärissä en näiden vaivojen kanssa ole käynyt, ei täällä Helsingissä (alueella, jossa asun)ole sellaista terveyskeskuslääkäriä, joka ymmärtäisi suomen kieltä. Eikä yksityiselle ole varaa mennä. On kai vain kestettävä ja välillä syötävä särkylääkkeitä. Vai mitä ihmettä tässä voisi tehdä?
Kipuja
2
356
Vastaukset
- Olli Lind
Uskot tai älä, niin noni saattaisi auttaa Sinua, myös diabeteksessä ja verenpaineessa. Tietenkään se ei näitä paranna, mutta ehkä lieventää oireita.
Myöskään ehkä kaikki kivut eivätlähde, mutta minulta ovat kaikki kivut olleet poissa 7 vuoden ajan. Minulla myös särki joka ilta jalkaa. Lisäksi selän hermot toivat välistä suurta kipua rintaan. Minulla oli myös ajoittain iskiasta ja migreeniäkin ja tietysti hammasjuttuja ja poskiontelon tulehduksiakin. Mutta mikään niistä ei ole koskenut ei sitten millään lailla.
Noni ihovoide on myös käyttökelpoinen. Se on auttanut minua kuivan ihon ongelmassa, mutta se on hyvä myös kipeisiin hartioihin.
Minulta voit kysellä lisää.
Olli Lind
[email protected]
www.nonitieto.fi - Make
Olen melkein kuusikymppinen ja kipujenkanssa taistellut kohta vuoden.
Kivut alkoi oikeasta pakarasta ja on laajentunut jalkoihin ja jalkapohjiin.
Syön verenpainelääkkeitä ja kolestrooli lääkkeitä.Alaselästä on löytynyt kystämuodostuma mutta ei kuullemma ole
varma aiheutuuko kivut tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060