Taas jatkuu sama kuvio kuin viime vuonna: talvinopeudet jää pysyviksi. Kohta koko Sovietissa ajetaan 40 kun ei valtio anna niitä kerättyjä rahoja takaisin edes 10%.
"Tiehallinto jätti talvinopeuksia voimaan yhteensä noin tuhannella tiekilometriltä eri puolilla Suomea.
Talvinopeuksilla körötellään jatkossa erityisesti Savo-Karjalan ja Oulun tiepiireissä, joissa talvirajoitukset jäävät paikoilleen 1000 kilometrillä.
Tiepiirien on määrä päättää tällä viikolla, mille teille talvirajoitukset jäävät ensi vuonna.
- Tällainen kehitys on vääjäämättä edessä, kun päätiestöä ei voida parantaa. Samaan aikaan kun liikenne kasvaa, joudutaan entistä tarkemmin miettimään, pitääkö nopeusrajoituksia tarkistaa, jotta liikenneturvallisuustaso voidaan säilyttää. Meillä on valtakunnassa kova liikenneturvallisuustavoite, ja tiehallinnon pitää osaltaan tukea sen toteuttamista, muistuttaa johtaja Aulis Nironen tiehallinnosta."
Oma veli sai tarpeekseen ja jätti maan perheineen. Täytyy sanoa, että olen itse pian lähtökuopissa. Maksetaan joka asiasta (kulutustarvikkeet ja verot) ihan tolkuttomasti, mutta tiet ovat kuin metsäpolkuja, terveyspalvelut surkeat ja ostovoima Euroopan huonoin. Rahat eivät palautu kansan hyväksi vaan niistä nauttii poliitikot. Miksi jäädä tänne kitumaan?
S**tanan köyhä Soviet-Finland
UgriOrja
2
176
Vastaukset
- Astianpesijä.
Euroopan maista Portugali jäi jälkeemme, joten älä valehtele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750