Idolihan itse päättää mitä ihailijoilleen näyttää. Näyttääkö oikea naamansa, oikeat tapansa, vai kuuluvatko huonotkin tavat tähän roolihahmoon. Poliitikot ja muut julkkikset huonoine tapoineen eivät minusta kyllä ole lasten idoleja. Näitä juttuja naureskelee vain aikuiset, ei ne hetkauta nuoria ja lapsia. Mutta Lordi on nyt kaikkien kansallissankari. Lapset imevät kaiken minkä Lordi tekee, sanoo, näyttää ja rokkaa. Aivan raikastahan se oli kaiken pyllynpyörityksen keskellä, vanhemmatkin ovat rokkikansaa, mutta vanhemman ihmisen silmään pisti kyllä tämä hirviö imemässä tupakkaa ja viinapullo kädessä. Viinaahan vetää kaikki ja rööki kuuluu olla jokaisella, sanovat nämä nuoret, jotka ovat vasta aikuistumassa, korvantaustat märkinä. Toivoisin koko kansan Lordilta vastuuntuntoa.
Lordista vielä
2
113
Vastaukset
- takapajulasta?
Et ilmeisesti ole koskaan päässy katselemaan lasten aamuohjelmia lauantai- ja sunnuntaiaamuisin? En missään nimessö antais pienten lasteni katsella niitä ohjelmia, täyttä väkivaltaa ja vielä sensuurin läpäisseitä ohjelmia. Sit seuraakin videopelit; Vielä pahempia kun lasten aamuohjelmat! Niissä tapetaan ja hakatan henkihieveriin, mut kas kummaa, tapettu tai tajuttomaksi hakattu poukkoaa ylös, pyyhkii tukan järjestykseen ja pökläyttää pölyt vaatteistaan ja sama meno jatkuu. Eikös tässä ole se pahempi esimerkki väkivallasta ja pahoinpitelyistä kuin joku Lordin esity, jonka jokainen lapsikin ymmärtää että se on vain roolihahmomo ihmisen muodossa.
- vanhempi rokkari
Hei, olen kyllä nähnyt kaikenlaista päästyäni jo korkeaan ikään, pointtihan ei ollut itse esitys, sehän oli ihan super, erilainen kuin ne muut. Tarkoitin lähinnä, no varmaan tiedät mitä. Mutta meidän vanhempien huonon esimerkin vuoksi meidän lapset ovat aivan pilalla. Sovitaan niin, että idolit itse päättävät miten käyttäytyvät. Suomen edustajana, siis koko kansan, Lordillakin on jotain velvoitteita. Vai oletko eri mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780