Tuputus on syntiä.

Prkle

Miksi tarvii sulloa sitä raamatuntekstiä kirjan verran näillekin palstoille ja pelotella helvetillä. Kaikki eivät ehkä jaa/tule koskaan jakamaan uskoanne...uskokaa se prkle jo!
En minäkään tuputa mitään siulunvaellusteoriaani uskovaisille jotta he kehittyisivät ja eivätkä kärsisi elämästään ikuisesti ameebana. Siis tämä oli fiktiivinen esimerkki.

Korvista ja silmistä tulee verta kun taukoamatta joutuu näkemään/kuulemaan kuinka joudumme kaikki muut helvettiin. Helvetti tuntuu olevan tässä ja nyt kun teitä joutuu kuuntelee. Suoraan sanottuna olen niin valmis tatuoimaan pedon luvun otsaani kunhan pakkotuputusta ja uhkailua ei tarvisi enää koskaan kuunnella. Henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta juttunne.

Uskossa sinänsä ei mielestäni ole mitään pahaa ja se on jokaisen oma asia mihin uskoo. Asiallisesti kun siitä kertoo niin siinä ei mitään pahaa, kunhan ymmärtää jos jotain ei kiinnosta niin ei heti ala uhkailemaan helvetillä.

Jos en usko helvettiin niin en usko ja se on minun oma asiani.

7

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiuskovainen

Nynnyt ei uskalla puhua uskostaan mitään niin se vaan on. Jos ihminen on uskossa hänen kuuluu kertoa Jumalasta muillekkin. Ei uskovaisten kuulu olla nynniksiä jotka vaan omas nurkassaan nysväten uskoo eikä tohdi siitä puhua.

• kokemuksieni

mukaan tuo tuputus harvoin toimii oikeassa elämässä sillä jokaiselle ihmiselle on annettu tahdonvapaus.

• Jassoo juu

tuputtaa, todellisuudessahan uskoontulo on Jumalan työ, ei ihmisten ansio, toki uskosta saa ja pitää puhua, mutta ei tyrkytys auta asiaa millään tavalla, eikä helvetillä pelottelu. Itseäni veivät kauemmaksi uskosta vaan, ja monta muutakin. Jumala on onneksi toisenlainen.

• sanan mukaan puhuva

On se hämmästyttävää kuinka Pelastuksen sanomaa levittävää sanotaan tuputukseksi. Kun on saanut kokea pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa KUINKA VOI olla niin etteikö siitä ilosanomasta halua kertoa muillekin! Maailmassa on niin paljon vielä ihmisiä jotka ei tunne Jeesusta. Ja näin ollen syöksyvät suoraan helvettiin. Ei kai se nyt ole mitään pelottelua jos ilmoittaa ja todistaa mahdollisimman monille siitä ETTEI TARVITSE JOUTUA HELVETTIIN kun ottaa Jeesuksen armotyön (Golgatan soitustyön) vastaan. Hän on jo tehnyt kaikki puolestamme. On meidän oma asiamme haluammeko päästä Taivaaseen vaiko joutua helvettiin. Ota hyväystävä Jeesus vastaan ja pääset Taivaaseen!!!!

• Alkuasukas

Mistä Sinä tiedät joutuuko jossain viidakossa vieläkin asuva tietämätön alkuasukas helvettiin?
        Ei Jeesus näin ole tarkoittanut. Tuhansia vuosia sitten ei kukaan osannut edes ajatella silloisessa "sivistyneessä" maailmassa Jeesuksesta,eikä näinollen tiennyt mitään maailman pahuudesta siten,että joutuisi helvettiin sen tähden,että ei tiennyt uskoa tulevaan Jeesukseen. En usko,että nämä sen ajan ihmiset joutuivat helvettiin-vaiko taivaaseen. Raamatussa on kohta: JOKAINEN TULEE USKOLLAAN AUTUAAKSI. Tarkoittanee erittäin vahvaa uskoa johonkin niin,että tulee siitä autuaaksi-eli onnelliseksi. Toiselle puolelle-eli kuoleman puolelle-meistä harva on nähnyt missä on helvetti-missä taivas. Minä olen uskovainen-omalla tavallani,mutta en ymmärrä tuota ihmeellistä jankutusta-KADOTUS ja HELVETTI-jatkuvaa pelottelua.Etenkin vanh.lest.puolelta. Onnellisempia ovat tietämättömät ja köyhät. Se,että mistä tietämättömyydestä puhun,saa jokainen itse miettiä. Olen aina uskonut sen,että meitä korkeampi voima on olemassa-ja se voi olla kyllä Jeesus Kristus.

• ON!!

Jeesuksen rakkaudesta ei vaan PYSTY olee kertomatta, niin mahtavaa se on!!! mulla ainakin on huoli niiden ihmisten kohtalosta, jotka ei oo ottanut Jeesusta sydämeensä henkilökohtaisena Vapahtajana!!! yksi kaverini sanoo kyllä uskovansa Jeesukseen mutta kun hänellä esim. on vaikeaa, ei hän Jeesuksen puoleen silti käänny, rypee vaan itsesäälissä. (okei, joskus jokainen säälii itseään mut kumminki..) mun mielest todellisen sydämen uskon tunnistaa juuri siitä, kenen tai minkä puoleen kääntyy vaikeuksissa. One way JESUS!!

• erikoislääkäri

Et ole ihan toivoton tapaus sinäkään, apostoli pietari kielsi tuntevansa Jeesuksen kiroillen 3 kertaa vaikka oli 3 vuotta häntä seurannut. Jumala ei silti häntä hylännyt. Ei me uskovat aina olla sen parempia kun muutkaan. Ei Jumala sinuakaan ole hylännyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe