Heippa!
Onko se nyt niin, että Harmonetit sisältävät samoja aineita ja saman verran kuin Melianet? Olenko ihan väärässä?
Mitähän eroa näillä pillereillä sitten mahtaa olla..?
Voisiko joku asiasta tietävä valaista minua hieman?
Entä tietääkö joku millä perusteella lääkärit määräävät tiettyjä pillerimerkkejä? Mitä he tietävät niistä mitä me "potilaat" emme?
...kiitos.
Harmonet = Meliane??
3
1021
Vastaukset
- juuri oikeaan
aikaan sillä kävin juuri tänään apteekissa hakemassa "Harmonetteja". Noh kuinkas ollakaan ne on loppu koko maasta ja hän antoi minulle Meliane e-pillereitä, koska ne ovat ihan sama kuin Harmonet. Siis kummassakin on kahta vaikuttavaa ainetta täysin saman verran(75mg gestodeenia ja 20mg etinyyliestradiolia)...koska hän näytti sen vielä niiden lääkekirjasta.
Ainoa oli hinta ero, sillä tämä puolenvuoden satsi Melianea maksaa 1€ enemmän. - Miina
Suurin ero näillä kyseisillä merkeillä on niiden valmistaja, Meliane on Scheringin ja Harmonet Wyethin valmistama. Vaikuttavat aineet ovat niissä täysin samat kuten myös määrätkin.
Eli Melianeissa ja Harmonetissa on yhtä suuret erot kuin esimerkiksi Ibumaxin ja Buranan välillä. Eli oikeastaan mikään muu ei erota näitä lääkkeitä toisistaan paitsi valmistaja. - Anonyymi
Minulle apteekkari selitti, että nämä Harmonetit eroaa Melianeista sen verran, ettei näissä ole niitä lumepillereitä mitä syödään tauon aikana. Oonko mä syönyt 10vuotta Melianeita väärin koska mulle ei ole kukaan koskaan puhunut mistään lumepillereistä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261740
- 1051215
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
- 130900
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55729