Miten kattava on Fiatin takuu? Onko jotain rajoituksia mitä ei kuulu takuuseen.Olen hankkimassa uutta autoa ja kiinnostaisi tietää.
takuusta.
4
793
Vastaukset
- -KN-
Eiköhän se sieltä selviä...
Varmaankin olet jo muualta lukenut, että Delta-Auton myymien autojen takuujärjestelyt ovat muuttuneet tässä kuussa. Fiatin takuun jatkoksi tulee nyt Delta-Auton takuu, jossa voi olla erilaiset ehdot.
Sen vuoksi en sinuna nyt luottaisi siihen, mitä muut asiakkaat mahdollisesti tänne kirjoittavat omista vanhoista sopimuksistaan, vaan pyytäisin Delta-Autosta kopion tällä hetkellä voimassa olevista takuuehdoista. Olisi hienoa, jos Delta-Auto julkaisisi ne omilla Web-sivuillaan.- jatkuu
..samanlaisena kuin tehtaan takuukin. Lisävuosien takuun antajana on vain maahantuoja. Se miksi tehtaan takuu ei suoraan ole tuota viittä vuotta, johtuu siitä, kun EU alueella valmistetuissa autoissa max takuuaika voi olla kolme vuotta. Syytä en tiedä, miksi rajattu kolmeen vuoteen.
- ari
ennakkotietojen mukaan ero tehdastakuuseen on merkittävä. Lisäturvan voimassaolo edellyttäisi deltan huoltopalvelujen käyttöä kun tehdastakuun aikana huollot voi teettää muissakin asianmukaisissa liikkeissä. Jos esim huollatat autoasi muutaman kerran vuodessa niin deltan palveluja käyttäessä maksat 1-2 teuroa extraa. Esim. itse juuri teetin määräaikaishuollon stiloon, hinta 220 ekee, deltan tarjous oli noin 450 ekee. Halvempi hinta sisälsi kaikki huolto-ohjelman mukaiset työt ym, täyssynteettiset öljyt, huoltoilmaisimen nollaukset, leimat huoltokirjaan ja vielä hyvän palvelun. Veikkaisin deltan joutuvan luopumaan takuu-nimestä harhaanjohtavuuden takia kuluttajaviranomaisten puuttuessa asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865