hollywood smile?

pupsiduu

Onko kellään kokemuksia laservalkaisusta nimeltä Hollywood Smile? Kertokaa ihmeessä kun harkitsen ajan varaamista.
Kiitos!

23

19060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esmeralda

Olin jo aikaa varaamassa, mutta onneksi kokeilin ensin jotain humpuukiksi sanottua juttua... eli tilasin sellaisen dentwayn 99 euroa olevan paketin. Siinä on karbamiidiperoksidia jota saa tilata (ja muotteja myös) muualtakin netistä halpaan hintaan. Yhdellä ruiskulla sain valkoiset hampaat ja niitä on vielä kaksi jäljellä! Ei tarvitse valkaista kuin 8 etummaista hammasta ja huulipunasiveltimellä kun sivelee vain etuosat niin ainetta kuluu tosi vähän ja tulee siisti tasainen tulos.

Lue vaikka:
      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=597&posting=22000000015701865

Laservalkaisu maksaa 390 euroa pelkkä valkaisuhommeli plus muut kulut jos tarvii hampilääkäriä.

• esmeralda

Niin... hollywood smile tulos kestää vain sen 1-2 vuotta. Jokavuotinen valkaisu siis tulee kalliiksi... valkaisumuoteilla taas tosi halpa. Muotit säilyy ja ainetta voi ostaa parilla kympillä pitkäksi aikaa :)

• Hyvähampainen
        esmeralda kirjoitti:

Niin... hollywood smile tulos kestää vain sen 1-2 vuotta. Jokavuotinen valkaisu siis tulee kalliiksi... valkaisumuoteilla taas tosi halpa. Muotit säilyy ja ainetta voi ostaa parilla kympillä pitkäksi aikaa :)

Muotit peroksidin kanssa pilaavat hammaskiilteen ja kun hammaskiille on pilattu, jää jäljelle KELTAINEN hammasluu. Hammasluuhan on keltaisempi kuin kiille. Vähän sama tilanne kuin pilaisi liian kovilla aineilla parketin lakkapinnan ja jäljelle jäisi mattainen ja heikko puu. Siksi laser on ehdottomasti turvallisempi vaihtoehto, ellei sitten halua tekohampaita vanhempana. Lukekaa allaoleva tutkimus ja katsokaa kuvat. Siinä näette kuinka peroksidit ovat pilanneet kiilteen.

http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1806-83242004000400006&lng=en&nrm=iso

Westendissä oleva hammaslääkärini sanoi ettei missään tapauksessa kannata valkaista muulla kuin laserilla.

• Dii di

Olin kyseisessä valkaisussa ja voin sanoa, että ei sillä saa lumen valkoisia hampaita tai sellasia kun niiden mainoksessa Hanna Ek:illä on!!!

Itselläni oli "kellastumia" hampaissa ja ne kyllä lähti ja väristä tuli tasaisen vaalea, mutta EI valkoinen blig blig.. Paripäivää olivat valkoisemmat ja noudatin jälkioheita, mutta viikon jälkeen rupesin juomaan kahvia (mukin päivässä) saman näköiset ovat taas..
      Minusta kyllä huijausta koko touhu.. En suosittele.

juu ja jos joku takertuu tohon kavin juomiseen niin kyllä minä ainakin haluan valkaisun joka pysyy edes 1kk jos juon välillä kahvia..

• ja tulos sen mukainen

• m01

Ei se laservalkaisu ole mitään huijausta. Olen käynyt kerran Thaimaassa ja tottahan se on, että pari ekaa päivää hampaat ovat huomattavasti vaaleammat, mutta sävy tasoittuu sen jälkeen. Hampaat jäävät silti valkoisiksi (tosin ei sellaisiksi kuin Hanna Ekillä). MUTTA tärkeää on, että menee uusimaan valkaisun viimeistään kahden vuoden kuluttua ensimmäisestä kerrasta. Sen jälkeen saa pysyvämmän tuloksen.

Kaikki muotit ym.äkki roskiin, sillä pilaa hammaskiilteen, kuten tossa aikaisemmin olikin hyvin verrattu asiaa parkettilattiaan:)

Olen Hannan tavannut "Livenä" ja voin sanoa, ettei ne hampaat ole niin valkoiset kuin kuvissa, vaikka todella kauniit ja luonnollisen näköiset olivatkin. Kuvia saa aina muokattua.

• Asiantuntija

Hampaidenvaalennukseen perehtyneenä hammashoitoalan ammattilaisena tähän aiheeseen puuttuen. Varatkaa aika esim suuhygienistille jos haluatte oikeasti luotettavaa tietoa asiasta. Nämä täällä lukemani jutut ovat enemmän kuin kyseenalaisia. Ammattitaitoinen suuhygienisti osaa myös ottaa huomioon omat yksilölliset lähtökohtasi ja toiveesi. Ei ole näihin täällä käytyihin keskusteluihin ja tuotemyyjiin luottamista, jos antaa arvoa hyvälle ja kestävälle lopputulokselle. Lähtötilanne määrää myös lopputuloksen. Hampaiden vaalennuksessa on aina riskinsä, jotka eivät välttämättä ilmene välittömästi toimenpiteen jälkeen. Sinä itse valitset suusi parhaaksi.

• Kävin ja kysyin

Minun valkaisuni teki Hollywood Smilen suuhygienisti. Kyselin erikseen hänen koulutuksestaan. Paljon käy julkkiksia valkaisuissa, kun lähtiessä oli yksi julkkis odotustilassa.

• ei ikinä sinne!
        Kävin ja kysyin kirjoitti:

Minun valkaisuni teki Hollywood Smilen suuhygienisti. Kyselin erikseen hänen koulutuksestaan. Paljon käy julkkiksia valkaisuissa, kun lähtiessä oli yksi julkkis odotustilassa.

Nämä julkkikset ovatkin, ahh, niin älykkäitä ja fiksuja. Ei ihme, että käyvät Hollywood Smilessa :D

• onko minulla totuudenkertom...

on se niin ihmeen hyvä laservalkaisu jos pitää makokistina olosta

• Hampaat valkoiseksi

Hollywood Smilen laaser valkaisusta ei ollut mitään hyötyä, 250 euroa meni hukkaan. En suosittele, hammaslääkäri varmasti osaa kertoa paremmat menetelmät.

• ei ikinä sinne

Kerrankin joku puhuu asiaa. Hollywood Smilessa on vähän rahastuksen makua. Lisäksi riskit hammaskiilteelle ovat suuremmat, mitä Hollywoodilaiset väittävät.

• Kokemuksella

Voin sanoa että kyllä ne hammaslääkärit vähemmän asiasta tietää kun suuhygienistit. Ja itse kyllä valkaisussa käyneenä kannatan tosiaan kääntymään ammattitaitoisen suuhygienistin puoleen. Osaa varmasti kertoa toimenpiteestä ja jatko hoidosta. Sieltä saa myös luotettavaa tietoa, ei samaa sopaa kun näiltä keskustelupalstoilta!!

• tiedoksi vain

supervalkoiset hampaat ovat nyt OUT!
      ne ovat niin epäluonollisen näköiset.
      siis muodista pois.

• Too good to be true?

Näihin ylistyksiin kannattaa suhtautua isolla varauksella. Oman kokemukseni perusteella en suosittele kenellekään.

Yllä oleviin väitteisiin muutama vasta-argumentti:

1. "Muotit peroksidin kanssa pilaavat hammaskiilteen"
      ? Kohtuus kaikessa. Liialla valkaisulla saa kiilteen tärvättyä sekä muoteilla että laservalkaisulla. Käsittääkseni samalla, peroksidipohjaisella tavaralla niitä hampaita laservalkaisussakin valkaistaan. Laser-valon vaikutus valkaisussa on häviävän pieni ja itse valkaisu perustuu peroksidin, ei laserin tehoon. Mystisen laserin tuominen tähän perustuu markkinointiin. Laser ei ole sen erinomaisempi kuin lämpökynttilä.

2. "Minun valkaisuni teki Hollywood Smilen suuhygienisti. Kyselin erikseen hänen koulutuksestaan. Paljon käy julkkiksia valkaisuissa, kun lähtiessä oli yksi julkkis odotustilassa"
      ? Henkilö, joka oman valkaisuni em. kioskissa teki, nyppii myös bikinirajoja ja värjää kulmakarvoja jne. Saattaapi olla alansa ammattilainen kummassakin roolissa, mutta suuhygienisti en usko hänen olevan.

3. "Nämä täällä lukemani jutut ovat enemmän kuin kyseenalaisia"
      ? Harvinaisen samaa mieltä. Kääntykää ihan oikean ammattilaisen puoleen! Ainakin osa julkkiksista/ tyrkyistä, jotka täälläkin monessa yhteydessä vilahtavat mainitsevat em. yrityksen sponsoreissaan.

• no hollywood smile

"Käsittääkseni samalla, peroksidipohjaisella tavaralla niitä hampaita laservalkaisussakin valkaistaan. Laser-valon vaikutus valkaisussa on häviävän pieni ja itse valkaisu perustuu peroksidin, ei laserin tehoon"

Ensimmäinen asiakirjoitus koko ketjussa. Asia on juuri kuten sanot.

Paras tapa valkaista, on hammaslääkärillä. Joko vastaanotolla tai ns. kotivalkaisu. Hammaslääkärit tarjoavat vain kunnon aineita. Ei tosiaan ole riskiä mistään hammaskiilteen pilaamisesta.

P.S. Jokainen, joka on saanut hammaskiilteensä pilalle Opalescencen 10-20%:lla aineella saa ottaa yhteyttä minuun

Takaan, etten saa paljon yhteydenottoja ;)

• kivuliasta

Kävin tänään Hollywood Smilessa, tuska hampaissa on hirveä. Olen ottanut kaksi vahvaa buranaa mutta olen edelleen kivusta lamaantunut. Jalkani murtui kaksi viikkoa sitten ja murtuman kipu ei ole ollut mitään tähän verrattuna. Hirveän kivulias toimenpide, hampaiden väri vaaleni hieman.

• sandy6

Onpas hurja kokemus tuo vihlonta! Minulla tuli vain vihlontaa ajoittain mutta oli jo ohi seuraavana päivänä. Käytettävät aineet ovat tosi voimakkaita, sen huomaa jo siitä että jos ainetta osuu esim huuleet voi kyllä poltella. Mutta siinä se tehokkuuskin on..

• 14+15

Vastaanotolla hampaita vaalennetaan yleisimmin vetyperoksidilla, pitoisuudet voivat vaihdella. Vetyperoksidi on kemikaali, joka saattaa ärsyttää herkkiä hampaita, eli aiheuttaa juurikin vihlontaa valkaisun aikana tai sen jälkeen. Jos valkaisu on tehty oikein, vihlonta lakkaa parin päivän kuluessa. Vihlontaa esiintyy ehdottomasti vähemmistöllä, se ei ole vaarallista ja menee ohi.
      Vastaanottovalkaisussa valon merkitys, on se sitten laser tai uv tai mikätahansa, on siinä, että sillä voidaan hieman tehostaa vaalennusaineen vaikutusta. Itse vaalennuksen kuitenkin "suorittaa" vetyperoksidi (tai sen johdannainen), aina.

Oikein tehtynä valkaisulla ei ole hampaan kiilteelle tai rakenteelle haittaa sen enempää kuin normaalissa, päivittäisessä elämässä hampaisiin kohdistuvilla rasituksilla. Usein toistuvat happohyökkäykset ja huono suuhygienia vaarantavat hammasta paljon enemmän kuin silloin tällöin tehdyt vaalennukset.

• Hmappis

Hollywood Smile paransi hampaideni yleis ilmettä tehokkaasti.

• Hampikliinikki

Ihan hyvin toimii. Olen käynyt toistamiseen aina kun heillä on jokin kampanjatarjous meneillään. Sivuilta löytyy tietoa missä ja milloin on tarjouksia jne..

• matti6

Holluwood Smile vaalennus toimi! Kävin toisellakin klinikalla Turussa, mutta vasta Turun Hollywood Smile teki toivomani tuloksen. Voin suositella kaikille jotka todella haluavat tulosta heti eikä viikon päästä.

• lkj hb

suosittelen

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe