Tämän illan(23.5) jaksossa soi joku Hallelujaa-kappale kun Marissa tuli Ryanin luo sinne remontissa olevaan taloon. Tietääkö kukaan kuka sen esittää? Ja onko nimi toi Halleluja?
Biisin nimi?!?!
5
647
Vastaukset
- o.c. tyttö
biisin nimee mä en valitettavasti tiedä, mut ainaki idolsissa se henna laulo sen.. netistä varmaan löytyy ja googletat.. :) mä voin yrittää kans ettii, mut en kyl oo varma löydänkö..
- o.c. tyttö
en nyt tarkalleen löytänyt laulajan nimeä, sen biisin on laulanut tosi moni.. sanat voit käydä kattomassa vaikka osoitteesta: www.letssingit.com
kirjota oikeeseen yläreunaan search-kohtaan hallelujah ja vaihda artistnamen tilalle songname.. sieltä löytyy pitkä lista eri laulajia. painat esim. Elisa-kohdan "hallelujah" sanaa, niin saat lyricsit esiin... :)- Florentia
Käynkin heti kattoos jos löytäisin!!
- määtierän!
katokku viittii ees vähä googletella.. ;)
oon ite joskus kuunnellu ton.. - ................
määtierän! kirjoitti:
katokku viittii ees vähä googletella.. ;)
oon ite joskus kuunnellu ton..Jeff Buckley - Hallelujah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976