Tämän illan(23.5) jaksossa soi joku Hallelujaa-kappale kun Marissa tuli Ryanin luo sinne remontissa olevaan taloon. Tietääkö kukaan kuka sen esittää? Ja onko nimi toi Halleluja?
Biisin nimi?!?!
5
666
Vastaukset
- o.c. tyttö
biisin nimee mä en valitettavasti tiedä, mut ainaki idolsissa se henna laulo sen.. netistä varmaan löytyy ja googletat.. :) mä voin yrittää kans ettii, mut en kyl oo varma löydänkö..
- o.c. tyttö
en nyt tarkalleen löytänyt laulajan nimeä, sen biisin on laulanut tosi moni.. sanat voit käydä kattomassa vaikka osoitteesta: www.letssingit.com
kirjota oikeeseen yläreunaan search-kohtaan hallelujah ja vaihda artistnamen tilalle songname.. sieltä löytyy pitkä lista eri laulajia. painat esim. Elisa-kohdan "hallelujah" sanaa, niin saat lyricsit esiin... :)- Florentia
Käynkin heti kattoos jos löytäisin!!
- määtierän!
katokku viittii ees vähä googletella.. ;)
oon ite joskus kuunnellu ton.. - ................
määtierän! kirjoitti:
katokku viittii ees vähä googletella.. ;)
oon ite joskus kuunnellu ton..Jeff Buckley - Hallelujah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974