Hei,
olen 21-vuotias nainen ja minun alavatsani on ollut turvoksissa 3 viikkoa. Valkovuotoa on normaalia enemmän. Alavatsaan sattuu seksin aikana, aivastaessa/yskiessä. Selkä on myös hieman kipeä.
En ole unohtanut pillereitä (Meliane) ja menkatkin tulivat ajallaan, mutta vähävuotoisena ja 3-päiväisenä.
Olenko raskaana vai vaivaako minua jokin muu? Voisiko liittyä hormoonitasapainoon?
Alavatsan turvotus ja vihlonta
huolestunut84
2
1298
Vastaukset
- koettu on
Varovasti voisin ehdottaa kipujesi ja turvotuksen syyksi endometrioosia. ja jos vielä on kovat ja kovenevat kk kivut voisin veikata sitä.Itse tulin juuri endo leikkauksesta ja tässä maha auki kirjottelen, mutta toki syitä voi olla monia.
Minut leikattiin viime viikonloppuna,epäilyksenä oli kovien vatsakipujen takia umpisuoli,mut umpisuoli oli ok,mut se kuitenkin poistettiin koska maha avattiin,mut todellinen syy oli endometrioosi,suosittelen kyllä sinulle pikaisesti lääkäriin menoa,älä odottele enää enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029