Minua hävettää keskustan puolesta

Jaba_43

Nyt minua hävettää keskustan ja rehellisten keskustalaisten puolesta. Ja todella paljon.

Palstalla riehuu jälleen muutama luuseri keppulinreppana johtajansa emeriitta meko-Laitisen innoittamana kirjoittamassa täysin perättömiä siitä, mitä Stubb on sanonut Suomen euroviisuvoittajasta, Lordista, ennen ja jälkeen euroviisuvoiton.

Annoin Laitiselle eilen kaksi sitaattia Subbin blogi-sivuilta, joista hänen mielipiteensä käy ilmi, ja pyysin joko antamaan sellsisia linkkejä tai sitaatteja, jotka tulisivat Laitisen väitteitä tai lopettamaan vääristelyn.

No mitä sain?

En muuta kuin herjaa.

Minua todella hävettää, että tuollaisia keskustan maineen pilaajia on olemassa, jotka eivät välitä totuudesta, vaikka sen heidän eteensä lautasella ojentaa, vaan jatkavat tietoista valehteluaan edes pyrkimättä totuuteen.

Niinpä minä nyt keotan, että laittakaa ihmeessä palstalle Stubbin omaa tekstiä tai lainausmerkeissä olevia sitaatteja hänen puheistaa ennen euroviisuja, sillä vain Subbin oma teksti ja suorat sitaatit kertovat, mitä Stubb on todella sanonut.

Muu on juoruämmien paskanjauhantaa, keppulinreppanat.

Onneksi 99,9999% keskustalaisista ei ole teidän kaltaisianne luuserireppanoita.

46

1043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valehteliko

A-Piste jutussaan Stubbista? Häh?

• Jaba_43

Anna linkki Stubbin omaan tekstiin tai sellaiseen mediaan, jossa on suora, lainausmerkeissä kerrottu sitaatti Stubbin puheista.

Lue yllä oleva kaksi kertaa, tai useamminkin, ettet tahua, että vain Stubbin oma teksti tai suora lainaus, kertoo totuuden siitä, mitä Stubb on todella sanonut.

Kaikki muu on median mielipidettä - ei Stubbin tekstiä - mihin mielipiteisiin medialla toki on sananvapauden suoma oikeus, mutta median mielipide todistaa Stubbistä yhtä vähän kuin Ilta-Sanomat Vanhasen naisjutuista.

Toivottavasti ymmärsit, mitä yllä lukee?

• ...
        Jaba_43 kirjoitti:

Anna linkki Stubbin omaan tekstiin tai sellaiseen mediaan, jossa on suora, lainausmerkeissä kerrottu sitaatti Stubbin puheista.

Lue yllä oleva kaksi kertaa, tai useamminkin, ettet tahua, että vain Stubbin oma teksti tai suora lainaus, kertoo totuuden siitä, mitä Stubb on todella sanonut.

Kaikki muu on median mielipidettä - ei Stubbin tekstiä - mihin mielipiteisiin medialla toki on sananvapauden suoma oikeus, mutta median mielipide todistaa Stubbistä yhtä vähän kuin Ilta-Sanomat Vanhasen naisjutuista.

A-piste esitti kyllä ne Stubbin lausahdukset hänen sanominaan ja sitaateissa, joten minusta on oikeutettua kysyä mielipidettäsi, valehteleeko A-piste?
        Onko kaikki valhetta, johon ei joku kykene löytämään enää linkkiä jälkikäteen?
        Katsoitko sen A-pisteen?
        Lähetykseen oli suora linkkikin eilen tällä palstalla.
        Minusta ei ole kahta puhetta, etteikö A-piste esittänyt nimenomaan Stubbin sanoja siinä lähetyksessä (samoin kuin esim. Isä Mitron ym.) eikä median mielipiteitä asiasta.

• sieltä löytyy
        Jaba_43 kirjoitti:

Otsikossa kaikki

• UM tiedotteesta
        Jaba_43 kirjoitti:

http://formin.finland.fi/netcomm/news/showarticle.asp?intNWSAID=50266&intIGID=2&intCatID=&LAN=FI&contlan=&Thread=50988,51247,50266,49830,49087,48013,&intThreadPosition=2

• kontekstiin...
        UM tiedotteesta kirjoitti:

http://formin.finland.fi/netcomm/news/showarticle.asp?intNWSAID=50266&intIGID=2&intCatID=&LAN=FI&contlan=&Thread=50988,51247,50266,49830,49087,48013,&intThreadPosition=2

... tuossa on Stubbin sanomiset asetettu. juuri tähän keskusteluun Stubb on ottanut osaa. Eikä Stubbia sanomistensa perusteella voi Lordin kannattajaksi kuvata.

Sensijaan hänestä syntyy hieman kalamainen vaikutelma. Tyypillinen poliittinen pelimies, joka jättää aina takaoven hieman raolleen.

Ja kas, ainahan sieltä joku Jaba saapuukin ja rupeaa tulkitsemaan sanomisia toivotulla tavalla. Ja Totuuden, Suuren Totuuden, nimissä tietenkin.

Voi ressukoita.

• Jaba_43

• Jaba_43
        kontekstiin... kirjoitti:

... tuossa on Stubbin sanomiset asetettu. juuri tähän keskusteluun Stubb on ottanut osaa. Eikä Stubbia sanomistensa perusteella voi Lordin kannattajaksi kuvata.

Sensijaan hänestä syntyy hieman kalamainen vaikutelma. Tyypillinen poliittinen pelimies, joka jättää aina takaoven hieman raolleen.

Ja kas, ainahan sieltä joku Jaba saapuukin ja rupeaa tulkitsemaan sanomisia toivotulla tavalla. Ja Totuuden, Suuren Totuuden, nimissä tietenkin.

Voi ressukoita.

Teidän vääristelevien ressukoiden totuus näyttää olevan aina sen varassa, mitä omien asenteidenne kanssa samansuuntaista löydätte median selityksistä, kun teille ei kelpaa koskaan se, mitä omien asenteidenne vastainen henkil itse sanoo.

Tässä ote Stubbin viime maantain blogista:

-----
        Merkintä 22.5.2006

Puheet siitä, että olisin millään tavalla pelännyt, että Lordi olisi Suomen EU-puheenjohtajakaudelle haitallisia, ovat älyttömiä. Ehkä A-piste siteerasi erästä iltapäivälehteä, joka siteerasi Hesaria, joka siteerasi International Herald Tribunen juttua, josta oli revitty pätkä, joka ei ollut suora sitaatti.
        -----

Repikää siitä uskotteko toisiaan siteerailevien journalistien sopulilaumaa totuudeksi, vai uskotteko, mitä mies itse sanoo.

Uskottehan te keppulinreppanat Jäätteenmäkeäkin enemmän kuin sitä, mitä media hänestä kirjoitti.

Miksi nyt on yllättäen toisin päin: tasan päinvastoin?

• Maalaisäijä
        Jaba_43 kirjoitti:

Teidän vääristelevien ressukoiden totuus näyttää olevan aina sen varassa, mitä omien asenteidenne kanssa samansuuntaista löydätte median selityksistä, kun teille ei kelpaa koskaan se, mitä omien asenteidenne vastainen henkil itse sanoo.

Tässä ote Stubbin viime maantain blogista:

-----
        Merkintä 22.5.2006

Puheet siitä, että olisin millään tavalla pelännyt, että Lordi olisi Suomen EU-puheenjohtajakaudelle haitallisia, ovat älyttömiä. Ehkä A-piste siteerasi erästä iltapäivälehteä, joka siteerasi Hesaria, joka siteerasi International Herald Tribunen juttua, josta oli revitty pätkä, joka ei ollut suora sitaatti.
        -----

Repikää siitä uskotteko toisiaan siteerailevien journalistien sopulilaumaa totuudeksi, vai uskotteko, mitä mies itse sanoo.

Uskottehan te keppulinreppanat Jäätteenmäkeäkin enemmän kuin sitä, mitä media hänestä kirjoitti.

Miksi nyt on yllättäen toisin päin: tasan päinvastoin?

Tässä tapauksessa uskoisin enempi jopa seiskaa. Stubbi nyt myisi vaikka äitimuorinsa jos se edistäisi uraa suuressa ja mahtavassa.
        Muuten, onko kokoomuslaisuus yhtäkuin automaattinen pätevyys joka paikaan. Sinäkin kovaan ääneen arvostelet demareita ja kepulaisia mutta et koskaan kokoomuslaisia?

• Jaba_43
        sieltä löytyy kirjoitti:

Otsikossa kaikki

Otsikossa kysymys

• Jaba_43
        Maalaisäijä kirjoitti:

Tässä tapauksessa uskoisin enempi jopa seiskaa. Stubbi nyt myisi vaikka äitimuorinsa jos se edistäisi uraa suuressa ja mahtavassa.
        Muuten, onko kokoomuslaisuus yhtäkuin automaattinen pätevyys joka paikaan. Sinäkin kovaan ääneen arvostelet demareita ja kepulaisia mutta et koskaan kokoomuslaisia?

Olen arvostellut kokoomusta ja Niinistöä sekä kokoomusta ja Itälää aikanani erittäin paljon. Se tapahtui nyttemmin lakkautetulla kokoomuksen omalla keskustalupalstalla.

Mitä taas totuuteen tulee, niin minä teen eron sen perusteella mitä mies itse sanoo ja sen perusteella, mitä media sanoo miehen sanoneen, kun media ei laita sanomista suorana sitaattina lainausmerkkeihin.

Minulle tässä on totuuden kannalta erittäin suuri ero. Kenties teille muille tämä ero ei ole yhtä kirkas.

• ???
        Jaba_43 kirjoitti:

Otsikossa kysymys

Turhaa saivartelua kun löysät on jo housussa.

• Jaba_43
        ??? kirjoitti:

Turhaa saivartelua kun löysät on jo housussa.

Ei muuta

• 0.1%:lle

Alexander Stubb on seuraavan hallituksen (jos on keskusta-kokoomushallitus) ulkoministeri.

• niin varmasti

onkin, jep jep, ei takuulla ole. Stubbin ura on ollut ohitse jo ajat sitten. Kaatui siihen omaan vasikka-soppaansa.

• Jaba_43
        niin varmasti kirjoitti:

onkin, jep jep, ei takuulla ole. Stubbin ura on ollut ohitse jo ajat sitten. Kaatui siihen omaan vasikka-soppaansa.

Otsikossa kaikki kysymys: Miksi pilaat keskustan mainetta tahallasi?

• kuka on Subbi onko uusi

kokoomuksessa. No katsohan mitä kokoomuspojat kirjoittele ja ystäväsi Känä. On tosi kiva leikkiä huvittavien Stubbilaisten kanssa. Kun leikkiin ryhtyy on leikki kestettävä loppuun.

Jäbä on viime aikoina ampunut puskasta tosi irvokkaita kommentteja. Stubbilaisten ei kannata katsoa kuin peiliin. Häpeämistä löytyy omasta porukasta.

Ryhdistäydy Jäbä. Vaaleihin on aikaa. Muista kuitenkin sinäkin, että Keskusta on muita parempi.

Heippa juoruämmä ja stubbipippeli.

• Jaba_43

Olen suorastaan helevetin iloinen, että sinä ja kaltaisesi luuserit kuulutte 0,0001% vähemmistöön.

Älä muuten tule enää ruikkimaan rakkikoiran reviirimerkkejäsi minun teksteihini, sillä en aio vastata, jos tunnistan sinut, nimimerkin jatkuvan vaihtajan, jolla ei ole kanttia edes siihen, että kirjoittaisit vakionickillä.

• kirjoittelee

hanakasti Otsikossa kaikkikirjoituksia. On tunnettu paita kapin perseensuojana. On stubbipoika nyt vahtimassa kun perse on kesälomalla. Heh heh.

Matti Vanhanen on paras.

Hauskoja pellejä Suppilaiset.

• Jaba_43

Epäilen myös, että kuvittelet kaksi eri kirjoittajaa samaksi henkilöksi pelkän mielikuvuksesi perusteella.

• oletko humalassa
        Jaba_43 kirjoitti:

Epäilen myös, että kuvittelet kaksi eri kirjoittajaa samaksi henkilöksi pelkän mielikuvuksesi perusteella.

Kun kirjoitit tuolla Subbista.

• Otsikossa varma tieto.
        Jaba_43 kirjoitti:

(-;

• Otsikossa hymiö
        Jaba_43 kirjoitti:

...

• Jaba_43
        Otsikossa varma tieto. kirjoitti:

(-;

Minä olen varma päinvastaisesta: "Otsikossa kaikki" ei ole Anti-Keris, ei missään tapauksessa.

• Emeritus
        Jaba_43 kirjoitti:

Minä olen varma päinvastaisesta: "Otsikossa kaikki" ei ole Anti-Keris, ei missään tapauksessa.

"Otsikossa kaikki" ei ole Anti-Keris, ei missään tapauksessa."
        ---------------------------
        ...vaan "otsikossa kaikki" on useinmiten Ratamo, alias Aulis Anttila. Joskus häntä tuuraa Jaakko Tuominen, joka kirjoitti samanlaisella tyylillä jo ammoin kuolleella Kokoomuksen saitilla.

• ???
        Jaba_43 kirjoitti:

Muutaman kokoomuslaisen nettihörhön kollektiivinikki. Se koostuu henkilöistä jotka työskentelevät kokoomuslehdissä (Nykypäivä, Verkkouutisetkin kenties), puoluetoimiston ravintoketjussa alemmalla tasolla olevista sekä henkilöstä tai parista jotka eivät ole suorassa työsuhteessa puolueeseen.

• Otsikossa hymiö
        Emeritus kirjoitti:

...vaan "otsikossa kaikki" on useinmiten Ratamo, alias Aulis Anttila. Joskus häntä tuuraa Jaakko Tuominen, joka kirjoitti samanlaisella tyylillä jo ammoin kuolleella Kokoomuksen saitilla.

"9) Hyvää viikonloppua vaan kaikille...
        Lähettäjä: Unto Ruoste 24.10.2002
        ...joudun tästä kohtapuolin lähtemään erään kokoomusystäväni mökille saunailtaa viettämään. Heii, älkää vielä riemuitko, saatan tulla jo illalla takaisin. Mutta jos joudun vetäseen muutamat laakerit, niin sitten vasta huomenna.
        Mutta asiaan: Tämän viikon bestiksen saa jäbä, lupasi pysyä poissa palstoilta jonkun aikaa työkiireiden takia. Miinuksena se, että lupaus täyttyi n. 50%:sti.
        Mulkvistin saa, jälleen kerran tuomisjaska! Mulkku, mikä mulkku!"

• Otsikossa hymiö
        ??? kirjoitti:

Muutaman kokoomuslaisen nettihörhön kollektiivinikki. Se koostuu henkilöistä jotka työskentelevät kokoomuslehdissä (Nykypäivä, Verkkouutisetkin kenties), puoluetoimiston ravintoketjussa alemmalla tasolla olevista sekä henkilöstä tai parista jotka eivät ole suorassa työsuhteessa puolueeseen.

...

• Emeritus
        Otsikossa hymiö kirjoitti:

"9) Hyvää viikonloppua vaan kaikille...
        Lähettäjä: Unto Ruoste 24.10.2002
        ...joudun tästä kohtapuolin lähtemään erään kokoomusystäväni mökille saunailtaa viettämään. Heii, älkää vielä riemuitko, saatan tulla jo illalla takaisin. Mutta jos joudun vetäseen muutamat laakerit, niin sitten vasta huomenna.
        Mutta asiaan: Tämän viikon bestiksen saa jäbä, lupasi pysyä poissa palstoilta jonkun aikaa työkiireiden takia. Miinuksena se, että lupaus täyttyi n. 50%:sti.
        Mulkvistin saa, jälleen kerran tuomisjaska! Mulkku, mikä mulkku!"

...saisit vaan useammin avata arkistosi aarreaitan.
        Tässähän tulee ihan nostalginen olo.

jk. Pitäisiköhän tälläkin palstalla ottaa käyttöön tuo bestis ja mulkvist arvonimet, tuo Jäbän idea silloin vanhoina hyvinä aikoina kokoomuksen sivuilla.

• Jaba_43
        Emeritus kirjoitti:

"Otsikossa kaikki" ja "Otsikossa hymiö" ovat kaksi eri henkilöä. He eivät "tuuraa toisiaan", vaan kirjoittavat omilla nickeillään - aina.

Tämän tiedän erittäin varmasti. Tunnen nimittäin molommat kaverit oikein hyvin.

• hpk2006
        Jaba_43 kirjoitti:

anti keris olen minä, mutta se voi toki olla kuka tahansa, koska nikki ei ole rekisteröity.
        Se on kuitenkin varmaa, että anti keris minun käyttämänäni ei kirjoita mitään positiivista keriksestä.
        Paitsi tietenkin keriksen HIV-testin positiivisen tuloksen.

• Otsikossa hymiö

...

• häpeän kokoomuksen

puolesta. Eikö vain Jäbä.

• Jaba_43

• teet paljon kirjoitusvirheitä

• Otsikossa hymiö

Kerimäki ottaa ja rauhoittuu
        Kirjoittanut Olli Riikonen
        (05.09. 10:54)
        Arvon Kerimäki. Nyt on niin, että Sinä vaikutat tällä hetkellä epäasiallisimmalta keskustelijalta. Henkilökohtaiset herjat ja haukut eivät kuulu tälle palstalle, poliittinen väittely kylläkin. Jos toisten mielipiteet ärsyttävät, niihin on pystyttävä vastaamaan asia-argumentein, ei henkilökohtaisuuksin ja törkysanoin.
        Korostan lisäksi Kerimäelle ja kaikille muillekin keskustelijoille, että kirjoittelussa kannattaa pyrkiä huolellisuuteen. Kirjoitusvirheitä vilisevä teksti on epämiellyttävää lukea ja heikentää myös mielipiteiden painoarvoa.
        Palstan ylläpitäjänä mielellään näkisin, että keskustelu olisi sävyltään keskustahenkisempää ja muutenkin tasokkaampaa kuin nyt. Olemme kuitenkin katsoneet, että Keskusta kestää puoluetta koskevan kriittisenkin kirjoittelun.

• Otsikossa hymiö
        teet paljon kirjoitusvirheitä kirjoitti:

Otahan rauhoittavia.

Re: Pidä jo Perse-Jaska pturpasi kiinni!
        Lähettäjä: KEPPULI 6.1.2003
        > > > > ---------------------------------------
        > > > > Tuo litania ei koske hallituspolitiikkaa, vaan on pelkkää seli-seli-selittelyä punamullan ja porvareiden syrjinnän puolesta...."
        > > ****
        > ..kunhan muistat sanoa sen aina ja kaikille.
        Pidä nyt jo pikkuhomo suusi kiinni: Jätkä on kuin pienen stallarin räkää ja huutelee aikuisten jutuissa. Häivy persehermanni!

• KEPU on suomalaisen politiikan paradoksi. Se väittää olevansa yleispuolue, mutta on todellisuudessa leimallisesti maajussien asiaa etujärjestömäisellä tavalla ajava Maalaisliitto.

• Olemme Rautaruukkilaisia

Outokumpu Oy:läisiä Niokialaisia ym. firmojen toimihenkilöitä. Ja monet meistä korkeassa asemassa. Känä puhuu puppua. Palkannauttijoita Keskustassa on enin osa. Nykyisin on erittäin paljon opiskelijoita, jotka äänestää Keskustaa. Näin on.

• Otsikossa hymiö
        Olemme Rautaruukkilaisia kirjoitti:

Outokumpu Oy:läisiä Niokialaisia ym. firmojen toimihenkilöitä. Ja monet meistä korkeassa asemassa. Känä puhuu puppua. Palkannauttijoita Keskustassa on enin osa. Nykyisin on erittäin paljon opiskelijoita, jotka äänestää Keskustaa. Näin on.

...

• REPPANOIKSI

HAUKKUU --- SIIS SINÄ JUURI NYT.
      ONKO KIVA OLLA NORSUNLUUTORNISSA JA LUULLA OLEVANSA FIKSU VAIKKA MUUT TYHMYYTESI HUOMAAVAT?

• IDIOOTTI

JOKA KUVITTELEE TIETÄVÄNSÄ KAIKEN STUBBISTA. VITTU, ETTÄ TUOLLAINEN VITUTTAA VAIKKA A PISTE LAINASI STUBBIN OMIA SANOJA VITTU! Vituttaa ...

• Emeritus

"Minua hävettää keskustan puolesta
      Jaba_43 24.5.2006 klo 13.20"
      --------------------------
      Kyllä sinulla riittää hävettävää itsessäkin ihan yllin kyllin.

• Jaba_43

Jos ottaisin paukun aina kun sulta menee jauhot suuhun, niin olisin ollut alkoholisti jo kauan.

• hpk2006
        Jaba_43 kirjoitti:

Jos ottaisin paukun aina kun sulta menee jauhot suuhun, niin olisin ollut alkoholisti jo kauan.

hukkaan, sillä ei emeriitta tajua sen nasevuutta.

• Jaba_43
        hpk2006 kirjoitti:

hukkaan, sillä ei emeriitta tajua sen nasevuutta.

Emeriitta tajuaa, ettei hän pysty esittämään mitään suoria sitaatteja sen tueksi, mitä media väittää Stubbin sanoneen Lordista ennen euroviisuja.

Jos hän pystyisi, niin olisihan se jo nähty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1662
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      901
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      811
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      786
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      738
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      700
    Aihe