Siis joka kuvas sitä Villeä ja muita salaa?
Tietääkö kukaan kuka oli se salakuvaaja?
5
2368
Vastaukset
- se oli
mutta en tiedä kuka. mua kyllä harmittaa kauheesti. ihan vihloo rintaa. ei siis tuo tapaus vaikka ikävähän sekin oli, mutta mua kyllä harmittaa muuten kovasti. ihan tosi hirveesti. melkein itkettää. täytyy mennä nyt tupakille ja sitten syödä jotain hyvää. se auttaa vähäksi aikaa kun on paha mieli.
- ???????
kuka kuvas villeä ja muita, mikä tää juttu nyt on???
- miia82
Ei mullekaan nyt tule mieleen moinen... Milloin tollaista on tapahtunut?
- ja iltapäivälehdissähän
siitä oli juttuu. joku pervo kuvaili uimahallissa porukkaa ja tää näyttelijä porukka joutui myös tietämättään kohteeeksi. kiinnijäämisen yhteydessä löytyi kuvatkin. ihme hiippareita riittää!
- ...että...
ja iltapäivälehdissähän kirjoitti:
siitä oli juttuu. joku pervo kuvaili uimahallissa porukkaa ja tää näyttelijä porukka joutui myös tietämättään kohteeeksi. kiinnijäämisen yhteydessä löytyi kuvatkin. ihme hiippareita riittää!
...kuvaaja oli kotikadusta tunnettu pyörätuolikyttä. Oli näet tekemässä rikosraporttia jostain ja kuvaili sitten rollaattoristaan ihmisiä ja keräsi todistusaineistoa.. evedents.. tiettekkö.. niinq evedents siis.. sillee evedents!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767