Rantakuntoon

entinen salilla käyjä

Sainpahan ainakin huomion. Tiedän, että täällä on noin 1001 aihetta rantakuntoon tulemisesta. Millä ei ole juurikaan yhtään läskiä, joten tuo tuskin on kovin monimutkainen prosessi.

Kyselisin tässä nyt muutamaa kysymystä.

Kävin ostamassa käsipainot, joiden kanssa saa hauikset ja yläselän ja hartiat kuntoon. Ojentajat ja rinta tulee punnertamalla. Vatsa tietysti vatsaliikkeillä ja selkä selkäliikkeillä.

Minkälaisia sarjoja kannattaisi päivisin tehdä? 3x8 x 10kg kahteen, kolmeen otteeseen päivittäin. Aamusta, iltapäivällä ja illalla. 4-5 päivää viikossa taitaa riittää, että saadaan kroppa myös palautumaan. Olisiko jollain jotain lisättävää tai sanottavaa tuohon?

Entä sitten vatsan ja selän seutu. Minkälaisia sarjoja, monesti päivässä ja monesti viikossa. Ajattelin rytmittää, että 4 kertaa viikossa, vaikka ma, ti, to, su.

Saadaanko kolmen kuukauden hyvällä treenillä mitään näkyvää aikaan? Tiedän kyllä että jotkut ammattiurheilijat onnistuvat keräämään kesän aikana 10 kiloa lihasmassaa, mutta kyseessä on ammattiurheilija ja ei ((aina)) välttämättä ihan puhtaat pillit pussissa. Eli vähän(hyvin vähän, mutta kuitenkin erottuvasti enemmän) habaa, rintoja ja 6-pack olisi loppukesästä . Näinköhän on realistinen tavoite? En ole käynyt salilla muutamaan vuoteen ja on päässyt unohtumaan kikat ja muut tässä välillä.

4

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen salilla käyjä

Lisätään vielä, kun joku kuitenkin tulee sanomaan jalkojen käytöstä, että minulla on luonnostaan melko paljon voimaa jaloissa, eli lähinnä kyykkyhypyillä ja runsaalla venyttelyllä oli tarkoitus pitää alaosa kunnossa.

• entinen salillä käyjä

Tiedän myös että ruoka on puoliruokaa ja pyrin pitämään huolta siitä kuten tavallista. Eli siitäkään ei tarvitse sitten huomauttaa erikseen.

• Pörriäinen

Kyllä mä puolessa vuodessa oon kehitystä saanu aikaan, ja oon koulun rotevimpia, vaikka olin ennen kukkakeppi. Mutta oikeesti etpä sä mitään kauheen näkyvää saa aikaan kesässä. Tähtäin ensi kesään, sori vaan. Mä alotin jouluna enkä oo vieläkään siinä kunnossa, johon halusin jouluna. Lihas kasvaa tooooosi hitaasti. Ota toi muutaman vuoden projektiks, nii se ois realistisempi. Tottakai pääset kesässä parempaan kuntoon, sitä en lähe kieltämään. Ja jos lihasta haluat kasvattaa ja sitte siinä samalla sikspäkin, nii se on sitte hellurei. :P Sun pitää syödä karmittavan paljon ja sillon läskiä tulee pakostikin. Eli sikspäkin saat oikeastaan erittäin hitaasti vuosien saatossa tai sitte, ku sulla on lihasmassaa 50 kiloo ja rohkenet uhrata siitä sen 10 kiloa laihdutusoperaatioon. :D

• no ehkä ei ihan
        Pörriäinen kirjoitti:

Kyllä mä puolessa vuodessa oon kehitystä saanu aikaan, ja oon koulun rotevimpia, vaikka olin ennen kukkakeppi. Mutta oikeesti etpä sä mitään kauheen näkyvää saa aikaan kesässä. Tähtäin ensi kesään, sori vaan. Mä alotin jouluna enkä oo vieläkään siinä kunnossa, johon halusin jouluna. Lihas kasvaa tooooosi hitaasti. Ota toi muutaman vuoden projektiks, nii se ois realistisempi. Tottakai pääset kesässä parempaan kuntoon, sitä en lähe kieltämään. Ja jos lihasta haluat kasvattaa ja sitte siinä samalla sikspäkin, nii se on sitte hellurei. :P Sun pitää syödä karmittavan paljon ja sillon läskiä tulee pakostikin. Eli sikspäkin saat oikeastaan erittäin hitaasti vuosien saatossa tai sitte, ku sulla on lihasmassaa 50 kiloo ja rohkenet uhrata siitä sen 10 kiloa laihdutusoperaatioon. :D

Minulla on maha-alue kyllä siinä kunnossa, että jo melkein luonnostaa on pieni sixpäkki kun peilistä katsoo, joten en usko, että tuo on ihan hirveää työtä vaatii, enkä tarkoita tällä mitään hirmubodarin kroppaa vaan sellainen vähän näkyvä, kuitenkin treenatun näköinen keho.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe