Pää kipeäksi salilla??

Burana

Morjesta!

Olen vajaa kolmekymppinen miespuolinen kuntoilija ja mulla on sellainen ongelma että pääkoppa tulee usein kipeäksi salilla. Tätä on jatkunut viimeisen 3 kk:n ajan.

Tämä tulee esille etenkin silloin kun pitäisi runtata vähän kovempaa. Esim. tänään tein penkkiä 4x10x90 ja viimeisen sarjan jälkeen tuntui siltä kuin aivot haluaisivat paeta!

Olisko jokin jumi kyseessä, sillä täytyy myöntää, että olen tod. laiska venyttelemään. Toisena tulee mieleen jonkinlainen tekniikkavirhe. Onko kenelläkään mitään vinkkiä?

Kiitos!

7

1235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekniikk

onhan kunnossa? yleensä juuri siitä johtuu nuo "pään sisäiset ongelmat"

• Minä

Luulempa, että sinulla on hartiat pahasti jumissa, josta heijastuu kipu päähän.
      Varaapa aika hierojalle, niin ehkä lukossa olevat lihakset avautuvat!

• kepa

Joo tuttu vamma myös mulle. varsinkin kun yritän penkki speedausta mahallaan nii aivan hirvee kipu.
      Luulen että toi kaikki johtuu aikuisiän liiasta runkkaamisesta ku efe ja venkut ja hormonit ja piri ja lisäprotskut panee panettaa niin pakko tumputtaa samal ku treenaa

• lisää

Itsellä sama ongelma korjautu kun lisäsin nesteen määrää. Eli kroppa valittaa nestehukasta. Pari desiä ei riitä, mitä rankempi harjotus, sitä enemmän nesteeä. Uskomattoman paljon sain itellä lisätä nesteen määrää, mutta alle litraan jäi kokonaiskulutus.

• ja viinanjuonti

muista käydä terkkarilla/lääkärissä tsekkaamassa verenpaine.

Hierojalla käynti voi auttaa, jos niska-hartialihakset jännittyvät liikkeissä (kun ne ennestään kiristävät) voi lihaskireys aiheuttaa paineennousua päässä asti.

• nuoripoika

itse olen 16 vuotias poika ja minulla tulee pää aijan järkyttävän kipeäksi salilla jos pitää vääntää jotain vähän rankempaa. Juon paljon vettä ja hengitän niin hyvin kuin mahdollista. mikä avuksi?

• mr olympia

Kaikenlainen kipu painoja nostellessa johtuu useinmiten siitä ettei aluksi ole lämmitellyt riittävästi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5120
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1429
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1339
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1163
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1030
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      805
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      783
    Aihe