Morjesta!
Olen vajaa kolmekymppinen miespuolinen kuntoilija ja mulla on sellainen ongelma että pääkoppa tulee usein kipeäksi salilla. Tätä on jatkunut viimeisen 3 kk:n ajan.
Tämä tulee esille etenkin silloin kun pitäisi runtata vähän kovempaa. Esim. tänään tein penkkiä 4x10x90 ja viimeisen sarjan jälkeen tuntui siltä kuin aivot haluaisivat paeta!
Olisko jokin jumi kyseessä, sillä täytyy myöntää, että olen tod. laiska venyttelemään. Toisena tulee mieleen jonkinlainen tekniikkavirhe. Onko kenelläkään mitään vinkkiä?
Kiitos!
Pää kipeäksi salilla??
7
1235
Vastaukset
- tekniikk
onhan kunnossa? yleensä juuri siitä johtuu nuo "pään sisäiset ongelmat"
- Minä
Luulempa, että sinulla on hartiat pahasti jumissa, josta heijastuu kipu päähän.
Varaapa aika hierojalle, niin ehkä lukossa olevat lihakset avautuvat! - kepa
Joo tuttu vamma myös mulle. varsinkin kun yritän penkki speedausta mahallaan nii aivan hirvee kipu.
Luulen että toi kaikki johtuu aikuisiän liiasta runkkaamisesta ku efe ja venkut ja hormonit ja piri ja lisäprotskut panee panettaa niin pakko tumputtaa samal ku treenaa - lisää
Itsellä sama ongelma korjautu kun lisäsin nesteen määrää. Eli kroppa valittaa nestehukasta. Pari desiä ei riitä, mitä rankempi harjotus, sitä enemmän nesteeä. Uskomattoman paljon sain itellä lisätä nesteen määrää, mutta alle litraan jäi kokonaiskulutus.
- ja viinanjuonti
muista käydä terkkarilla/lääkärissä tsekkaamassa verenpaine.
Hierojalla käynti voi auttaa, jos niska-hartialihakset jännittyvät liikkeissä (kun ne ennestään kiristävät) voi lihaskireys aiheuttaa paineennousua päässä asti. - nuoripoika
itse olen 16 vuotias poika ja minulla tulee pää aijan järkyttävän kipeäksi salilla jos pitää vääntää jotain vähän rankempaa. Juon paljon vettä ja hengitän niin hyvin kuin mahdollista. mikä avuksi?
- mr olympia
Kaikenlainen kipu painoja nostellessa johtuu useinmiten siitä ettei aluksi ole lämmitellyt riittävästi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783