odotan diiliä

..että oppisin bisnesmaailman salat.. hahah viimex nauroin sille joka yritti olla kukkona tunkiolla..

32

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajankulu

ois akkana luudanvarrella?

• ..miten päin se luuta on kun akka siinä istuu????

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..miten päin se luuta on kun akka siinä istuu????

meni puurot ja vellit sekasin, kun en äkänny et sä tietty tarkotat sitä telkun ohjelmaa! No mä kerron miks en äkänny sitä, en o kattonu yhtään ainutta sarjaa ko. ohjelmasta.
        No tietty riippuu suunnasta mihin mennää, jos eteenpäin luudan harjaosa taakseppäin, mut jos pakitetaan, niin sillonki akka istuu samassa asennossa kun eteenpäinkin mennessä, mutta nyt vaan harjaosa menosuuntaan. Selkiskö, vai olikos tääkin ny sit ihan huuhaasti selitetty?

• Ajankulu kirjoitti:

meni puurot ja vellit sekasin, kun en äkänny et sä tietty tarkotat sitä telkun ohjelmaa! No mä kerron miks en äkänny sitä, en o kattonu yhtään ainutta sarjaa ko. ohjelmasta.
        No tietty riippuu suunnasta mihin mennää, jos eteenpäin luudan harjaosa taakseppäin, mut jos pakitetaan, niin sillonki akka istuu samassa asennossa kun eteenpäinkin mennessä, mutta nyt vaan harjaosa menosuuntaan. Selkiskö, vai olikos tääkin ny sit ihan huuhaasti selitetty?

..ohjelmaa tarkoitin.. äähh aika huuhasti selitetty koska mä oon nyt ihan sekasin.. kyllä osaat sekottaa..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..ohjelmaa tarkoitin.. äähh aika huuhasti selitetty koska mä oon nyt ihan sekasin.. kyllä osaat sekottaa..

ja kehhuuvat pokeripöydässäkin mun taitoja sekottamisessa. Niiiin tuota mitäs mä ny sinussa sekotin? Hups ei ollu tarkotus, mut joskus voi käydä vaikka miten!!!!!

• Ajankulu kirjoitti:

ja kehhuuvat pokeripöydässäkin mun taitoja sekottamisessa. Niiiin tuota mitäs mä ny sinussa sekotin? Hups ei ollu tarkotus, mut joskus voi käydä vaikka miten!!!!!

luudan asennosta kun luuta on liikkeellä akkoineen.. ja sit tuo alkuperäinen väärinkäsitys vatsakysymyksineen.... kyllä alko mennä pää pyörälle.. tai sitten oon väsynyt etten tajuu mitään.. mikä on mahdollista myöskin..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

luudan asennosta kun luuta on liikkeellä akkoineen.. ja sit tuo alkuperäinen väärinkäsitys vatsakysymyksineen.... kyllä alko mennä pää pyörälle.. tai sitten oon väsynyt etten tajuu mitään.. mikä on mahdollista myöskin..

se mitään? Ei tässä mitään älypeliä pelatakkaan, kunhan heittelee sanoja sanojen perään, vai?

• Ajankulu kirjoitti:

se mitään? Ei tässä mitään älypeliä pelatakkaan, kunhan heittelee sanoja sanojen perään, vai?

toisinaan älyä tässä verbaalihuuhaassa olis hyvä osata ettei tuu pelkkää shaissee.. mut nyt alkaa diili ja pitää mennä kattoo ja juomaan laimennettuu mustikkakeittooo

• kipparinoma

ihan tyhmä sarja...

• ..myöskin kunnes nyt aloin katsomaan kun alkoi taas.. ihan mielenkiintoista..hmmmm

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..myöskin kunnes nyt aloin katsomaan kun alkoi taas.. ihan mielenkiintoista..hmmmm

No voi olla et katsonkin tänään sen...

• kipparinoma kirjoitti:

No voi olla et katsonkin tänään sen...

..on on.. kantsii vilkasta.. jos on mielenkiintoo aiheeseen.. mulla nyt on pikkusen.. alkaa muuten 15 minuuttin päästä..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..on on.. kantsii vilkasta.. jos on mielenkiintoo aiheeseen.. mulla nyt on pikkusen.. alkaa muuten 15 minuuttin päästä..

tosin nyt ei kiinnosta mikään...Hemmetti!

• Haahuu
        kipparinoma kirjoitti:

Onhan sekin yksi kiinnostuksen kohde?

• kipparinoma kirjoitti:

..oon nyt alkanut kiinnostumaan kun raha asiat ovat huonosti.. hmm oon liian köyhä.. pakko keksii jotain.. ihan oikeesti..

• kipparinoma
        Haahuu kirjoitti:

Onhan sekin yksi kiinnostuksen kohde?

kaikin voimin kiinnostua taas kaikesta...

• Quuuuu
        pervokki kirjoitti:

..oon nyt alkanut kiinnostumaan kun raha asiat ovat huonosti.. hmm oon liian köyhä.. pakko keksii jotain.. ihan oikeesti..

voihan...No kaipa sekin jonkinlainen arvo...Jooo...mä tiedän...tylsä eukko;o)

• Haahuu
        kipparinoma kirjoitti:

kaikin voimin kiinnostua taas kaikesta...

Et sinä ole ainoa.Sitä ei kuitenkaan auta huudella täällä.

• kipparinoma
        Haahuu kirjoitti:

Et sinä ole ainoa.Sitä ei kuitenkaan auta huudella täällä.

en huuda..piipitän vaan...

• Quuuuu kirjoitti:

voihan...No kaipa sekin jonkinlainen arvo...Jooo...mä tiedän...tylsä eukko;o)

..välttämätön paha.. aina köyhä oon.. haluisin jotain muuta,,mut kohta alkaa diili..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..välttämätön paha.. aina köyhä oon.. haluisin jotain muuta,,mut kohta alkaa diili..

ko sarjaa hiukan...voi olla et se niin tylsä et nukandan.

• kipparinoma kirjoitti:

..vaan se alkaa nyt pitää mennä..

• Haahuu
        pervokki kirjoitti:

..vaan se alkaa nyt pitää mennä..

Olet hassu persoona.Piristävä.

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

edes qurkkaa olen niin väsynny
        että toinen silmä nukkuu jo

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

edes qurkkaa olen niin väsynny
        että toinen silmä nukkuu jo

munkin silmiä...

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

munkin silmiä...

sen kaiken jälkeen

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

sen kaiken jälkeen

ajatukset tuntuvat kamalan hitailta...

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

ajatukset tuntuvat kamalan hitailta...

sitten pää on aivan tyhjä

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

sitten pää on aivan tyhjä

ihan tavallinen olotila....:o/

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

ihan tavallinen olotila....:o/

en usko mennään pois

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

en usko mennään pois

onkin...pois vaan!!!!

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

onkin...pois vaan!!!!

mentiin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3894
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2584
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2208
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1809
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe