odotan diiliä

..että oppisin bisnesmaailman salat.. hahah viimex nauroin sille joka yritti olla kukkona tunkiolla..

32

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajankulu

ois akkana luudanvarrella?

• ..miten päin se luuta on kun akka siinä istuu????

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..miten päin se luuta on kun akka siinä istuu????

meni puurot ja vellit sekasin, kun en äkänny et sä tietty tarkotat sitä telkun ohjelmaa! No mä kerron miks en äkänny sitä, en o kattonu yhtään ainutta sarjaa ko. ohjelmasta.
        No tietty riippuu suunnasta mihin mennää, jos eteenpäin luudan harjaosa taakseppäin, mut jos pakitetaan, niin sillonki akka istuu samassa asennossa kun eteenpäinkin mennessä, mutta nyt vaan harjaosa menosuuntaan. Selkiskö, vai olikos tääkin ny sit ihan huuhaasti selitetty?

• Ajankulu kirjoitti:

meni puurot ja vellit sekasin, kun en äkänny et sä tietty tarkotat sitä telkun ohjelmaa! No mä kerron miks en äkänny sitä, en o kattonu yhtään ainutta sarjaa ko. ohjelmasta.
        No tietty riippuu suunnasta mihin mennää, jos eteenpäin luudan harjaosa taakseppäin, mut jos pakitetaan, niin sillonki akka istuu samassa asennossa kun eteenpäinkin mennessä, mutta nyt vaan harjaosa menosuuntaan. Selkiskö, vai olikos tääkin ny sit ihan huuhaasti selitetty?

..ohjelmaa tarkoitin.. äähh aika huuhasti selitetty koska mä oon nyt ihan sekasin.. kyllä osaat sekottaa..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

..ohjelmaa tarkoitin.. äähh aika huuhasti selitetty koska mä oon nyt ihan sekasin.. kyllä osaat sekottaa..

ja kehhuuvat pokeripöydässäkin mun taitoja sekottamisessa. Niiiin tuota mitäs mä ny sinussa sekotin? Hups ei ollu tarkotus, mut joskus voi käydä vaikka miten!!!!!

• Ajankulu kirjoitti:

ja kehhuuvat pokeripöydässäkin mun taitoja sekottamisessa. Niiiin tuota mitäs mä ny sinussa sekotin? Hups ei ollu tarkotus, mut joskus voi käydä vaikka miten!!!!!

luudan asennosta kun luuta on liikkeellä akkoineen.. ja sit tuo alkuperäinen väärinkäsitys vatsakysymyksineen.... kyllä alko mennä pää pyörälle.. tai sitten oon väsynyt etten tajuu mitään.. mikä on mahdollista myöskin..

• Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

luudan asennosta kun luuta on liikkeellä akkoineen.. ja sit tuo alkuperäinen väärinkäsitys vatsakysymyksineen.... kyllä alko mennä pää pyörälle.. tai sitten oon väsynyt etten tajuu mitään.. mikä on mahdollista myöskin..

se mitään? Ei tässä mitään älypeliä pelatakkaan, kunhan heittelee sanoja sanojen perään, vai?

• Ajankulu kirjoitti:

se mitään? Ei tässä mitään älypeliä pelatakkaan, kunhan heittelee sanoja sanojen perään, vai?

toisinaan älyä tässä verbaalihuuhaassa olis hyvä osata ettei tuu pelkkää shaissee.. mut nyt alkaa diili ja pitää mennä kattoo ja juomaan laimennettuu mustikkakeittooo

• kipparinoma

ihan tyhmä sarja...

• ..myöskin kunnes nyt aloin katsomaan kun alkoi taas.. ihan mielenkiintoista..hmmmm

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..myöskin kunnes nyt aloin katsomaan kun alkoi taas.. ihan mielenkiintoista..hmmmm

No voi olla et katsonkin tänään sen...

• kipparinoma kirjoitti:

No voi olla et katsonkin tänään sen...

..on on.. kantsii vilkasta.. jos on mielenkiintoo aiheeseen.. mulla nyt on pikkusen.. alkaa muuten 15 minuuttin päästä..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..on on.. kantsii vilkasta.. jos on mielenkiintoo aiheeseen.. mulla nyt on pikkusen.. alkaa muuten 15 minuuttin päästä..

tosin nyt ei kiinnosta mikään...Hemmetti!

• Haahuu
        kipparinoma kirjoitti:

Onhan sekin yksi kiinnostuksen kohde?

• kipparinoma kirjoitti:

..oon nyt alkanut kiinnostumaan kun raha asiat ovat huonosti.. hmm oon liian köyhä.. pakko keksii jotain.. ihan oikeesti..

• kipparinoma
        Haahuu kirjoitti:

Onhan sekin yksi kiinnostuksen kohde?

kaikin voimin kiinnostua taas kaikesta...

• Quuuuu
        pervokki kirjoitti:

..oon nyt alkanut kiinnostumaan kun raha asiat ovat huonosti.. hmm oon liian köyhä.. pakko keksii jotain.. ihan oikeesti..

voihan...No kaipa sekin jonkinlainen arvo...Jooo...mä tiedän...tylsä eukko;o)

• Haahuu
        kipparinoma kirjoitti:

kaikin voimin kiinnostua taas kaikesta...

Et sinä ole ainoa.Sitä ei kuitenkaan auta huudella täällä.

• kipparinoma
        Haahuu kirjoitti:

Et sinä ole ainoa.Sitä ei kuitenkaan auta huudella täällä.

en huuda..piipitän vaan...

• Quuuuu kirjoitti:

voihan...No kaipa sekin jonkinlainen arvo...Jooo...mä tiedän...tylsä eukko;o)

..välttämätön paha.. aina köyhä oon.. haluisin jotain muuta,,mut kohta alkaa diili..

• kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

..välttämätön paha.. aina köyhä oon.. haluisin jotain muuta,,mut kohta alkaa diili..

ko sarjaa hiukan...voi olla et se niin tylsä et nukandan.

• kipparinoma kirjoitti:

..vaan se alkaa nyt pitää mennä..

• Haahuu
        pervokki kirjoitti:

..vaan se alkaa nyt pitää mennä..

Olet hassu persoona.Piristävä.

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

edes qurkkaa olen niin väsynny
        että toinen silmä nukkuu jo

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

edes qurkkaa olen niin väsynny
        että toinen silmä nukkuu jo

munkin silmiä...

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

munkin silmiä...

sen kaiken jälkeen

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

sen kaiken jälkeen

ajatukset tuntuvat kamalan hitailta...

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

ajatukset tuntuvat kamalan hitailta...

sitten pää on aivan tyhjä

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

sitten pää on aivan tyhjä

ihan tavallinen olotila....:o/

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

ihan tavallinen olotila....:o/

en usko mennään pois

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

en usko mennään pois

onkin...pois vaan!!!!

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

onkin...pois vaan!!!!

mentiin

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      388
      40993
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9534
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6230
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4958
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3935
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3839
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3458
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3037
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2488
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2328
    Aihe