odotan diiliä

..että oppisin bisnesmaailman salat.. hahah viimex nauroin sille joka yritti olla kukkona tunkiolla..

32

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajankulu

      ois akkana luudanvarrella?

      • ..miten päin se luuta on kun akka siinä istuu????


      • Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

        ..miten päin se luuta on kun akka siinä istuu????

        meni puurot ja vellit sekasin, kun en äkänny et sä tietty tarkotat sitä telkun ohjelmaa! No mä kerron miks en äkänny sitä, en o kattonu yhtään ainutta sarjaa ko. ohjelmasta.
        No tietty riippuu suunnasta mihin mennää, jos eteenpäin luudan harjaosa taakseppäin, mut jos pakitetaan, niin sillonki akka istuu samassa asennossa kun eteenpäinkin mennessä, mutta nyt vaan harjaosa menosuuntaan. Selkiskö, vai olikos tääkin ny sit ihan huuhaasti selitetty?


      • Ajankulu kirjoitti:

        meni puurot ja vellit sekasin, kun en äkänny et sä tietty tarkotat sitä telkun ohjelmaa! No mä kerron miks en äkänny sitä, en o kattonu yhtään ainutta sarjaa ko. ohjelmasta.
        No tietty riippuu suunnasta mihin mennää, jos eteenpäin luudan harjaosa taakseppäin, mut jos pakitetaan, niin sillonki akka istuu samassa asennossa kun eteenpäinkin mennessä, mutta nyt vaan harjaosa menosuuntaan. Selkiskö, vai olikos tääkin ny sit ihan huuhaasti selitetty?

        ..ohjelmaa tarkoitin.. äähh aika huuhasti selitetty koska mä oon nyt ihan sekasin.. kyllä osaat sekottaa..


      • Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

        ..ohjelmaa tarkoitin.. äähh aika huuhasti selitetty koska mä oon nyt ihan sekasin.. kyllä osaat sekottaa..

        ja kehhuuvat pokeripöydässäkin mun taitoja sekottamisessa. Niiiin tuota mitäs mä ny sinussa sekotin? Hups ei ollu tarkotus, mut joskus voi käydä vaikka miten!!!!!


      • Ajankulu kirjoitti:

        ja kehhuuvat pokeripöydässäkin mun taitoja sekottamisessa. Niiiin tuota mitäs mä ny sinussa sekotin? Hups ei ollu tarkotus, mut joskus voi käydä vaikka miten!!!!!

        luudan asennosta kun luuta on liikkeellä akkoineen.. ja sit tuo alkuperäinen väärinkäsitys vatsakysymyksineen.... kyllä alko mennä pää pyörälle.. tai sitten oon väsynyt etten tajuu mitään.. mikä on mahdollista myöskin..


      • Ajankulu
        pervokki kirjoitti:

        luudan asennosta kun luuta on liikkeellä akkoineen.. ja sit tuo alkuperäinen väärinkäsitys vatsakysymyksineen.... kyllä alko mennä pää pyörälle.. tai sitten oon väsynyt etten tajuu mitään.. mikä on mahdollista myöskin..

        se mitään? Ei tässä mitään älypeliä pelatakkaan, kunhan heittelee sanoja sanojen perään, vai?


      • Ajankulu kirjoitti:

        se mitään? Ei tässä mitään älypeliä pelatakkaan, kunhan heittelee sanoja sanojen perään, vai?

        toisinaan älyä tässä verbaalihuuhaassa olis hyvä osata ettei tuu pelkkää shaissee.. mut nyt alkaa diili ja pitää mennä kattoo ja juomaan laimennettuu mustikkakeittooo


    • kipparinoma

      ihan tyhmä sarja...

      • ..myöskin kunnes nyt aloin katsomaan kun alkoi taas.. ihan mielenkiintoista..hmmmm


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..myöskin kunnes nyt aloin katsomaan kun alkoi taas.. ihan mielenkiintoista..hmmmm

        No voi olla et katsonkin tänään sen...


      • kipparinoma kirjoitti:

        No voi olla et katsonkin tänään sen...

        ..on on.. kantsii vilkasta.. jos on mielenkiintoo aiheeseen.. mulla nyt on pikkusen.. alkaa muuten 15 minuuttin päästä..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..on on.. kantsii vilkasta.. jos on mielenkiintoo aiheeseen.. mulla nyt on pikkusen.. alkaa muuten 15 minuuttin päästä..

        tosin nyt ei kiinnosta mikään...Hemmetti!


      • Haahuu
        kipparinoma kirjoitti:

        tosin nyt ei kiinnosta mikään...Hemmetti!

        Onhan sekin yksi kiinnostuksen kohde?


      • kipparinoma kirjoitti:

        tosin nyt ei kiinnosta mikään...Hemmetti!

        ..oon nyt alkanut kiinnostumaan kun raha asiat ovat huonosti.. hmm oon liian köyhä.. pakko keksii jotain.. ihan oikeesti..


      • kipparinoma
        Haahuu kirjoitti:

        Onhan sekin yksi kiinnostuksen kohde?

        kaikin voimin kiinnostua taas kaikesta...


      • Quuuuu
        pervokki kirjoitti:

        ..oon nyt alkanut kiinnostumaan kun raha asiat ovat huonosti.. hmm oon liian köyhä.. pakko keksii jotain.. ihan oikeesti..

        voihan...No kaipa sekin jonkinlainen arvo...Jooo...mä tiedän...tylsä eukko;o)


      • Haahuu
        kipparinoma kirjoitti:

        kaikin voimin kiinnostua taas kaikesta...

        Et sinä ole ainoa.Sitä ei kuitenkaan auta huudella täällä.


      • kipparinoma
        Haahuu kirjoitti:

        Et sinä ole ainoa.Sitä ei kuitenkaan auta huudella täällä.

        en huuda..piipitän vaan...


      • Quuuuu kirjoitti:

        voihan...No kaipa sekin jonkinlainen arvo...Jooo...mä tiedän...tylsä eukko;o)

        ..välttämätön paha.. aina köyhä oon.. haluisin jotain muuta,,mut kohta alkaa diili..


      • kipparinoma
        pervokki kirjoitti:

        ..välttämätön paha.. aina köyhä oon.. haluisin jotain muuta,,mut kohta alkaa diili..

        ko sarjaa hiukan...voi olla et se niin tylsä et nukandan.


      • kipparinoma kirjoitti:

        ko sarjaa hiukan...voi olla et se niin tylsä et nukandan.

        ..vaan se alkaa nyt pitää mennä..


      • Haahuu
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan se alkaa nyt pitää mennä..

        Olet hassu persoona.Piristävä.


      • jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

        ko sarjaa hiukan...voi olla et se niin tylsä et nukandan.

        edes qurkkaa olen niin väsynny
        että toinen silmä nukkuu jo


      • kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

        edes qurkkaa olen niin väsynny
        että toinen silmä nukkuu jo

        munkin silmiä...


      • jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

        munkin silmiä...

        sen kaiken jälkeen


      • kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

        sen kaiken jälkeen

        ajatukset tuntuvat kamalan hitailta...


      • jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

        ajatukset tuntuvat kamalan hitailta...

        sitten pää on aivan tyhjä


      • kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

        sitten pää on aivan tyhjä

        ihan tavallinen olotila....:o/


      • jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

        ihan tavallinen olotila....:o/

        en usko mennään pois


      • kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

        en usko mennään pois

        onkin...pois vaan!!!!


      • jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

        onkin...pois vaan!!!!

        mentiin


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe