..että oppisin bisnesmaailman salat.. hahah viimex nauroin sille joka yritti olla kukkona tunkiolla..
odotan diiliä
32
909
Vastaukset
- Ajankulu
ois akkana luudanvarrella?
- Ajankulu
pervokki kirjoitti:
..miten päin se luuta on kun akka siinä istuu????
meni puurot ja vellit sekasin, kun en äkänny et sä tietty tarkotat sitä telkun ohjelmaa! No mä kerron miks en äkänny sitä, en o kattonu yhtään ainutta sarjaa ko. ohjelmasta.
No tietty riippuu suunnasta mihin mennää, jos eteenpäin luudan harjaosa taakseppäin, mut jos pakitetaan, niin sillonki akka istuu samassa asennossa kun eteenpäinkin mennessä, mutta nyt vaan harjaosa menosuuntaan. Selkiskö, vai olikos tääkin ny sit ihan huuhaasti selitetty? Ajankulu kirjoitti:
meni puurot ja vellit sekasin, kun en äkänny et sä tietty tarkotat sitä telkun ohjelmaa! No mä kerron miks en äkänny sitä, en o kattonu yhtään ainutta sarjaa ko. ohjelmasta.
No tietty riippuu suunnasta mihin mennää, jos eteenpäin luudan harjaosa taakseppäin, mut jos pakitetaan, niin sillonki akka istuu samassa asennossa kun eteenpäinkin mennessä, mutta nyt vaan harjaosa menosuuntaan. Selkiskö, vai olikos tääkin ny sit ihan huuhaasti selitetty?..ohjelmaa tarkoitin.. äähh aika huuhasti selitetty koska mä oon nyt ihan sekasin.. kyllä osaat sekottaa..
- Ajankulu
pervokki kirjoitti:
..ohjelmaa tarkoitin.. äähh aika huuhasti selitetty koska mä oon nyt ihan sekasin.. kyllä osaat sekottaa..
ja kehhuuvat pokeripöydässäkin mun taitoja sekottamisessa. Niiiin tuota mitäs mä ny sinussa sekotin? Hups ei ollu tarkotus, mut joskus voi käydä vaikka miten!!!!!
Ajankulu kirjoitti:
ja kehhuuvat pokeripöydässäkin mun taitoja sekottamisessa. Niiiin tuota mitäs mä ny sinussa sekotin? Hups ei ollu tarkotus, mut joskus voi käydä vaikka miten!!!!!
luudan asennosta kun luuta on liikkeellä akkoineen.. ja sit tuo alkuperäinen väärinkäsitys vatsakysymyksineen.... kyllä alko mennä pää pyörälle.. tai sitten oon väsynyt etten tajuu mitään.. mikä on mahdollista myöskin..
- Ajankulu
pervokki kirjoitti:
luudan asennosta kun luuta on liikkeellä akkoineen.. ja sit tuo alkuperäinen väärinkäsitys vatsakysymyksineen.... kyllä alko mennä pää pyörälle.. tai sitten oon väsynyt etten tajuu mitään.. mikä on mahdollista myöskin..
se mitään? Ei tässä mitään älypeliä pelatakkaan, kunhan heittelee sanoja sanojen perään, vai?
Ajankulu kirjoitti:
se mitään? Ei tässä mitään älypeliä pelatakkaan, kunhan heittelee sanoja sanojen perään, vai?
toisinaan älyä tässä verbaalihuuhaassa olis hyvä osata ettei tuu pelkkää shaissee.. mut nyt alkaa diili ja pitää mennä kattoo ja juomaan laimennettuu mustikkakeittooo
- kipparinoma
ihan tyhmä sarja...
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..myöskin kunnes nyt aloin katsomaan kun alkoi taas.. ihan mielenkiintoista..hmmmm
No voi olla et katsonkin tänään sen...
kipparinoma kirjoitti:
No voi olla et katsonkin tänään sen...
..on on.. kantsii vilkasta.. jos on mielenkiintoo aiheeseen.. mulla nyt on pikkusen.. alkaa muuten 15 minuuttin päästä..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..on on.. kantsii vilkasta.. jos on mielenkiintoo aiheeseen.. mulla nyt on pikkusen.. alkaa muuten 15 minuuttin päästä..
tosin nyt ei kiinnosta mikään...Hemmetti!
- Haahuu
kipparinoma kirjoitti:
tosin nyt ei kiinnosta mikään...Hemmetti!
Onhan sekin yksi kiinnostuksen kohde?
kipparinoma kirjoitti:
tosin nyt ei kiinnosta mikään...Hemmetti!
..oon nyt alkanut kiinnostumaan kun raha asiat ovat huonosti.. hmm oon liian köyhä.. pakko keksii jotain.. ihan oikeesti..
- kipparinoma
Haahuu kirjoitti:
Onhan sekin yksi kiinnostuksen kohde?
kaikin voimin kiinnostua taas kaikesta...
- Quuuuu
pervokki kirjoitti:
..oon nyt alkanut kiinnostumaan kun raha asiat ovat huonosti.. hmm oon liian köyhä.. pakko keksii jotain.. ihan oikeesti..
voihan...No kaipa sekin jonkinlainen arvo...Jooo...mä tiedän...tylsä eukko;o)
- Haahuu
kipparinoma kirjoitti:
kaikin voimin kiinnostua taas kaikesta...
Et sinä ole ainoa.Sitä ei kuitenkaan auta huudella täällä.
- kipparinoma
Haahuu kirjoitti:
Et sinä ole ainoa.Sitä ei kuitenkaan auta huudella täällä.
en huuda..piipitän vaan...
Quuuuu kirjoitti:
voihan...No kaipa sekin jonkinlainen arvo...Jooo...mä tiedän...tylsä eukko;o)
..välttämätön paha.. aina köyhä oon.. haluisin jotain muuta,,mut kohta alkaa diili..
- kipparinoma
pervokki kirjoitti:
..välttämätön paha.. aina köyhä oon.. haluisin jotain muuta,,mut kohta alkaa diili..
ko sarjaa hiukan...voi olla et se niin tylsä et nukandan.
kipparinoma kirjoitti:
ko sarjaa hiukan...voi olla et se niin tylsä et nukandan.
..vaan se alkaa nyt pitää mennä..
- Haahuu
pervokki kirjoitti:
..vaan se alkaa nyt pitää mennä..
Olet hassu persoona.Piristävä.
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
ko sarjaa hiukan...voi olla et se niin tylsä et nukandan.
edes qurkkaa olen niin väsynny
että toinen silmä nukkuu jo - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
edes qurkkaa olen niin väsynny
että toinen silmä nukkuu jomunkin silmiä...
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
munkin silmiä...
sen kaiken jälkeen
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
sen kaiken jälkeen
ajatukset tuntuvat kamalan hitailta...
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
ajatukset tuntuvat kamalan hitailta...
sitten pää on aivan tyhjä
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
sitten pää on aivan tyhjä
ihan tavallinen olotila....:o/
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
ihan tavallinen olotila....:o/
en usko mennään pois
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
en usko mennään pois
onkin...pois vaan!!!!
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
onkin...pois vaan!!!!
mentiin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
