Ja epätoivoiset yksinhuoltaja äidit, jotka haluaa lapsellensa isän, tuntuu kirjoittelevan tänne. Tuhat jormaa ei voi olla väärässä. Veikkasinko väärin.
Aikamiespojat
11
768
Vastaukset
- kirjoittelee
avioliittoonsa tyytymättömiä vaimoja ja monia muita.
- Mutter Courage
jotka ovat elämäänsä tyytyväisiä ilman miestäkin.
- p*skapuhetta
Mutter Courage kirjoitti:
jotka ovat elämäänsä tyytyväisiä ilman miestäkin.
Sanovat vaan niin kun eivät ketään saa.
- nainen'
p*skapuhetta kirjoitti:
on sellainen joka ei saa ketään? Eihän sellainen voi olla NAINEN!!!
- M.C.
p*skapuhetta kirjoitti:
turhakkeiden takia rimaa ei lasketa.
- animattiN
Unohtunut eräs asia. Asiattomat aloitukset niinkuin vastauksetkin voidaan poistaa. Aloituksesi on erittäin provosoiva.
- provosoivampi
kuin sinunkaan aloituksesi.Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
- Taikis
ryhmään äidit ja mummot,nyt on mökötettävä kun et huomioinut minua.
ps.kiinnostaisiko alkaa isäksi aikuisille lapsilleni ja papaksi lapsenlapselleni....Kriteerit ovat kyllä kovat, joudut viisijäsenisen raatimme tenttiin. Mikäli läpäiset tentit, on sinulla pienenpienenpieni mahdollisuus päästä tähän niin tavoiteltuun rooliin. Hakijoita on paljon. Edellytyksenä on lisäksi että sinulta löytyy tarpeeksi sitä sun tätä. Ja varsinkin sitä. - hippula
jorma riittää väärässä oloon. Onpas jormalle käynyt ohrasesti, mutta kyllä ne on ihan eri jormat, jotka naisiin vetoavat. Siviilisäätyyn katsomatta.
- merliNi
veikkaus meni ainaki mun osalta mäkeen,sori:)
On mies ja muksuja ja kohta olen jo tuplamummikin, on kotieläimiä ja lemmikkejä ja kaikenlisäksi en ole ollut epätoivoinen..*miettii kuumeisesti*..ainakaan pariinkymmeneen vuoteen:D - Puhurix
Eiköhän ne seuranhakupalstat ole muualla. Miksi yksinhuoltajaäidit olis epätoivoisia. Minä en kylläkään tiedä, koska olen yhteishuoltajaäiti. Täällä on varmasti hyvä poikkileikkaus koko Suomen kansasta. Yhtä hyvin niitä sinkkuja kuin kunniallisia avioituneita kuin meitä eronneitakin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595940Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793369Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242581No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402145- 202095
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61649Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83124281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085