ehkäisyrengas ja iho

Onko ehkäisyrenkaan aloittaminen/lopettaminen aiheuttanut kenellekään finnejä/aknea? Vai vaikuttaako se ollenkaan ihon kuntoon? Kun siinähän on vähemmän hormoneja kuin e-pillereissä..
1332
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

mulla tuli alussa alaleukaan finnejä (hormonaali toiminannan takia???) siitä ne sitten häipy jonkun ajan kuluttua, mutta jätti arvet,mulla tosin on herkkä iho..puoli vuotta oon käyttänyt nuvaringiä ja iho pysyny nyt hyvänä, naamasta ja selästä :)
*koputtaa puuta*

Äänestä

Kommentoi aloitusta


nnn kirjoitti:

Onko ehkäisyrenkaan aloittaminen/lopettaminen aiheuttanut kenellekään finnejä/aknea? Vai vaikuttaako se ollenkaan ihon kuntoon? Kun siinähän on vähemmän hormoneja kuin e-pillereissä..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu