Hei!
Aloitin Femodenit noin 3 kk sitten, aluksi mulla oli noin 4 viikkoa vuotoa putkeen, sen jälkeen 1kk sujui normaalisti ja kolmas kuukaus alkoi niin kivasti, että viikko kuukautisten jälkeen alkoi jälleen kuukautiset, että mitä ihmettä?
Lopetin pillerit tänään, saas nähä kauan menee että saan itseni taas tasapainoon kaikinpuolin. Huomasin myös, että mielialani on mennyt alaspäin ja jonkinasteista haluttomuutta on ilmennyt, itkuherkkyyttä jne
Ajatella kuinka sokea sitä voi olla, en ajatellut edes näitä asioita, ennenkuin muuta alkoivat sanomaan.
Mikä pillerimerkki on sellainen jota tällainen hormoneille erittäin herkkä ihminen voisi käyttää?
femoden
2
162
Vastaukset
- -kukkanen-
no jos olet hormooneille erittäin herkkä niin ei löydy sellaista pilleriä missä ei olisi hormooneja. Itse käytän yasmineja ja lääkäri sanoi että niissä on vähän hormooneja, mutta silti mulle ne aiheuttaa samat vaivat ku muutkin pillerit eli mieliala on päin jotain ja koko ajan itkettää. olen nyt vaihtamassa ehkäisyrenkaaseen koska siinä on vielä vähemmän hormooneja kuin pillereissä. mut en sit tiiä sopiiko sekään mulle.
- frida__
oletpa joutunut ikävään tilanteeseen. itsellänikin on ollut mielestäni joskus femodenejä huonoin tuloksin.. mutta palstaa lukiessani olen todennut, että kaikilla pillereillä voi olla ihan hirveitä sivuvaikutuksia.
itselläni esim. on ollut käytössä nyt diane nova 2 kk, minulla ei ole ollut ennen tiputus/välivuotoa, en edes tiennyt mitä kyseinen termi oikeasti tarkoittaa, mutta nyt tiedän, eli tutkimattomat ovat e-pillereiden tiet..
suosittelisin sinulle todella kääntymään e-neuvolan puoleen, sieltä saat oikeanlaista apua ja tietoa.
tarinasi kuulostaa todella huolestuttavalta, minä ainakin olisin todella huolissani 4 vk menkoista, sillä se voi olla merkki jostain muustakin viasta kuin e-pillereistä. ota ihmeessä nyt yhteyttä lääkäriin/neuvolaan, siellä sinulle osataan miettiä oikeanlaista ehkäisyä. jatkoja :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298