Vetoomuksen on tähän mennessä allekirjoittanut 95058 henkilöä. Kuormituksen vähentämiseksi allekirjoittaneiden nimien selailu on estetty toistaiseksi. (Ylläpito)
Lisää vain oma nimesi. Häiriköiden lähettämät nimet poistetaan ja tietoliikenteen häirinnästä (Suomen rikoslain 38 luku, 5 §) ilmoitetaan häirikön Internet-operaattorille.
950 000 saatanan palvojaa
2
180
Vastaukset
- Sata tuhatta
pikapuolin.
- tutki asioita
ja luulevat, kun valtovaltakin kiitteli voitosta, niin se on oikein. Ja kun, piispat ovat nyt kaikki sattumalta niin kiireisiä, kun erottavat ehkä ainutta uskovaa pappiaan kirkosta (Markku Koivistoa), että eivät ehtineet kertoa seurakuntalaisilleen, että onhan Lordin ja bändillä on sarvet, mutta asia voidaan vielä korjata.
Pitäähän saada myös tuomiokapitulin virallinen päätös, ennen kuin Lordi voidaan eroittaa kirkosta.
Suomi on sopulieden luvattumaa. He äänestävät kun käsketään ja he taputtavat kun käsketään ja aivot rappeutuvat käytön puutteessa käyttökelvottomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828