Iron Maiden vs. Ozzy Osbourne

Alfred

Ironinen Merenneito on rankasti yliarvostettu ja Läski-Ossi taas rankasti aliarvostettu. Iron Maidenin biisit eivät parane ollenkaan livenä, ja kaikki biisit ovat aika samanakaltaisia. Ozzy Osbournen paras kausi oli kitaristi Jake.E.Leen kanssa, mutta nykyisin on hyvä suoritus jos Ossi setä pystyy edes puhaltamaan mikrofoniin. Mutta jos katsotaan noin yleensä, niin kumpi bändi on parempi ?

Minun mielestäni Ozzy Osbourne.

12

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulevi

      Ossilla on surkia lauluääni.

    • Ehdottomasti.

    • Osbournen

      Ozzy, Maiden lähinnä tylsää paskaa kamalalla laulajalla.

      • kumikerttu

        Iron Maiden on kovaa. Black Sabbath mahtavaa. Ozzy on keskinkertaista.


      • Alfred
        kumikerttu kirjoitti:

        Iron Maiden on kovaa. Black Sabbath mahtavaa. Ozzy on keskinkertaista.

        Juhlalliset 4 vastausta olen saanut, enimmäkseen Maidenia kehuvaa. Tosiasia on , ettete tiedä MITÄÄN ozzyn musiikista. Tilatkaapa netistä jompikumpi ozzy video Bark at the moon tai Ultimate Ozzy, niin näette ja kuulette todellista musaa.


    • metallipää-75

      Iron Maiden on aliarvostettu. Bändi on tehnyt ihan yhtä vahvan jäljen hevimetalli-maailmaan kuin Metallica tai Megadeth (joista jälkimmäinen on myös aliarvostettu).

      Ozzy sen sijaan ei ole soolourallaan tehnyt mitään merkittävää. Black Sabbath tietysti on legenda, mutta musiikillisesti se oli selkeästi Iommin bändi. Ozzylla vain sattuu olemaan erikoinen ääni, joka kieltämättä sopii Sabbathin musiikkiin.

      • Jeppe

        Iron Maiden aliarvostettu? Kuinka niin?!? Vai tarkoitatko ettei bändiä voi tarpeeksi arvostaa? :)

        Ozzy ei ole soolourallaan tehnyt mitään merkittävää? Häh?!?!? Tuon saat kyllä perustella ja hyvin.

        Ja itse pidän muuten molemmista. Nykyään tosin on kuunteleminen jäänyt vähemmälle...


    • Ozzy on nykyään mun silmissä ressukkapelle. Ei sillä, ettenkö pitäisi Ozzyn musiikista, mutta sitä ei missään tapauksessa voi mainita samana päivänäkään Maidenin kanssa. Maidenia parempaa livebändiä ei löydä mistään, biisit suorastaan imevät mukaansa VARSINKIN livenä. Ozzyn määkintä ei aiheuta läheskään samanlaista fiilistä. Black Sabbathkin oli parempaa Dion aikana, kuin Ozzyn.

    • ......

      Molemmat ihan hyviä, Ozzyn 80-luvun alku on tosin tasoltaan aivan ylivoimaista.

    • mie.........

      Kummankin paras aikakausi sijoittuu selvästi 80-luvun alkuun (nyt siis lasken Ozzyltä vain soolouran) ja taso on kummallakin tippunut. Kummatkin kyllä ovat alansa huipputekijöitä ja pioneereja. Maidenin pisteitä laskee raju toistuvuus ja viime levyjen tylsyys, Ozzyllä taas yleensäkin levyjen tason tippuminen ja niiden vähäisyys.

      Minun valinta on silti Ozzy. Äijä oli muuten viime kesänä kiertueen alkupäässä aika hyvässä vedossa, loppukiertueesta oli taas pahoja ääniongelmia.

    • in flames

      ozzy on parempi

    • Horgh

      Kyl Maiden on kokonaisuutena parempaa, vaikka Ossin Blizzard of Ozz on loistolevy(Rhoads kitarassa). Blizzard of Ozz nousee kaikkien Maidenin levyjen ohi,mutta kokonaisuutena Maiden on parempaa varsinkin kun Ossi ei oo oikein ton ekan soololevynsä jälkeen saanu mitään kummosta aikaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      568
      3769
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3268
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2761
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2679
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2064
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2021
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1837
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1785
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1710
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      46
      1692
    Aihe